welke auto voor een 20 jarige?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by SuperSport »

Ben zelf 19 en heb net een amerikaan gekocht voor mezelf

Wat een ander ervan vind boeid mij niet 8)
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Supervaags »

misschien maak je meer indruk met een gerolde taxi op die meetings :D :P
SuperSport wrote:Wat een ander ervan vind boeid mij niet 8)
:cheers:
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by silentchaos »

Lekker boeiend wat anderen denken... Het is jouw leven...
Als je je continu moet aanpassen aan anderen hun ideaalbeeld dan ben je niet jezelf
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Pavement Pounder »

Ja. Je moet ook niet in een Furd gaan rijden. Dan krijg je scheve gezichten........
Verder is dit een vrij land en mag je rijden wat je wild en een ieder die zich er aan stoort kan de pestpleuris genieten.
Net als die berichten hier met :"dat doe je toch net met een auto" lekkerdood laten vallen.
Respect voor een ander en zijn ideeen lijken helemaal verdwenen.
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by rulez »

mooi dat je op je 20e al een us car rijd, en idd van de rest niets aantrekken.
te veel mensen oordelen voordat ze het verhaal kennen.

maar inderdaad ff een topic maken van je eigen resto, vind ik veel interessanter dan showroomstaat auto kopen.

persoonlijk vind ik een wagen die iemand zelf rijdend houdt gaver dan een showroom modelletje
Nicolette
Posts: 5
Joined: Fri Dec 30, 2011 5:37 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Nicolette »

rulez wrote:
persoonlijk vind ik een wagen die iemand zelf rijdend houdt gaver dan een showroom modelletje
Ben ik helemaal met je eens :)
Al vind ik veel showroommodellen ook mooi ,maar voor mij is het geen vereiste dat iedere auto zo moet zijn, of dat alles moet kloppen (zo orgineel mogelijk) of werkend zijn .
Weet ook niet of het nu met de leeftijd te maken heeft , het lijkt wel of er steeds meer meeting`s tegelijk zijn , en allemaal willen ze betere en mooiere auto`s hebben dan de ander, maar mogelijk ligt dat aan mij en heb ik gewoon last van pms :x
chiel
Posts: 1365
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:24 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by chiel »

sansemiano wrote:ach, je hebt het eigenlijk nog makkelijk. 35 jaar geleden werd je voortdurend aangehouden en gecontroleerd door de politie als je met zo'n amerikaanse sportwagen reed. :D

Eeh ook met een amerikaanse pickup, ze draaiden speciaal om als ze je zagen.....
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Texas Boy »

sansemiano wrote:ach, je hebt het eigenlijk nog makkelijk. 35 jaar geleden werd je voortdurend aangehouden en gecontroleerd door de politie als je met zo'n amerikaanse sportwagen reed. :D

Toen heette het niet sportwagen, maar pooierbak en alleen criminelen reden erin, makkelijk herkenbaar eigenlijk :lol:
Remi
Posts: 276
Joined: Wed Nov 16, 2011 6:48 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Remi »

Gewoon lekker doen..

Was zelf 18 (nu 20) toen ik m'n olds kocht, na 2 burgerbakken gehad te hebben, en ik heb er nog geen moment spijt van gehad 8)
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Funk »

Zoek een fullsizer met voorbank, kan je makkelijk vieze dingen bij meisjes doen
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by RickyV8 »

Is inderdaad een hele goeie tip. Ik was 18 en had een Peugeot 106, heb toen nog weleens met m'n billen tegen de vooruit gezeten. Is niet handig.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Texas Boy »

RickyV8 wrote:Is inderdaad een hele goeie tip. Ik was 18 en had een Peugeot 106, heb toen nog weleens met m'n billen tegen de vooruit gezeten. Is niet handig.

Standje 106 Doggy Style :P
vettemartin
Posts: 113
Joined: Tue Jun 24, 2008 7:13 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by vettemartin »

Nou ik vind het als leeftijd genoot in dezelfde situatie toch wel herkenbaar hoor.
Toevallig heb ik ook een mustang een 66, daar hoor ik meest niemand over, misschien hoor ik het niet omdat er een dak opzit...
Maar als ik maar met mijn vaders corvette het terrein op durf te komen word het nog van verre naar je geschreeuwd.
Vind ik enigzins kinderachtig, ja hij is van vaders, ja ik deel dezelfde passie met vaders, wat is het probleem?

Gister op de sunsetboulevard reed ik weg en ik heb tot 3 keer toe gehoord, oo kijk hij is met pappies auto :?: mwah enigzins overdreven maarja.

Als jullie om projecten zitten te springen heb ik er ook een en zal ik die nog even toevoegen.
Zal mezelf anders ook wel eens fatsoenlijk voorstellen als jullie willen, zou het ook wel gaaf vinden als mustangman20 dat deed.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Texas Boy »

vettemartin wrote:Als jullie om projecten zitten te springen heb ik er ook een en zal ik die nog even toevoegen.
Zal mezelf anders ook wel eens fatsoenlijk voorstellen als jullie willen, zou het ook wel gaaf vinden als mustangman20 dat deed.

Leuk en graag voorstellen, beiden mannen, fatsoenlijk zijn kan niet vroeg genoeg beginnen ;)
Chevy Marvin
Posts: 1276
Joined: Fri Jan 02, 2009 8:18 pm

Re: welke auto voor een 20 jarige?

Post by Chevy Marvin »

Heb m'n 70er chevelle sinds m'n 19e, eigenlijk alleen maar leuke reacties gehad.
Dat sommige denken dat hij van pappie is, prima hij rijd er echt niet minder om.
Heb er hard voor gewerkt, en ik ben er trots op :)
Post Reply