ik zoek een adres

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: ik zoek een adres

Post by arthur »

sjak_brak wrote:Niemand die je dwingt om de auto achter te laten hoor. Je kan toch gewoon bij de keuring aanwezig blijven. In half uurtje is het wel gepiept als de auto goed is, en dan ff wachten of er geen steekproef komt.

nee, het is altijd smorgens brengen savonds halen
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: ik zoek een adres

Post by sjak_brak »

Heb ik nog nooit meegemaakt voor een simpele keuring. Dan ga je inderdaad naar de verkeerde adressen.

Als je de afspraak maakt duidelijk melden dat je de wagen gekeurd wilt hebben terwijl je wacht. Beetje garage moet hier niet moeilijk over doen, aangezien het maar half uurtje kost + wachten op afmelden.

Let ook goed op dat je naar een garage gaat die zelf APK-keuringen mag doen, veel garages "doen" keuringen maar laten dan een ander bedrijf afmelden, en dan duurt het automatisch langer.
Bromgabber
Posts: 3059
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: ik zoek een adres

Post by Bromgabber »

Inderdaad, even vragen of je er bij mag blijven ken je meteen uitleg geven ;)
Maar er zullen nog wel zat mensen zijn die "Keuren zonder kijken" doen :)
JW USA
Posts: 135
Joined: Thu Oct 30, 2008 8:21 pm

Re: ik zoek een adres

Post by JW USA »

Zou hem zelf wel gekeurd willen hebben.
Trap je een dag later door je rem door een verrotte remleiding met dodelijke afloop :(
speed-factory
Posts: 599
Joined: Mon Jan 21, 2008 11:19 am

Re: ik zoek een adres

Post by speed-factory »

heel slim om dit zo hier zo aan te pakken.. elke naam die hier dus geplaatst word is niet je garage aan een klant helpen, maar je garage eraan naaien dat deze niet volgens de wet keurt...

met een beetje mazzel staat er hier dus een lijst van bedrijven die zo nagelopen kunnen gaan worden.. voor de garae kut, en voor ons ook want er word hierdoor weer minder gematst...
internet is een heel stuk groter als onze toch al veeeeeel te kleine us wereld.

dus.. kan aan mij liggen... maar ja..
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: ik zoek een adres

Post by arthur »

JW USA wrote:Zou hem zelf wel gekeurd willen hebben.
Trap je een dag later door je rem door een verrotte remleiding met dodelijke afloop :(

heb je gelijk in, maar ik kijk altijd alles zelf na, mn auto is in prima staat.

Maar ik ben het zat om discussies aan te gaan i.v.m. het gebrek aan kennis bij een hoop keurmeesters.
En ik wil niemand zn reet in mn auto.

Hetzelfde als je vriendin bij een "goede"vriend achterlaten, krijg je ook uitgewoond terug.
Bromgabber
Posts: 3059
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: ik zoek een adres

Post by Bromgabber »

Als die vriend dan ook me rekeningen betaald :D
Als een auto goed is dan moet je dat zelf weten, hoe je de apk er op krijg :)
pintor
Posts: 3701
Joined: Thu Aug 19, 2004 8:22 pm

Re: ik zoek een adres

Post by pintor »

blijf het stom gelul vinden, als je auto goed is zie ik geen probleem. hier kan je apk doen mag jezelf in de wagen blijven zitten om te bedienen wat je moet bedienen en als die goed is sta je met 30 minuten weer buiten met een apk formulier.
is die niet goed krijg je formuliertje mee maak je dat ga je terug en dan heb je apk.

kost 50 eu. en jij wil er 250 neerleggen om illegaal een apk te hebben???
Alwin
Posts: 186
Joined: Thu Apr 28, 2011 7:16 pm

Re: ik zoek een adres

Post by Alwin »

speed-factory wrote:heel slim om dit zo hier zo aan te pakken.. elke naam die hier dus geplaatst word is niet je garage aan een klant helpen, maar je garage eraan naaien dat deze niet volgens de wet keurt...

