DM&ff stopt er mee

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
the1970mach1
Posts: 186
Joined: Mon Jun 07, 2010 4:31 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by the1970mach1 »

heheh ;)
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Chief big ol'Cadillac »

the1970mach1 wrote:................. en een lelijk vernaggelde hearse of een ................

Eh, je mag wel een keer proefliggen.... :evil:
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by gerrutcamaro »

vind je die van jou lelijk vernaggeld dan? :eek:
the1970mach1
Posts: 186
Joined: Mon Jun 07, 2010 4:31 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by the1970mach1 »

Chief big ol'Cadillac wrote:

Eh, je mag wel een keer proefliggen.... :evil:
oh das goed, heb jaren lang een echte kist als CD kast gehad dus ik ben echt wel wat gewend haha :D
Erwin
Posts: 515
Joined: Mon Aug 15, 2005 2:43 am

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Erwin »

Helemaal waar wat the1970Mach1 schrijft! Daarnaast wil ik graag aangeven dat ik het echt heel erg vind dat er zomaar vanuit wordt gegaan dat Mustangbezitters zich op het DMFF forum verheven voelen boven andere Ford-bezitters. Onvoorstelbaar want het is een volledig ongegronde en niet getoetste uitspraak waar je veel mensen onnodig mee veroordeelt.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by thunderbuick »

the1970mach1 wrote:Kerel, dit gaat echt nergens over...
Dat jij die indruk krijgt is erg jammer, maar denk ik niet echt terecht.
Tuurlijk zijn de Mustang of Ford bezitters trots op hun eigendom waar vaak veel zuur verdiende centjes in om gaan.
Denk jij dat dat op het Mopar of Chevy forum anders is... NEE.
Ik persoonlijk vind Amerikaanse auto's helemaal tegek, maar met de ene heb je altijd meer dan met de andere.
Als ik op een meeting loop, loop ik sommige auto's straal voorbij, terwijl ik bij andere ( veelal niet mustangs ! ) lang kan gaan kijken omdat ik hier in geinteresseerd bent.
Mij doet een mat zwart gerolde caprice en een lelijk vernaggelde hearse of een nieuwere US car ( lees na 1980 ) ook niks, nou en... dat mag iedereen toch zelf weten ?
Had jij dan gehoopt dat men op DM&FF Chevy Imapala's de hemel in prezen ? Had je graag gehad dat men daar de Pontiac Firebird de nieuwe god onder de zon verklaarde ?? kom toch op man, onder welke steen leef je eigenlijk.
Dat het HIER over USA cars algemeen gaat is toch perfect, maar als ik dit topic eens lees krijg IK juist de indruk dat Mustang rijders hier niet welkom zijn dus is dit niet een klassiek gevalletje van de pot verwijt de ketel ?
Daarnaast, is niet iedereen vrij zijn mening en persoonlijke voorkeur te houden ?
Dat heeft dus helemaal niks met arrogantie te maken, wellicht is des interesse een betere omschrijving.

nee, laten we het hier effe reeël houden en niet alles en iedereen over één kam scheren...
1 Ik had het over de gemiddelde en bedoel niet iedereen en scheer dus niet iedereen over één kam.
2 Kijk eens om je heen in de echte wereld hoeveel het percentage is die met een usa Ford rijden wat geen mustang is en vergelijk dat dan eens met het percentage op het dm forum.
3 je vergelijkt het met bv het Chevy forum, nou daar ben ik ook wel eens, kijk daar dan eerst eens rond want daar passeren alle type's regelmatig het forum.
Wat ik hier schrijf is van hetzelfde niveau als wat ze op het dm forum over aap-forum gebruikers schrijven en dat was na het lezen van diverse posten daar dan ook de directe aanleiding om dit hier neer te zetten.
de indruk dat Mustang rijders hier niet welkom zijn
Die zijn hier al lang en ook beslist welkom maar wat mij betreft hoeven ze hier niet ineens allemaal te komen om dat hun stal het begeeft door de stront waar mee gesmeten wordt.
Maar goed, dit forum is voor iedereen toegankelijk en wie zich er thuis voelt zal blijven en is in de regel gewoon welkom.
Ik denk dat het best ook wel weer prettig kan worden, de voorpret straalt er al vanaf hier en daar in dit topic zag ik :D
O, natuurlijk hoop ik op veel reacties van Mustangrijders, dan weet ik zeker dat de boodschap duidelijk is overgelomen :arrow:
Ik verwacht op zijn minst een quote of verwijzing op het dm forum en een discussie waarin alles word verdraait en de Mustang bezitters het allemaal unaniem eens zijn hoe misplaatst en onterecht mijn bericht is. :pimp:
Erwin
Posts: 515
Joined: Mon Aug 15, 2005 2:43 am

