Buitenkansje?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
60_caddy_martijn
Posts: 1144
Joined: Wed Aug 04, 2004 5:31 pm

Buitenkansje?

Post by 60_caddy_martijn »

Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: Buitenkansje?

Post by Supervaags »

wel een mooie bak zeg.. mooi hoe de achterportieren wegvallen in de lijnen van de auto 8)
raamrubbers lijken wel aan vervangen toe te zijn, maar verder een hele nette prijs idd
60_caddy_martijn
Posts: 1144
Joined: Wed Aug 04, 2004 5:31 pm

Re: Buitenkansje?

Post by 60_caddy_martijn »

Morgen ga ik kijken!!! :D :D
camino59
Posts: 708
Joined: Sun Feb 28, 2010 5:06 pm

Re: Buitenkansje?

Post by camino59 »

Moet toch veel aan gebeuren als ik dat zo goed kan zien op de foto's.
Succes morgen, prijs is leuk!
60_caddy_martijn
Posts: 1144
Joined: Wed Aug 04, 2004 5:31 pm

Re: Buitenkansje?

Post by 60_caddy_martijn »

camino59 wrote:Moet toch veel aan gebeuren als ik dat zo goed kan zien op de foto's.
Succes morgen, prijs is leuk!

Daarom! :)
Maar wat voor werk zie jij wat ik niet zie?
Er zit een schade linksachter (vertelde de man ook) en verder is de bekleding redelijk verteerd en de bumper moet wat mee. Maar verder? Paintjob.. Zo op de foto's lijkt de auto in ieder geval wel compleet. Dat is al heel wat!
Ik ben in ieder geval enorm excited en zeer benieuwd!

gr.
peerke
Posts: 1081
Joined: Sun Dec 16, 2007 6:30 pm

Re: Buitenkansje?

Post by peerke »

hoi,
als je gaat kijken laat je niet beinvloeden door emoties maar door helder denken.
zijn alle onderdelen wel leverbaar,is hij niet rot van onder,waarom heeft die man niet even de moeite genomen om langs de rdw te gaan(papierwerk niet in orde o.i.d.?)
is inderdaad een leuke prijs,maar pas het begin van vele investeringen ben ik bang.
particulieren zijn ook niet gek,weten vaak echt wel de waarde van iets.
succes!
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Buitenkansje?

Post by thunderbuick »

Lijkt inderdaad een koopje te zijn zo op de foto's.
Pas als je er bent kun je dat beoordelen want deze is vast en zeker overgespoten waardoor hij mooier lijkt dan hij is.
Maar dan nog kan het een koopje zijn.
Succes morgen :)
grandlemans
Posts: 466
Joined: Sun Jun 19, 2011 12:46 pm

Re: Buitenkansje?

Post by grandlemans »

Ff goed de ad lezen :arrow: er staat toch restauratie object? als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is dit meestal ook zo.
maar goed je kan altijd ff kijken en mischien win je wel de jackpot Good luck :thumbs:
Mike1975
Posts: 91
Joined: Fri Jun 25, 2010 10:06 am

Re: Buitenkansje?

Post by Mike1975 »

Onderdelen zijn geen probleem. Zo van de foto's lijkt het een nette auto. Alleen jammer dat ie nog geen kenteken heeft, what's the catch?
60_caddy_martijn
Posts: 1144
Joined: Wed Aug 04, 2004 5:31 pm

Re: Buitenkansje?

Post by 60_caddy_martijn »

We zullen het zien.
Wat me opvalt is de compleetheid en net dash. Ik ben zeker niet op m'n achterhoofd gevallen en snap dat het sowieso wel een flinke klus zal zijn maar het model is de moeite waard.
En ja, het kan een hoop schroot zijn, dan laat ik m staan maar als het een mooie basis is heb ik wel een fantastische auto :) sowieso leuk om te kijken.
En kan ik meteen weer eens bij m'n zus in Eindhoven langs, daar kom ik ook niet zo vaak :)
Ik zal zeker laten weten hoe het was!

Martijn
mustangcoupe67
Posts: 65
Joined: Fri Oct 07, 2011 7:58 pm

Re: Buitenkansje?

Post by mustangcoupe67 »

en was het een buitenkansje?
60_caddy_martijn
Posts: 1144
Joined: Wed Aug 04, 2004 5:31 pm

Re: Buitenkansje?

Post by 60_caddy_martijn »

Redelijk wat werk aan de auto. bumper waren niet best, gaten erin. Wel te fixen maar goeie zoeken lijkt me makkelijker.. als die een beetje betaalbaar zijn. Kofferbak zat ook aardig wat werk al dus de vraag hoe de rest is (bodem). Auto was wel compleet voor zover ik kon beoordelen. Motor zag er netjes uit. Carosserie leek me ook aardig hard en alle chroomlijsten netjes, zeer netjes. Glaswerk netjes en compleet. Interieur niet afgeleefd maar wel gewoon versleten en vaal (banken). Dash was netjes maar verkleurd. Deurpanelen netjes voor de leeftijd maar voor t mooie ook opnieuw te bekleden.
Voor mezelf iets teveel werk omdat ik erg beperkt ben qua stalling/sleutelen. Misschien naief om dan toch te gaan kijken maar ja, waarom niet toch? Met een eigen garage had ik 'm gekocht. Echt een onwijs mooi model, ook als sedan.
Zaterdag een 76 coupe de ville bekijken. Dit kwam er eigenlijk toevallig tussendoor :)
60_caddy_martijn
Posts: 1144
Joined: Wed Aug 04, 2004 5:31 pm

Re: Buitenkansje?

Post by 60_caddy_martijn »

Dus om de vraag te beantwoorden.. een buitenkans omdat het een mooi model is en een mooie basis denk ik voor een klein prijsje. Maar het is naar mijn mening de moeite waard.
Ik spaar nog even verder en hou het even op iets rijdbaars tot ik een mooie sleutelplek heb en dan ga ik gelijk voor een '53/'55/'56 cadillac coupe. (of misschien een '60-er:) )
Post Reply