onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
el eric
Posts: 475
Joined: Wed Sep 29, 2010 9:31 am

Re: onze toko

Post by el eric »

Ik heb vandaag die blauwe el camino gezien bij Heuts in Hoensbroek, achterop een aanhanger.
Zag er goed uit!
Vette73
Posts: 133
Joined: Thu Mar 24, 2005 7:36 am

Re: onze toko

Post by Vette73 »

Hier staan er wel een paar genoemd met ervaring erbij. Misschien heb je er iets aan.......

Het betere snipe werk die ik toch graag zelf.
Die '86 Monte Carlo komt ook van Ebay. Nu had ik het geluk dat hij afliep op maandagmorgen rond 05:30 NL-tijd. Normaal sta ik om 06:00 op, dus voor die auto ben ik graag een uurtje eerder uit bed gekomen.
In de laatste 34 sec. is er 4 keer geboden door drie personen. Mijn bod was het laatste (en hoogste 8) ), 7 sec. voor het einde........
MieZ
Posts: 1084
Joined: Tue Feb 03, 2004 11:26 pm

Re: onze toko

Post by MieZ »

Continental Kid wrote: Dit zijn de mooiste. Tegen het laatste bod voor sluiting moet-ie dan weg. Bepaal vooraf wat je er zelf maximaal voor zou willen betalen. Bedenk wel dat elk bod via ebay de verkoopprijs verder opdrijft. Daarom is het beter om automatisch te bieden vlak voor sluiting, buiten ebay om.
Ik weet het niet of dat nou echt uit maakt.
Iedere geinteresseerde heeft er zijn maximale prijs voor in gedachte die hij wil betalen.
Dus wat het huidige bod ook zijn mag, elke bieder zal zijn hoogste bod instellen en dan maakt het toch niet uit op welk tijdstip je dat doet?
Als jij je bod doet en degene die voor jou het hoogste bod had (autom. bieden) gaat er gelijk overheen, weet je dat je te laag zit.
Continental Kid
Posts: 905
Joined: Mon May 03, 2010 10:40 pm

Re: onze toko

Post by Continental Kid »

MieZ wrote:Ik weet het niet of dat nou echt uit maakt.
Iedere geinteresseerde heeft er zijn maximale prijs voor in gedachte die hij wil betalen.
Dus wat het huidige bod ook zijn mag, elke bieder zal zijn hoogste bod instellen en dan maakt het toch niet uit op welk tijdstip je dat doet?
Als jij je bod doet en degene die voor jou het hoogste bod had (autom. bieden) gaat er gelijk overheen, weet je dat je te laag zit.

Als je voor jezelf besloten hebt wat je maximaal wilt/kunt betalen, dan is het niet erg om overboden te worden, het hoort bij het spel. Zo ga ik al jarenlang te werk, en winnen komt op deze manier vaker voor dan verliezen. En winnen moet je hier letterlijk nemen: meestal ver onder wat ik voor mijzelf als maximum had gesteld.
EuroBirdV8
Posts: 172
Joined: Tue Jan 26, 2010 3:46 am

Re: onze toko

Post by EuroBirdV8 »

Texas Boy wrote:Gisteren is er weer een container geleegd in Lelystad en wat AAPen kunnen hun auto's en spullen halen over een paar dagen halen :)

Image

Image
een 40FT container met 2 yanks erin :eek:
hoop dat ze erg goed vastzitten daarbinnen, want hoe sommige carrier chauffeurs met de containers omgaan is ook niet al te zuinig :eek:
hoe zit het eigenlijk met brandbaar stoffen in die container?
moet de auto eerst leeg gemaakt worden? olie/benzine?
of krijg je daar ontheffing voor?

btw, zoeken jullie nog chauffeurs? :P
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

EuroBirdV8 wrote:een 40FT container met 2 yanks erin :eek:
hoop dat ze erg goed vastzitten daarbinnen, want hoe sommige carrier chauffeurs met de containers omgaan is ook niet al te zuinig :eek:
hoe zit het eigenlijk met brandbaar stoffen in die container?
moet de auto eerst leeg gemaakt worden? olie/benzine?
of krijg je daar ontheffing voor?
Wij laden max 2 auto's, anderen vaak 3 of 4 en wij zetten alles vast op 4 punten met straps. Vloeistoffen mogen in de auto's blijven, benzine maximaal 1/4 tank gevuld.
sakoe
Posts: 945
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:55 am

Re: onze toko

Post by sakoe »

Mooie ranch zo 8)
Image
Is deze coronet voor onderdelen, of enkel voor de show?
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Denk dat je de middelste bedoelt gezien je avatar. Auto staat er nu voor sier en kan gesloopt worden als het de moeite loont. Je kan me mailen op info@2dutchies.com als je wat zoekt. De 68 Coronet gaat waarschijnlijk ook naar de sloop, compleet levert hij te weinig op.
Frequent
Posts: 12
Joined: Sat Sep 18, 2010 7:11 pm

Re: onze toko

Post by Frequent »

Heb deze week ook een auto gekocht via eBay. Mijn laatste bod was net over reserve heen.
Daarna duurde de veiling nog 1 dag maar kwam geen bod meer overheen.
Volgens mij wordt er veel geboden maar tot de reserve. Daarna durven er niet veel meer.
Het is nog een beetje on topic omdat Hans nu voor het transport zorgt.
Ben natuurlijk nieuwsgierig hoe hij er dadelijk in het echt uit ziet.
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: onze toko

Post by basezum »

Frequent wrote:Heb deze week ook een auto gekocht via eBay. Mijn laatste bod was net over reserve heen.
Daarna duurde de veiling nog 1 dag maar kwam geen bod meer overheen.
Volgens mij wordt er veel geboden maar tot de reserve. Daarna durven er niet veel meer.
Het is nog een beetje on topic omdat Hans nu voor het transport zorgt.
Ben natuurlijk nieuwsgierig hoe hij er dadelijk in het echt uit ziet.

nieuwsgierig als ik ben: wat heb je gekocht?
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

basezum wrote:nieuwsgierig als ik ben: wat heb je gekocht?
ik weet het :D
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: onze toko

Post by basezum »

LOL, zeg dan :D

vertel vertel
Image
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Kan je een geheim bewaren????












Ik ook !!!!!!!!! :D
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: onze toko

Post by basezum »

ja dat kan ik ook niet :D
Continental Kid
Posts: 905
Joined: Mon May 03, 2010 10:40 pm

Re: onze toko

Post by Continental Kid »

Frequent wrote:Heb deze week ook een auto gekocht via eBay.


Frequent is toch duidelijk? Dan ga je toch niet vragen wat-ie gekocht heeft? :lol: :lol: :lol:
Post Reply