onze toko / Holland Ranch / USA2NED

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Omdat veel gefinancierd is kom ik regelmatig bij wat banken om afbetalingen te doen voordat ik de Title mee krijg. Vandaag een Goldwing 1800 gekocht voor een klant in Huntsville, TX, maar 60 mile van Buffalo. Verkoper reed daarna achter mij aan en de Jap staat inmiddels in de schuur.

Image

Image

Image

Image
Björn
Posts: 571
Joined: Sun Mar 07, 2010 11:49 pm

Re: onze toko

Post by Björn »

Dus je wilt zeggen dat eigenlijk de motor van bank is en daar koop je hem van
ThA CoPyCaT©
Posts: 2218
Joined: Sun Apr 16, 2006 12:28 am

Re: onze toko

Post by ThA CoPyCaT© »

Texas Boy wrote:Image
Niet alleen de McDonalds en de Burger King hebben een drive thru, ook banken, begraafplaatsen, etc.
Overal is te komen zonder je auto uit te hoeven. Zou iets voor mij zijn, want ik HAAT het ver te moeten lopen.
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: onze toko

Post by Pavement Pounder »

ThA CoPyCaT© wrote: Niet alleen de McDonalds en de Burger King hebben een drive thru, ook banken, begraafplaatsen, etc.
Overal is te komen zonder je auto uit te hoeven. Zou iets voor mij zijn, want ik HAAT het ver te moeten lopen.
Ha, doet mij denken aan de eerste keer vakantie USA, ik vond het al vreemd dat bij de meeste telefoons je op je knieen moest en pinnen bij de bank lopend meteen de aandacht van de politie trok met wat we aan het doen zijn :eek: :lol:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Björn wrote:Dus je wilt zeggen dat eigenlijk de motor van bank is en daar koop je hem van
Yip, bank houd de papieren tot het afbetaald is en in Amerika moet je spullen op afbetaling kopen om een betere Credit History te krijgen waardoor o.a. je hypotheek lager word. Gek he, dat iedereen zich in de schulden steekt 8)
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: onze toko

Post by Joost.... »

Dat is niet gek, dat is hoe het monetaire systeem werkt. Door de mensen geld te verstrekken tegen rente neemt men schuld op zich en creeer je de moderne slaaf, zonder dat je zoals vroeger verantwoordelijk bent deze onderdak, bescherming of voedsel te bieden. Ooit afgevraagd waar, als de FED de enigste is die geld mag verstrekken, het extra geld vandaan gaat komen om de rente mee af te betalen? Of wat er gebeurd als steeds meer mensen hun rente niet meer kunnen betalen en wie daar bij gebaat zijn?
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Vannacht om 2 uur werd er nog een Chevy Van in de voortuin gedumpt

Image

Image


Waakhond groeit gestaag

Image
qc1500
Posts: 590
Joined: Fri Feb 06, 2004 12:31 pm

Re: onze toko

Post by qc1500 »

Ik zie ook een UFO Hans :eek:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

qc1500 wrote:Ik zie ook een UFO Hans :eek:
Is Yard Art :D
el eric
Posts: 475
Joined: Wed Sep 29, 2010 9:31 am

Re: onze toko

Post by el eric »

Hans,
Wat ik me af vraag, heb je geen last van dieren onder de motorkap die je aan de kabels knagen of dieren in wagens, als die zo op het veld staan?
morpheus
Posts: 2321
Joined: Fri Feb 01, 2008 7:12 pm

Re: onze toko

Post by morpheus »

qc1500 wrote:Ik zie ook een UFO Hans :eek:

humor :D :D :D


gr Morpheus

Image

www.amerikaanseautosite.nl
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

el eric wrote:Hans,
Wat ik me af vraag, heb je geen last van dieren onder de motorkap die je aan de kabels knagen of dieren in wagens, als die zo op het veld staan?

Weinig, we hebben ongeveer 10 katten lopen die meeste weghouden maar hebben 1 keer meegemaakt dat er geknaagd is door een rat, weg benzineleiding van een 2002 Corvette. Of ze nu in het gras staan of op de weg maakt weinig uit. In Europa heb je toch midden in de stad last van knagers? Als het mooi weer is gaan de motorkappen op een kier open, meeste dieren houden niet van daglicht en we verplaatsen auto's regelmatig.

Ojaahm we hebben hier veel chicken / rat snakes, doen goed werk

Image
el eric
Posts: 475
Joined: Wed Sep 29, 2010 9:31 am

Re: onze toko

Post by el eric »

Oh oke, ik zelf heb hier nl. last van een steenmarter. Ikzelf zit aan de rand van de stad.
Ik gebruik van die vliegenvangers met van dat plakspul, die wat je aan het plafond kunt hangen. Werkt perfect, door de reuk en omdat het in hun pels plakt, heb ik ze niet meer gezien.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: onze toko

Post by Texas Boy »

Mochten we last krijgen leggen we rattengif onder de motorkap, die vliegenstrips leg je dan ergens neer? Mottenballen schijnt ook te helpen, kan je hier nog gewoon kopen.
Marcel Firebird
Posts: 1966
Joined: Mon Apr 12, 2004 8:47 am

Re: onze toko

Post by Marcel Firebird »

oh Hans, voor die wormen hoef je niet bang te wezen.
half nederland heeft die dingen thuis in een bakkie zitten hier ;)
Post Reply