DM&ff stopt er mee

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by gerrutcamaro »

ik denk dat je dat 'beetje' onderschat gezien de hoeveelheid forums die hans op deze manier gebruikt ;)

voor de duidelijkheid; ik ben geen tegenstander van deze manier van reclamemaken, ik maak ook reclame op fora die voor mij van toepassing zijn, maar het is aan beheerders hoe zij hier mee om willen gaan, hoe absurd ook
rene74monte
Posts: 4629
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by rene74monte »

hans zal inderdaad wel aardig wat forums bezoeken ja , ook al een baan op zich denk ik :D
het is misschien ook wel de manier van reclame maken , wat hans doet daar heb je ook nog wat aan , lekker lezen en plaatjes kijken
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Joost.... »

:lol: Ongelooflijk hoe idioot mensen kunnen worden als het op het internet aankomt. Degene die moeite gedaan heeft om dat forum op te richten en te onderhouden in de laatste 8 jaar heeft dat gedaan met bepaalde doelstellingen. Het is een Mustang forum, dat betekend dat het daar over Mustangs gaat, klaar. Wil je over andere autos lezen, dan zijn daar andere forums voor.

Onbegrijpelijk hoe sommige mensen dan Hans gaan proberen op te hypen tegen zo`n iemand als hij hem voor de keus gezet heeft om te stoppen met zijn niet-mustang gerelateerde posts of te gaan betalen als forumsponsor. Er zal toch ergens een grens getrokken moeten worden om de kwaliteit en relevantie van het forum te garanderen, en schijnbaar ligt die hier.

Erg jammer dat als gevolg hiervan de moderator besluit het hele forum te stoppen. Vrij onrechtvaardig naar alle leden toe die hier buiten staan maar in mijn ogen is dat nog lang niet zo belachelijk als mensen die, terwijl ze toegeven niks met Mustangs te hebben, wel daar de wet willen voorschrijven...
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by lowrida »

Maan wrote:Dan maakt een ander lid toch gewoon een nieuw forum? Zo duur is het niet en er zijn er vast genoeg die wel een jaarlijkse bijdrage willen leveren.

Kansloze actie zeg... :?
Domeinnaam met opslag kost 30 euro per jaar!
De rest is wat knutselwerk om het gratis forum aan de praat te krijgen/houden.
Waarom moeten advertenties/banners dan 150 euro kosten??????
Tel uit je WINST!
Maan
Posts: 66
Joined: Fri Oct 24, 2008 1:59 am

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Maan »

Joost.... wrote::lol: Ongelooflijk hoe idioot mensen kunnen worden als het op het internet aankomt. Degene die moeite gedaan heeft om dat forum op te richten en te onderhouden in de laatste 8 jaar heeft dat gedaan met bepaalde doelstellingen. Het is een Mustang forum, dat betekend dat het daar over Mustangs gaat, klaar. Wil je over andere autos lezen, dan zijn daar andere forums voor.

Onbegrijpelijk hoe sommige mensen dan Hans gaan proberen op te hypen tegen zo`n iemand als hij hem voor de keus gezet heeft om te stoppen met zijn niet-mustang gerelateerde posts of te gaan betalen als forumsponsor. Er zal toch ergens een grens getrokken moeten worden om de kwaliteit en relevantie van het forum te garanderen, en schijnbaar ligt die hier.

Erg jammer dat als gevolg hiervan de moderator besluit het hele forum te stoppen. Vrij onrechtvaardig naar alle leden toe die hier buiten staan maar in mijn ogen is dat nog lang niet zo belachelijk als mensen die, terwijl ze toegeven niks met Mustangs te hebben, wel daar de wet willen voorschrijven...
In de lounge mag je het toch over alles hebben? Als hij het nou in een ander deel van het forum had gedaan was het misschien wel een beetje te begrijpen.

Hier nog even wat er bij staat:
Lounge wrote: Van alles en nog wat.......
Last edited by Maan on Thu Jun 09, 2011 1:03 pm, edited 1 time in total.
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by gerrutcamaro »

voor zover ik iets van forums weet is het best prijzig om te draaien, het moet toch ergens gehost worden en dergelijke bedrijven vragen daar best geld voor als je het reclamevrij wilt houden of je eigen reclamebanners wilt plaatsen
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by BigBlockMopar »

Zoals gezegd een forum hosten/runnen kost echt niet zo gek veel. Ik denk dat ik een beetje uit ervaring kan praten.

