amerikaan gespot

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
56Caddy
Posts: 67
Joined: Mon Sep 10, 2012 8:50 pm

Re: amerikaan gespot

Post by 56Caddy »

Image

A16 Afslag Zevenbergschen Hoek
CVPI
Posts: 808
Joined: Tue Nov 03, 2009 10:58 am

Re: amerikaan gespot

Post by CVPI »

Big Mother op de A-58 richting Roosendaal:

Image

Image

"Romero's last ride" krijgt zo een nieuwe betekenis, wat een grote (nieuwe) Hearse dit. Op de A-27 ri. Vianen

Image
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: amerikaan gespot

Post by basezum »

Job1989 wrote:Zojuist deze Merc gespot hier in de straat, ging helaas te snel om zelf een foto te kunnen maken maar heb hem op internet terug kunnen vinden:

Image
is/was van een kapper uit Hengelo of zo toch?

Was er mee bij Dragraces in Drachten, wou ff praatje doen....man niet....beetje vage gast :)
(of een slechte dag)
DonLeone
Posts: 143
Joined: Mon Nov 29, 2010 5:57 pm

Re: amerikaan gespot

Post by DonLeone »

300 C Limo
Image

Moest van de week verrekte snel zijn om deze twee op de kiek te kunnen krijgen:
Image

Image

Schitterende Buick :)
Bean Bandit
Posts: 337
Joined: Thu May 27, 2010 2:02 am

Re: amerikaan gespot

Post by Bean Bandit »

Zo eindelijk was ik snel genoeg met de telefooncamera om een autootje te "pakken". Meestal (zeg maar altijd) ben ik te laat voor een foto. Zie hier een Mustang op de A27 richting Utrecht vlak voor afslag Bilthoven:
Image

En nog een mooie, zo op het eerste gezicht, originele '82 Chevrolet Caprice Wagon:
Image

En deze wilde ik jullie ook niet onthouden. Ik zag ze laatst weer eens wegrijden bij het sportterrein, waar ik vlakbij woon, waarschijnlijk na een optreden.
En dat deed mee eraan herinneren dat ik nog een foto had van deze gasten "Johnny and the gangsters of love". Foto van een "spontaan" optreden bij een kroeg in Laren.
Waarschijnlijk zijn deze mannen bij sommige wel bekend. Ze rijden nog steeds in de onderstaande Chevrolet, of ze hebben zo'n zelfde weten te kopen.
Image

Groeten, Remco
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: amerikaan gespot

Post by Remon. »

Cool 8) Johnny and the gangsters zijn mij inderdaad bekend. Heb ze denk al drie keer gezien (Hij schreeuwt altijd 5 a 10 dezelfde nummers op, maar het is wel leuk). Eerst reden ze in een '67 bonneville. Ook een blauwe.
Bean Bandit
Posts: 337
Joined: Thu May 27, 2010 2:02 am

Re: amerikaan gespot

Post by Bean Bandit »

Ha dat klopt ja.
Dat was dus ook een keer bij mij in de straat. De sportclub verderop had ze ingehuurd. En hier zie je ze hun instrumenten en apparatuur even testen. Alvorens ze richting het clubhuis gingen.
Ik wist niet wat ik zag! Maar gelukkig kende iemand hem en wist wie en wat het was ;-).
Image

Groeten, Remco
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: amerikaan gespot

Post by Remon. »

Blijft een gave en originele vertoning.

Jaartje geleden ofzo hadden ze het nieuws gehaald. Ze waren bekeurd voor muziek maken op straat zonder vergunning. En dat terwijl tientallen mensen vanaf terrrasjes genoten van het optreden. Boete was geloof ik snel bij elkaar door wat fooitjes.

Edit: Tada http://www.at5.nl/gespot/48481/rockers-op-de-bon
Alwin
Posts: 186
Joined: Thu Apr 28, 2011 7:16 pm

Re: amerikaan gespot

Post by Alwin »

Johnny and the gangsters of love. Nooit van gehoord. Maar ken de auto, Chevrolet, wel. Stond een paar deuren verderop in de stalling waar ik gezeten heb. Zag hem niet zo heel lang geleden in dat dorp nog rijden, dus zullen ze er nog wel staan. De gitarist kwam dan altijd de wagen halen. Erg vrolijke relaxte gast. En als die starte echode dat blok altijd lekker door de stalling. Muziek in mijn oren, terwijl ik ze nooit heb zien spelen. Grappig om een keer de setup te zien.
Gearz
Posts: 3033
Joined: Thu Jan 04, 2007 1:34 am

Re: amerikaan gespot

Post by Gearz »

pintor
Posts: 3701
Joined: Thu Aug 19, 2004 8:22 pm

Re: amerikaan gespot

Post by pintor »

Alwin wrote:Johnny and the gangsters of love. Nooit van gehoord. Maar ken de auto, Chevrolet, wel. Stond een paar deuren verderop in de stalling waar ik gezeten heb. Zag hem niet zo heel lang geleden in dat dorp nog rijden, dus zullen ze er nog wel staan. De gitarist kwam dan altijd de wagen halen. Erg vrolijke relaxte gast. En als die starte echode dat blok altijd lekker door de stalling. Muziek in mijn oren, terwijl ik ze nooit heb zien spelen. Grappig om een keer de setup te zien.

die neus doet me meer aan een pontiac denken dan chevrolet?? de 2de foto dan,,, :o de eerste is chevrolet
BBeths
Posts: 319
Joined: Sun Dec 18, 2011 10:55 pm

Re: amerikaan gespot

Post by BBeths »

pintor wrote:
die neus doet me meer aan een pontiac denken dan chevrolet?? de 2de foto dan,,, :o de eerste is chevrolet

Sterker nog, het ís een pontiac :D
Remon. wrote:Cool 8) Johnny and the gangsters zijn mij inderdaad bekend. Heb ze denk al drie keer gezien (Hij schreeuwt altijd 5 a 10 dezelfde nummers op, maar het is wel leuk). Eerst reden ze in een '67 bonneville. Ook een blauwe.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: amerikaan gespot

Post by Wilf »

Ik zag ze regelmatig in de Pontiac toen ik nog in Hilverdorp woonde. Ze stonden heel vaak bij de terrasjes daar.
Bromgabber
Posts: 3059
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: amerikaan gespot

Post by Bromgabber »

Beetje slechte foto's helaas:

Twisk:

Image
Image

Hoorn:

Image

Medemblik:

Image
Image
Image

Heerhugowaard:

Image
Image
Image
Image
ChevyKo
Posts: 1569
Joined: Tue Dec 07, 2004 2:52 pm

Re: amerikaan gespot

Post by ChevyKo »

`72 Riviera Boattail vanmiddag in Spierdijk.

Image

Image
Post Reply