DM&ff stopt er mee

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
SS502RAT
Posts: 1390
Joined: Sun Sep 16, 2007 3:39 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by SS502RAT »

daarom zit ik lekker op het aap alles door elkaar heen aan de div merken enz
kijk ook wel eens mee op andere fora maar nee niet echt mijn ding zo als het chevrolet forum enz hier is het lekker div
dus kom maar op met die paardjes op het aap ;)
The Menace
Posts: 1210
Joined: Fri May 07, 2004 2:39 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by The Menace »

AAP !!..... Another American Pony.... Image
Last edited by The Menace on Fri Jun 10, 2011 8:24 am, edited 1 time in total.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by thunderbuick »

The Menace wrote:Image
Oké dan, moest gelijk aan de feesttent van een mustang meeting denken :D

The Menace
Posts: 1210
Joined: Fri May 07, 2004 2:39 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by The Menace »

Do the pony..... :o
Image
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Caddy_v8 »

Bij mij in de straat staat trouwens sinds een week of 2 een oude fastback-pony. Totaal gaar is dat ding. Heb die wagen wel vaker zien rijden maar volgens mij wil het beestje niet meer lopen. Staat een beetje erg ongelukkig geparkeerd en het pony-logo is al gejat. Maar wat is dat ding gaar zeg. Hele interieur is aan gort en van buiten is hij ook zo rot alst maar zijn kan. Erg zonde dat ze een fastback zo laten wegrotten. Ik ben beslist geen pony-liefhebber maar een oude fastback is toch wel een zeer gewilde wagen. Van binnen is het echt een vuilnisbelt en alles lijkt wel kapot te zijn.
Ik zal morgen eens een paar pics maken...
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Texas Boy »

Vraag ff of deze te koop is ;)
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Chief big ol'Cadillac »

Die Mustangrijders voelen zich wel erg superieur. Als je er een tegenkomt, net als Chevy Vans, die zwaaien nooit terug naar andere Yanken... :x Dat moeten we ze dan nog wel proberen bij brengen.... :?

Maar we hebben nog een hobby waar we wel eens Mustangs voor zoeken.... en Opels :lol:

Image
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by roadrage david »

thunderbuick wrote:DM&ff forum stopt op 11 augustus.
Wegens wat onenigheid......
who cares :lol: :lol: :lol: :lol:
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by basezum »

roadrage david wrote: who cares :lol: :lol: :lol: :lol:

Gooi jij nog ff wat Olie op het vuur :P

Braad pan :D
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: DM&ff stopt er mee

Post by mercury1970 »

Misschien wel een idee om nog een rubriek erbij te nemen waar er alleen over originele stickers op luchtfilters en verfmarkeringen op de juiste plaats geneuzeld kan worden, zodat diegenen die daar geen hard plassertje van krijgen, die rubriek kunnen mijden..... :D
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Caddy_v8 »

Chief big ol'Cadillac wrote:Die Mustangrijders voelen zich wel erg superieur. Als je er een tegenkomt, net als Chevy Vans, die zwaaien nooit terug naar andere Yanken... :x Dat moeten we ze dan nog wel proberen bij brengen.... :?

Image
Zeg dat wel ja! Veel (dus niet allemaal) van die lui zijn ook geen echte yank en lifestyle-liefhebbers maar vinden toevallig alleen de Ponycar leuk. En je superieur voelen in een Amerikaanse Kadett...tja ;) :mrgreen: :lol:
rene74monte
Posts: 4631
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by rene74monte »

Caddy_v8 wrote:Bij mij in de straat staat trouwens sinds een week of 2 een oude fastback-pony. Totaal gaar is dat ding. Heb die wagen wel vaker zien rijden maar volgens mij wil het beestje niet meer lopen. Staat een beetje erg ongelukkig geparkeerd en het pony-logo is al gejat. Maar wat is dat ding gaar zeg. Hele interieur is aan gort en van buiten is hij ook zo rot alst maar zijn kan. Erg zonde dat ze een fastback zo laten wegrotten. Ik ben beslist geen pony-liefhebber maar een oude fastback is toch wel een zeer gewilde wagen. Van binnen is het echt een vuilnisbelt en alles lijkt wel kapot te zijn.
Ik zal morgen eens een paar pics maken...

ja , zoiets is inderdaad jammer , maakt niet uit wat voor auto
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by roadrage david »

basezum wrote: who cares :lol: :lol: :lol: :lol:


Gooi jij nog ff wat Olie op het vuur :P

Braad pan :D
BBWWhahhahahhahhahhahahhaha ik vind die nederlandse zgn broederlijke aleen merk forums zoiezo belachelijk. de dieversietijd van
het aap is zoals het moet! 8) af en toe slap elkaar afzeiken en dan weer niet. en plenty verschilende techinieken van de verschilende merken houden je up to date
een multicultureel yanken forum wat werkt dus.... trouwens de mustang crouwd zijn with ""the ecseption of a few"""niet meer dan snobs..........
Wolfman
Posts: 634
Joined: Tue Jan 25, 2011 8:40 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Wolfman »

Hebben we hier allemaal last van een minderwaardigheidscomplex ofzo??
Waarom worden de Mustang rijders zo afgezeken? Een geintje is leuk maar sommige opmerkingen.........? :eek:

Trap een ander in de grond zodat je zelf groter lijkt.
rene74monte
Posts: 4631
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by rene74monte »

persoonlijk ben ik al groot genoeg , volgens sonja bakker
Post Reply