met een beetje mazzel staat er hier dus een lijst van bedrijven die zo nagelopen kunnen gaan worden.. voor de garae kut, en voor ons ook want er word hierdoor weer minder gematst...
internet is een heel stuk groter als onze toch al veeeeeel te kleine us wereld.

dus.. kan aan mij liggen... maar ja..
Aangezien ik een garage genoemd heb zal ik hier maar gelijk op reageren. Autopolder keurt wel degelijk de auto. Ze matsen niet, maar begrijpen de regels. Gaan niet miepen over reflectoren. En als er maar één lullig lampje van je kilometerteller brand is dat voldoende. Eén van mijn auto's was een keer afgekeurd, omdat de koets te verroest zou zijn. Die eikel haalde wat 'zelfdragende' regels door mekaar. Ben toen gaan herkeuren bij Autopolder en die vonden het prima, zolang er maar geen scherpe delen uitsteken. Vonden wel een speling in een fuseekogel die teveel was. Had de eerste garage niet eens gezien. Sindsdien kom ik bij Autopolder.

Maak altijd een afspraak bij ze en dan maakt het niet uit hoe laat je aankomt. En als ik per ongeluk tijdens de koffiepauze aan kom, krijg ik nog een koekje ook. En als ze een half uur bezig zijn is het lang. Blijf er altijd bij. Ik kom er nu al jaren en ben daar helemaal gelukkig. En als ik iets zelf niet kan oplossen kan ik hem gerust achterlaten. Ze hebben daar voldoende ervaring met Amerikanen.

Ik zou trouwens nooit mijn APK willen 'kopen'. Vind het wel plezierig dan een ander paar ogen de hele auto even naloopt om te kijken. Zeker wat betreft de remmen en de spelingen in de nodige kogels of lagers. APK is niet voor niets.

Maar zoals bij elke garage vind ik, het moet klikken. Mijn broer zweert bij zijn garage en hij heeft ooit eens aan hun gevraagd of die ook mijn auto's wilde doen. Amerikanen, jaren zeventig. Oei oei. Nou dan moest ik wel dubbele APK kosten betalen, want het zijn wel grote auto's. Je verzint het niet.
En ongetwijfeld zijn er mensen die slechte ervaringen hebben met mijn garage.
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: ik zoek een adres

Post by arthur »

pintor wrote:blijf het stom gelul vinden, als je auto goed is zie ik geen probleem. hier kan je apk doen mag jezelf in de wagen blijven zitten om te bedienen wat je moet bedienen en als die goed is sta je met 30 minuten weer buiten met een apk formulier.
is die niet goed krijg je formuliertje mee maak je dat ga je terug en dan heb je apk.

kost 50 eu. en jij wil er 250 neerleggen om illegaal een apk te hebben???

ja
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: ik zoek een adres

Post by Supervaags »

arthur wrote:En ik wil niemand zn reet in mn auto.
zit hij vol gestopt met drugs ofzo dat niemand erin mag zitten? :P wtf maakt het uit dat iemand even op je stoel zit dan.. een fatsoenlijke garage legt er ook nog netjes een plastic hoes overheen..
mohmie
Posts: 1241
Joined: Wed Jan 30, 2008 9:43 pm

Re: ik zoek een adres

Post by mohmie »

Rallyesmoker wrote:Rotterdam??? Gewoon ff bij Jetcar vragen, die hebben wel adresjes, maar pas op. Na hun optreden op tv zullen ze wat voorzichtiger zijn.
:lol:
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: ik zoek een adres

Post by Ranch73 »

Nee hoor ,hebben ze scheit aan,ze verzieken wel de boel voor garages die dit niet doen,heb wel 4 steekproeven op een dag gehad terwijl dit normaal 1 per week of zelfs 2 weken was,terwijl we geen strafpunten hebben.......dit gezeik kost mijn wergever veel kostbare tijd door die alibabas uit R,dam zuid(tv uitzending) tis dat ik thuis zit,kan die 250 euro goed gebruiken :P
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: ik zoek een adres

Post by arthur »

lachen dit,


de eerste die mn auto afmeld krijgt 250 euro :D
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: ik zoek een adres

Post by RickyV8 »

Kansloos dit :D
Post Reply