bankhoezen

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Mike1975
Posts: 91
Joined: Fri Jun 25, 2010 10:06 am

bankhoezen

Post by Mike1975 »

Ben al een tijd bezig met het vinden van een site/bedrijf die hoezen levert voor een buick uit 1956.
Vind alleen bedrijven in de usa die hoezen hebben voor pick-ups en dergelijke.
Wie kan mij helpen?

Gr
Mike
PeeKee
Posts: 152
Joined: Sat Feb 26, 2011 4:00 pm

Re: bankhoezen

Post by PeeKee »

Hoezen?

Waarom niet ff op nieuw laten bekleden???
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: bankhoezen

Post by Pavement Pounder »

Of gewoon nieuwe originele bekleding, dat is helemaal niet zo duur, als dat het uitgangspunt is.
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: bankhoezen

Post by wouterftw »

Wie heeft er goeie adresjes voor opnieuw laten bekleden dan?
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: bankhoezen

Post by SuperSport »

CoolCatClassic cars 8)
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: bankhoezen

Post by rene74monte »

adresjes zijn er genoeg , alleen een normale betaalbare prijs is niet meer te vinden
68 Cougar
Posts: 1340
Joined: Sun Jun 08, 2008 10:08 am

Re: bankhoezen

Post by 68 Cougar »

Meneer Sam is een goeie. Die kan vast ook wel een custom hoes maken (t/m een compleet nieuwe upholstery). :)
http://www.meneersam.nl/

Gr.,
Alexander.
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: bankhoezen

Post by wouterftw »

rene74monte wrote:adresjes zijn er genoeg , alleen een normale betaalbare prijs is niet meer te vinden
Daar ben ik inderdaad ook een beetje bang voor.. Meneer Sam had ik gevraagd om een schatting, maar is voor mij jammergenoeg buiten het budget.
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: bankhoezen

Post by rene74monte »

je hebt zeker 2 banken van leer?
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: bankhoezen

Post by Martin71RS »

ik twijfel nog of ik de banken hou in de Nova....maar bekleding (origineel) is al ruim $500 zonder verzenden/belasting en dan moet het er nog op....weet niet of ik dat zelf doe als ik al zoveel moet uitgeven voor de stof alleen, dan moet t wel goed zijn in 1 keer.

voor t zelfde geld koop ik op MP een leren interieur van een luxe moderne auto en zet ik dat erin... maar van mij hoeft ie niet origineel te zijn.

volgende optie is (om t low budget te houden) is een stel universele zwarte hoezen van ebay voor weinig.

Ik was voor het bekleden van mn achterbank met door mezelf geleverd leer (zwart) al 400euro kwijt....is het wel erg netjes en naar mijn zin gedaan.

dus goedkoop is t niet nee :o
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: bankhoezen

Post by rene74monte »

precies , ik moest 2 banken gedaan hebben , van leer , en dat kwam allemaal zo`n beetje tussen de 700 en 1000 euro per bank :arrow: :smack:
ik heb er een lederen interieur van een bmw in gezet en met een beetje aanpassingen hier en daar lijkt het allemaal prachtig
Image

Image

Image
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: bankhoezen

Post by rulez »

leuke bekerhouder....en metertje ??? luchtdrukmeter?
rene74monte
Posts: 4630
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: bankhoezen

Post by rene74monte »

verstelbare armleuning met uitschuifbare bekerhouder , een pokkewerk om te maken
de meter is voor de lucht tank , er zitten er nu nog 2 meer op voor de vering ,
Art56
Posts: 768
Joined: Wed May 05, 2004 11:15 pm

Re: bankhoezen

Post by Art56 »

Je kunt in de VS drie soorten hoezen vinden:

Oude nieuwe voorraad aftermarket hoezen die je over de bekleding heen doet, in allerlei kleuren en motieven.
voorbeeld:
http://www.ebay.com/itm/Vintage-Car-Sea ... 28&vxp=mtr Als je regelmatig op ebay gaat kijken, komen deze dingen gegarandeerd nieuw in de doos voorbij. zoeken op "seat covers"

Nieuwe hoezen gemaakt van materiaal/ kleur van jouw keuze, in een patroon naar jouw keuze, exact pasend as origineel. Die bedrijven hebben de exacte patronen liggen.Kost ongeveer 200 per bank.

En dan kun je hoezen laten maken in de originele materialen, en natuurlijk origineel patroon. Ben je vanaf 500 tot 1000 kwijt voor twee banken.
Bedrijven als Legendary Auto Interiors, SMS kunnen dit realiseren. Voordeel van de USA: de patronen zijn overal aanwezig, ze hoeven niet dingen na te maken. In Nederland zijn de materialen niet te krijgen, en zijn de bekleders er gewoon niet op ingericht. Tapijt of hemelbekleding is helemaal gemakkelijk te krijgen (lees goedkoop) in de juiste materialen en afwerking. Tapijt ongeveer 150, hemel 100.
Maurice
Posts: 1814
Joined: Tue Mar 15, 2005 8:26 am

Re: bankhoezen

Post by Maurice »

Post Reply