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Erwin »

thunderbuick wrote:O, natuurlijk hoop ik op veel reacties van Mustangrijders, dan weet ik zeker dat de boodschap duidelijk is overgelomen :arrow:
Ik verwacht op zijn minst een quote of verwijzing op het dm forum en een discussie waarin alles word verdraait en de Mustang bezitters het allemaal unaniem eens zijn hoe misplaatst en onterecht mijn bericht is. :pimp:
Zelfkennis siert de mens! :-)
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by SplitWindow »

De enige (("enigste" in AAP-taal) die zich niet druk schijnt te maken is Jason.
Hoe is het eigenlijk met hem ?

Image
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by thunderbuick »

Wie de schoen past, trekke hem aan.

Verder ga ik niet in discussie want dat is nou net de reden dat ik daar eigenlijk alleen maar lees en niks post.

Discussie, word ook in zo'n mooie spreuk gebruikt schiet me ineens te binnen, iets met idiot of zo.

Het beste maar weer :)
The Menace
Posts: 1210
Joined: Fri May 07, 2004 2:39 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by The Menace »

SplitWindow wrote:De enige (("enigste" in AAP-taal) die zich niet druk schijnt te maken is Jason.
Hoe is het eigenlijk met hem ?

Image
ff zwaaien naar Jason............... :D
Image
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Texas Boy »

SplitWindow wrote:De enige (("enigste" in AAP-taal) die zich niet druk schijnt te maken is Jason.
Hoe is het eigenlijk met hem ?

Image
Met Jason gaat het goed, beetje HD en artrose, we zullen hem net de bekende liefde en goede voeding zo oud en gelukkig mogelijk maken. Wat ik het leuke vind aan o.a. AAP en bijvoorbeeld het Mopar, Chevy en truck forum is dat er een persoonlijk tintje aan hangt. Mensen schrijven over hun honden, over overleden dierbaren en dat moet kunnen natuurlijk. Het Mustang forum is blijkbaar puur om te praten over Mustangs, that's it. Je mag je voorstellen en dan over je auto ouwehoeren, je privé leven, who gives a fuck, geintjes of discussies werden vaak binnen een uur gemodereerd, dat wil zeggen gewist als het de moderators uit kwam, mijn Texas forum wat vervuild werd met een discussie over de inhoud werd niet gemodereerd, heb gevraagd er een slot op te doen, niets, heb toen de naam veranderd, ging niet meer echt over onze Toko, nou dat was wel weer een druppel voor de zgn. moderator om dan toch maar echt te stoppen, toch knap dat een Texaans export bedrijf een 8 jaar oud Forum met 2500 leden naar de kloten kan helpen omdat we niet gelijk in houding springen als een moderator dat wenst, Hopelijk zijn de mensen die het oppakken wel bewust van een menselijk kant aan een forum, voor technische info hebben we AAP en Google, werkt ook.
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by SplitWindow »

Erwin wrote:Daarnaast wil ik graag aangeven dat ik het echt heel erg vind dat er zomaar vanuit wordt gegaan dat Mustangbezitters zich op het DMFF forum verheven voelen boven andere Ford-bezitters.
Waarom heet het dan in vredesnaam het "Dutch Mustang & Ford Forum", en niet simpelweg het "Dutch Ford Forum" ?
akaQ
Posts: 322
Joined: Wed Jun 17, 2009 8:13 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by akaQ »

omdat mustang rijders zich schijnbaar willen afzonderen van de rest, of zich misschien enigsinds verheven voelen boven de rest uit, geen idee.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by thunderbuick »

Mind readers hier? :)
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by SplitWindow »

Erwin wrote:Daarnaast wil ik graag aangeven dat ik het echt heel erg vind dat er zomaar vanuit wordt gegaan dat Mustangbezitters zich op het DMFF forum verheven voelen boven andere Ford-bezitters.
akaQ wrote:omdat mustang rijders zich schijnbaar willen afzonderen van de rest, of zich misschien enigsinds verheven voelen boven de rest uit, geen idee.
Image
Post Reply