welke auto voor een 20 jarige?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Miel
Posts: 337
Joined: Thu Feb 16, 2006 6:41 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Miel »

Waarom zit je hiermee? die auto's zijn van jou en jij hebt er hard voor gewerkt :thumbs: . houd dat in je achterhoofd en geniet van het cruisen 8) .
Maar je antwoord ligt hem misschien ook in de SNC, dit vind ik - persoonlijk - een van de mindere meetings.
Waarschijnlijk zijn het mensen die zelf niet zo'n ding hebben of op jou leeftijd nog aan moeders tiet zaten waardoor zij niet hun dromen achterna zijn gegaan zoals jij nu doet. Naast je ride is je leeftijd ook nog een ding om jaloers op te zijn omdat zij - waarschijnlijk - denken dat jij (met deze combinatie) alle vrouwen achter je aan hebt...ook wel gezien als: een jonge God ;).

ga je wel eens andere meetings af en hoe reageert men hier dan op jou?

Probeer je er weinig van aan te trekken en geniet, daar doe het voor..je hobby..je passie!

ben benieuwt naar je project (en ook die van Martin)!

Greets Miel
Bromgabber
Posts: 3059
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Bromgabber »

Doen wat je zelf leuk vind.
Krijg meestal te horen dat ik hem beter moet poetsen, maar roest en gaten poets je niet zo makkelijk weg :D
vettemartin
Posts: 113
Joined: Tue Jun 24, 2008 7:13 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by vettemartin »

Achja ik laat me verder ook niet tegenhouden door dat gezucht van andere, hoop dat mustangman dat ook niet doet 8)
Mijn eigen en mijn vaders auto's rijden er zeker niet minder om maarja voor mij is de lol het delen, niet kijk mij eens en de rest is minderwaardig
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by sansemiano »

of ga gewoon niet naar meetings. die autos zijn niet gemaakt om mee te showen op meetings, maar om mee te rijden.
Shev Ed
Posts: 5352
Joined: Thu May 18, 2006 9:35 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Shev Ed »

Ik weet ik nog wel toen ik vroegah in dat gehucht kwam, ik was 19 jaar en had me Barracuda net in elkaar zitten, volgens mij ging ik er nog APK-loos heen ook.

Zit je daar als 19jarige snotaap achter het stuur van een geel koekblik met de naam Barracuda, kreeg ook een opmerking naar me hoofd, mijn reactie was : Ik werk gewoon hard, dus buig voor mij.

En zo zit de aap in de steel.

edit : Oh nee, het is zo zit de vork in de steel*. :D
urban86
Posts: 137
Joined: Sat Aug 22, 2009 11:09 am

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by urban86 »

Mooi hoe mensen kunnen verwoorden wat ze eigenlijk zelf niet naleven:
Pavement Pounder wrote:Ja. Je moet ook niet in een Furd gaan rijden. Dan krijg je scheve gezichten........
Om te vervolgen met:
Pavement Pounder wrote: Verder is dit een vrij land en mag je rijden wat je wilt en een ieder die zich er aan stoort kan de pestpleuris genieten.Net als die berichten hier met :"dat doe je toch net met een auto" lekkerdood laten vallen.Respect voor een ander en zijn ideeen lijken helemaal verdwenen.
Óf ik snap het niet óf ik heb niet begrepen dat het stukje tekst cynisch is bedoeld.
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Renev »

Speedy18 wrote:Dat heeft er misschien ook wel mee te maken hoe je jezelf erbij gedraagd. Als je op de meetings een beetje patserig gaat liggen doen en een beetje de grote jongen gaat uit lopen te hangen heb je daar wel kans op.
Op zich gewoon schijt aan hebben maar wat Speedy zegt is ook wel een beetje waar.
Zeker als je bijv. met een nieuwe Camaro, Challenger, Mustang aan komt rijden en een beetje gaat lopen bluffen maar dan nog het is jouw leven :) :D
Speedy18
Posts: 573
Joined: Thu Mar 02, 2006 8:38 am

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Speedy18 »

@urban

Nee hoor, dat is gewoon de zielige reactie van iemand die altijd commentaar heeft als het woord Ford valt, en meent dat je alleen cool bent als je Chevy rijdt...

Kan zijn dat hij het cynisch bedoeld, maar dan heeft hij niet in de gaten dat datzelfde grapje na 100000 keer zeggen helemaal niet meer grappig is...
vettemartin
Posts: 113
Joined: Tue Jun 24, 2008 7:13 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by vettemartin »

bluffen doe ik niet, of ik een patser ben? misschien wel we rijden nou eenmaal patserbakken.
Als iemand mij vraagt van wie die auto is geef ik gewoon eerlijk antwoord, ook als hij van pa is.

En i'am a lucky guy, heb een ford en mijn vader een chevrolet dus ik kan in beide rijden!
sijmpie
Posts: 242
Joined: Sat Aug 13, 2011 11:21 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by sijmpie »

wat andere mensen denken moet je je niks van aan trekken het is zoals de meeste al zeggen jouw hobby en jij vind het gaaf.
de mensen die dan zeggen dat het pappies auto is als jij erin rijdt is gewoon pure jalousie omdat ze het zelf niet kunnen dokken.

ik ben zelf ook 21 en heb een camaro uit 78 onder me kont.
en heb dat soort reacties nog niet gehad.
de leukste reacties die ik tot nu toe heb gehoord dat ik weg reed bij een meeting was : zo'n jonge gozer in zo'n ouwe auto..
urban86
Posts: 137
Joined: Sat Aug 22, 2009 11:09 am

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by urban86 »

Speedy18 wrote:@urban

Nee hoor, dat is gewoon de zielige reactie van iemand die altijd commentaar heeft als het woord Ford valt, en meent dat je alleen cool bent als je Chevy rijdt...

Kan zijn dat hij het cynisch bedoeld, maar dan heeft hij niet in de gaten dat datzelfde grapje na 100000 keer zeggen helemaal niet meer grappig is...
Oh, oke. Ik had al het vermoeden dat het met merkennijd te maken had
maar ik vond het toch beter om het eerst even na te vragen. Het kon zomaar
grappig bedoeld zijn.
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by sansemiano »

Texas Boy wrote:Toen heette het niet sportwagen, maar pooierbak en alleen criminelen reden erin, makkelijk herkenbaar eigenlijk :lol:
ja, dat vooroordeel werd door de agent bevestigd, toen ik er es naar vroeg. hadden ze net die avond tevoren weer een aflevering van kojak gezien. of zo. :D
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by rulez »

Bromgabber wrote: maar roest en gaten poets je niet zo makkelijk weg :D
gaten poetsen toch roest weg :-)
Birdje
Posts: 335
Joined: Sun Apr 06, 2008 8:52 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Birdje »

he, ik kocht op me 17de een firebird van 1980 nu heb ik die jaar of 6 heb er ondertussen nog 1 bij gekocht. veel scheve gezichten, t zal me een worst zijn........


Doen wat je zelf wilt doen anderen hebben altijd wel iets zijken ;)

Gr
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Texas Boy »

vettemartin wrote:bluffen doe ik niet, of ik een patser ben? misschien wel we rijden nou eenmaal patserbakken.

Denk dat we allemaal wel een beetje een patser zijn, toen ik nog in Arnhem woonde reed ik ook met mijn Amerikaan of Harley even langs de terrasjes en zag al die hoofden draaien en dan ben je een patser, maar hoeveel mensen zullen er niet jaloers zijn dat zij niet in de auto zitten. Beetje patser is okay, maar niet overdrijven met burn-outs enzo :lol:
Post Reply