Gestolen autos teruggevonden mbv GPS-signaal

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: Gestolen autos teruggevonden mbv GPS-signaal

Post by wouterftw »

Voor mensen die auto's bouwen in plaats van kopen is dit zeker een goede oplossing. Thompson, als je een prijsindicatie kan geven zal ik eens kijken of hier ook interesse is.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Gestolen autos teruggevonden mbv GPS-signaal

Post by Thompson »

Heb Champy een sms gestuurd, die zal het morgen denk ik wel even navragen en hier laten weten. Bestellen kan wat langer duren aangezien we als personeel niet zomaar 20 van die dingen kunnen bestellen :P
grandlemans
Posts: 466
Joined: Sun Jun 19, 2011 12:46 pm

Re: Gestolen autos teruggevonden mbv GPS-signaal

Post by grandlemans »

Thompson wrote:Mochten mensen interesse hebben in een dergelijk systeem stuur dan even een PM, ik werk bij een bedrijf die die dingen verkoopt en kan ze met personeelskorting kopen.

Je kunt overigens ook instellen dat als de auto buiten een bepaalde radius komt dat je daar bericht van krijgt, ook boven bepaalde snelheid etc.
Extra bijkomstigheid is dat je ook de motor kunt uitschakelen :) (Mag officieel niet in Nederland maar kan er wel mee)
Dit zat ook in mijn pt cruiser,kon ook inderdaad de motor uitschakelen, erg handig 8)
Champy
Posts: 196
Joined: Wed Sep 29, 2010 9:38 pm

Re: Gestolen autos teruggevonden mbv GPS-signaal

Post by Champy »

Kijk anders hier even, dan zie je meteen wat het precies is.
Ik zal morgen de prijs wel opvragen.
fordman
Posts: 570
Joined: Fri May 14, 2004 4:08 pm

Re: Gestolen autos teruggevonden mbv GPS-signaal

Post by fordman »

Ik ben ook benieuwd naar de prijs waar jullie hem voor kunnen leveren.

Fordman
Dinant MK III
Posts: 1181
Joined: Tue Aug 24, 2004 6:43 pm

Re: Gestolen autos teruggevonden mbv GPS-signaal

Post by Dinant MK III »

Thompson wrote:Mochten mensen interesse hebben in een dergelijk systeem stuur dan even een PM, ik werk bij een bedrijf die die dingen verkoopt en kan ze met personeelskorting kopen.

Je kunt overigens ook instellen dat als de auto buiten een bepaalde radius komt dat je daar bericht van krijgt, ook boven bepaalde snelheid etc.
Extra bijkomstigheid is dat je ook de motor kunt uitschakelen :) (Mag officieel niet in Nederland maar kan er wel mee)
Da's inderdaad wel interessant. Ik was al een beetje aan het zoeken naar zoiets. Je hebt een PM :)
Erik Firebird
Posts: 4708
Joined: Sun May 15, 2005 12:06 pm

Re: Gestolen autos teruggevonden mbv GPS-signaal

Post by Erik Firebird »

Johan 82 heeft dat systeem al jaren, met pre pay en starten op 100 km afstand. :)
Art
Posts: 109
Joined: Thu Jun 10, 2010 9:51 am

Re: Gestolen autos teruggevonden mbv GPS-signaal

Post by Art »

Die apparaatjes staan met bosjes op ebay, goedkoopste ongeveer 45 euro inclusief verzenden.
http://cgi.ebay.nl/VEHICLE-pet-kids-GPS ... 4aab146d11
Je moet met deze volgens mij wel zelf een kabeltjes knutselen voor een constante voeding.

Groet, Art
Champy
Posts: 196
Joined: Wed Sep 29, 2010 9:38 pm

Re: Gestolen autos teruggevonden mbv GPS-signaal

Post by Champy »

Degene waar Thompson en ik het over hebben gehad zal rond de 100 euro komen.
Daar heb je ze in de winkel niet voor, onze webshop staat ie voor 240.
Björn
Posts: 571
Joined: Sun Mar 07, 2010 11:49 pm

Re: Gestolen autos teruggevonden mbv GPS-signaal

Post by Björn »

ook intresse ook met alarm
Art
Posts: 109
Joined: Thu Jun 10, 2010 9:51 am

Re: Gestolen autos teruggevonden mbv GPS-signaal

Post by Art »

Champy wrote:Degene waar Thompson en ik het over hebben gehad zal rond de 100 euro komen.
Daar heb je ze in de winkel niet voor, onze webshop staat ie voor 240.
Wat is het verschil tussen de dure en de goedkope dan?

Groet, Art
Champy
Posts: 196
Joined: Wed Sep 29, 2010 9:38 pm

Re: Gestolen autos teruggevonden mbv GPS-signaal

Post by Champy »

140 euro :P
Op de webshop is precies dezelfde, maar omdat Thompson en ik personeel zijn kunnen we ze tegen inkoopsprijs krijgen.
Art
Posts: 109
Joined: Thu Jun 10, 2010 9:51 am

Re: Gestolen autos teruggevonden mbv GPS-signaal

Post by Art »

Champy wrote:140 euro :P
Op de webshop is precies dezelfde, maar omdat Thompson en ik personeel zijn kunnen we ze tegen inkoopsprijs krijgen.
Ik bedoel natuurlijk het verschil tussen die jij kunt leveren voor ongeveer 100 euro, en die op ebay voor 45 euro. :cheers:

Groet, Art
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Gestolen autos teruggevonden mbv GPS-signaal

Post by Jeroen_Sp »

Volgens mij is die Ebay alleen een track systeem, niet meer.

Die andere welke hier wordt aangeboden is meer een alarm, dus ook motor kunnen uitschakelen en starten op afstand. Dat soort dingen.

Net wat je dus wil.

Echter zorgt het gebruik van zo een ding er niet meteen voor dat de GPS module in de auto geen signaal meer kan vinden en dus niet meer kan doorgeven waar deze staat? Is hier iets tegen beveiligd?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Anti-Spy ... 4aad1c7c28
Champy
Posts: 196
Joined: Wed Sep 29, 2010 9:38 pm

Re: Gestolen autos teruggevonden mbv GPS-signaal

Post by Champy »

Ja daar is ie tegen beveiligd. Geen GPS signaal betekent niet geen GSM signaal. De tracker slaat bij verlies van GPS signaal zn laatste bekende positie op, en als dan de locatie opgevraagd wordt zal deze doorgestuurd worden.
Dus als de laatste locatie Maasvlakte bij Rotterdam is weet je dat ie ergens in een container geladen is :P
Post Reply