Advertentie-ruimtes staan los van de eigenlijke kosten en mogen kosten wat de forum-eigenaar ervoor denkt te kunnen vragen natuurlijk. Dit heeft meer te maken met de populariteit van een forum. Maar mij zal je nooit horen zeggen dat adverteerders de forumkosten moeten dekken. En al helemaal niet dat forumleden om een bijdrage wordt gevraagd, dat vind ik wel zo triest als je zo diep moet zakken.
Daarnaast begin je een forum nog altijd uit eigen initiatief, en niet omdat het 'moet'.
Als dan zo'n forum succesvol blijkt te worden en je, om 1 of andere suffe reden, niet meer uit de kosten komt, dan is dat nog altijd je eigen 'schuld' lijkt me.

Als je eenmaal de weg inslaat om op forum advertentie-ruimtes te verhuren, dan komen daar vanzelf wat regeltjes bij kijken, als je tenminste iedereen over 1 kam wil scheren en geen gezeik wilt hebben daarover.
In dat geval kan je veel postende 'ondernemers', die baat hebben bij veel exposure op een forum, vragen of ze ook een advertentie-bannertje willen nemen om zo de andere adverteerders niet tegen je in het harnas te jagen.
Wolfman
Posts: 634
Joined: Tue Jan 25, 2011 8:40 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Wolfman »

Ja leuk gaan we hier nu ook al discuseren over het topic van Hans. :eek:
Laat het lekker daar waar het thuis hoort. Bij de moderatoren.
Straks ben ik twee forums kwijt! :x
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by BigBlockMopar »

Nou je het zegt, ik heb er ook al niet zo veel zin meer in eigenlijk... en jij Sjak? :D :D
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: DM&ff stopt er mee

Post by sjak_brak »

He, wat?

O uh ja, nu je het zegt, al dat gemodereer, het kost me te veel tijd, en dat gezeur aan mn kop ben ik ook beu en zo :D
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by lowrida »

Image

Lekker toepasselijk! :P
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Texas Boy »

rene74monte wrote:en hans , had jij in het verleden ook al geen gezeur gehad met zo`n ford figuur?
Inderdaad, heeft ons hier meerdere malen aangevallen en ook op het Mustang Forum, toevallig net naar dat we sponsor daar waren en eigenlijk was duidelijk aan welke kant de moderator stond, heb toen gemaild dat we niet adverteren en je wilt niet weten wat we toen voor een PB kregen :eek: 150 euro is ook veel , als we 10 forums doen praat je over 1500 euro, terwijl de nu gratis adverteren op o.a. USAtrucks, Honda en nog een paar, we sponsoren Mustang Valley, adverteren op http://www.v8meetings.nl en nog meer, heb ook geschreven dat ik een bak kritiek krijg en als ik wat euro's schuif dan mag dit opeens wel :(
Vind forums net als televisie, als je iets niet leuk vind zap je gewoon door, dat mensen zich druk maken wat er geschreven word en als je een kerel bent of vrouw schrijf dat gewoon in het topic en gaan geen PB's naar een moderator sturen, die hebben ook wel wat beters te doen.

Het blijft natuurlijk wel jammer dat een Forum klapt en denk dat de Mustang leden hier ook hun ei kwijt kunnen :)
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: DM&ff stopt er mee

Post by mercury1970 »

misschien moet je het DMFF forum overnemen, kweek je wat meer kennis over olielekkages? :D
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: DM&ff stopt er mee

Post by mercury1970 »

Laatste is bedoeld voor BBM, was wat traag.....
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: DM&ff stopt er mee

Post by Texas Boy »

mercury1970 wrote:misschien moet je het DMFF forum overnemen, kweek je wat meer kennis over olielekkages? :D


geen tijd, te druk met reclame maken :P en als een Amerikaan niet lekt dan zit er geen olie meer in :D
Post Reply