ik zoek een adres

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: ik zoek een adres

Post by sansemiano »

smokey wrote:Wel of niet?
dat moet je aan arthur vragen. op zich is er sprake van goed nederlands. ik heb hem aangeraden om naar een onafhankelijk apk-station te gaan. een apk uit laten voeren door een garage (zeker als het een oude auto betreft) is de kat op het spek binden. als je laat keuren bij de rdw kost een herkeuring ook weer geld; bij een onafhankelijk apk-station niet.
Buick V8 Power
Posts: 123
Joined: Thu Jul 05, 2012 8:00 pm

Re: ik zoek een adres

Post by Buick V8 Power »

arthur wrote:Dus zo paranoid ben ik dus niet?
Nope, heb 1 maand in de garage gestaan, een merkdealer, nou zeg hoe daar met auto's werd omgegaan.

"even een rondje testen voor de apk" jaja.. gekkenwerk, met het ketelpak werd ingestapt, en als het karretje goed beviel werd er soms "gewoon eventjes" een rondje gemaakt van +20 kilometer, en dan hebbben we het hier niet over het nieuwe rijden met op tijd opschakelen.

Was na 1 maand dat hele automonteurs vak zat :x Toen maar vloerenlegger geworden... :lol:

Geef mij des noods maar de kwik fit oid. als ik er maar bij ken blijven, zo een V8 blijft voor sommige monteurs toch nog een stuk speelgoed geloof ik.
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: ik zoek een adres

Post by arthur »

zo, nou durf ik helemaal niet meer :lol:

Toch maar is met jetcars praten, :D


Nee, serieus, het is toch te erg voor woorden.
Homer
Posts: 1318
Joined: Thu Oct 07, 2004 10:53 pm

Re: ik zoek een adres

Post by Homer »

Ben 30 jaar monteur geweest, en met proefrijden met de snellere auto's even testen tot de toerenbegrenser, lekker driften met een 2wd op de achter wielen, best wel jammer dat de snellere auto's van tegenwoordig allemaal 4wd hebben, is het leuke om de auto even af te dekken ook voorbij. :x

Oja, mijn top met proefrijden is en blijft 265 Km/u wel met een 4wd en nieuwe olie in het blok die er 5 min inzit, en dus ook nog niet warm, wordt ie vanzelf :D
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: ik zoek een adres

Post by boyanka »

8) m'n omega lotes kwam niet harder dan 283 op de gps
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: ik zoek een adres

Post by arthur »

Homer wrote:Ben 30 jaar monteur geweest, en met proefrijden met de snellere auto's even testen tot de toerenbegrenser, lekker driften met een 2wd op de achter wielen, best wel jammer dat de snellere auto's van tegenwoordig allemaal 4wd hebben, is het leuke om de auto even af te dekken ook voorbij. :x

Oja, mijn top met proefrijden is en blijft 265 Km/u wel met een 4wd en nieuwe olie in het blok die er 5 min inzit, en dus ook nog niet warm, wordt ie vanzelf :D

wees er maar trots op...
el eric
Posts: 475
Joined: Wed Sep 29, 2010 9:31 am

Re: ik zoek een adres

Post by el eric »

hier in limburg heb je keuringstations en kun je er bij blijven. Ze rijden hem vanaf de parkeerplaats naar de remmentest, rijden hem op de brug en na het nalopen er weer af en je bent klaar.... een half uurtje werk. komt er een steekproef op, sta je een uurtje langer..
Je mag er bij blijven en zelfs eronder meekijken en vragen stellen met een kopje koffie erbij :)

Heb een keer gehad met een opel commodore gs dat hij naar de remmentestbank reed en iets te veel gas gaf per ongeluk. Het blok (6 cylinder, 2,5) was iets gekieteld en hij maakte een burnoutje. Ik moest er wel om lachen, hij veronschuldigde zich meteen met een rode kop. Auto kwam daarna goed door de keuring.

Voor je achterlichten heb je spuitbussen bij de plaatselijke automaterialenhandelaar.
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: ik zoek een adres

Post by franky »

zo vandaag weer mijn van laten keuren, alleen effe co terugdraaien rest in orde, na afmelden co weer omhoog geschoefd :lol:
JW USA
Posts: 135
Joined: Thu Oct 30, 2008 8:21 pm

Re: ik zoek een adres

Post by JW USA »

Keuren bij de RDW, krijg je iig geen steekproef! :lol:
Post Reply