onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by RickyV8 »

Foto's altijd goed!
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Ranch73 »

Cewl :thumbs:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Veel oudere Amerikanen zie je niet zo vaak in Spanje, het nieuwer spul dagelijks, in de buurt rijden veel Jeeps, Chryslers en een paar Dodge Nitro's. Gisteren tijdens tanken stond deze naast me

Image

Dure hobby hier, vind me Freelander al duur. Gisteren 2 aankopen gedaan in Amerika, o.a. deze

Image

Kwam ook een leuk tankstation tegen een paar dagen geleden

Image
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Remon. »

Waarom is het een dure hobby daar dan? Mrb is erg respectabel toch en brandstof (behalve LPG) is al een stuk goeiekoper dan hier. Of is het duur in vergelijking met in Texas? ;)
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Nog een filmpje gisteren gemaakt in Los Angeles, deze GMC truck hebben we ook aangekocht.

[youtube]tiFgtJuVGZY&[/youtube]
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Remon. wrote:Waarom is het een dure hobby daar dan? Mrb is erg respectabel toch en brandstof (behalve LPG) is al een stuk goeiekoper dan hier. Of is het duur in vergelijking met in Texas? ;)

Klassieke Amerikanen op Spaans kenteken krijgen is duur en veel eisen. LPG is er bijna niet, benzine is goedkoper in verhouding met Nederland, maar je rijd hier constant berg op en af, dus verbruik is hoog. Onze Freelander vind ik niet echt zuinig, als ik meer moet gaan rijden koop ik er wat zuinigs bij en ben Natuurlijk de Amerikaanse prijzen gewend. MRB is iets van 100 euro per jaar.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Ze staan hier ook :P

Image
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Jeroen_Sp »

voor de hoofdprijs zo op het eerste gezicht te zien.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Jeroen_Sp wrote:voor de hoofdprijs zo op het eerste gezicht te zien.
Klopt, schijnt een jaar geleden 8000.00 meer gevraagd te zijn. Auto's op Spaan kenteken te krijgen is lastig, meesten rijden hier op Engels.
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by takel »

Waar is de tijd gebleven dat dit topic, olie topics, raadplaatje en amerikaan gespot dit forum domineerde... Nu gaat het alleen maar over LPG, MRB en Verzekeringen... :(
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Helaas ook niet zo heel veel meer te melden, o.a. dankzij Den Haag, handel is erg rustig, wel wat leuke plaatje gekregen vandaag van een auto die net word afgeleverd in het mooie Nederland.

Image

Image

Image

Nog in de States.

Image

Deze rijd inmiddels ook rond in Nederland

Image
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Was voor ons een raar jaar natuurlijk, rond deze tijd een jaar geleden hebben we bekend gemaakt dat we Amerika gaan verlaten vanwege de hoge eisen aan een visum verlenging en ook de aanpassingen aan de MRB die grote invloed zou krijgen op de export. We hebben alles verkocht en 2 maanden later verhuisd naar Spanje en daar een soort doorstart gemaakt. Wij zijn de export bij toeval ingerold en gaan er vanuit Spanje mee door en hebben toch nog heel wat aan auto's, onderdelen en andere spullen op transport gezet. Wat 2014 gaat brengen weten we niet, maar we hebben gelukkig ook nevenactiviteiten en Spanje is goedkoper dan Nederland, dus komt wel goed. Bij deze wat foto's wat we o.a. gedaan hebben dit jaar aan auto's, het waren er meer, maar niet overal foto's van.

Wens iedereen een goed 2014.



Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
chevelletje70
Posts: 439
Joined: Mon Apr 11, 2011 6:11 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by chevelletje70 »

Mooie pics Hans.

Voor 2014 in ieder geval een paar orders voor onderdelen van mij :D :D
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by Texas Boy »

Was een bijzonder jaar, het onverwachte vertrek naar Spanje waar we nu alweer ruim 10 maanden wonen en een wat onzekere toekomst, maar daar ben ik niet bang voor, we gaan er weer iets van maken en wens alle leden hier ook een succesvol 2014, zakelijk, privé, op je werk, overal, maak er iets van, life goes fast.

Op de valreep nog 2 auto's gekocht in Amerika, een 72 Mustang convertible in Massachusetts en deze Barracuda in Arizona, ook uit 72.


Image



en


Image
PeeKee
Posts: 152
Joined: Sat Feb 26, 2011 4:00 pm

Re: onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Post by PeeKee »

Julie ook de beste wensen!!

en zwarte mustangetje staat al weer te koop http://link.marktplaats.nl/722022762
Post Reply