vulmiddel

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
rene74monte
Posts: 4622
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

vulmiddel

Post by rene74monte »

wie kan me vertellen welk vulmiddel je het beste kunt gebruiken om daden in plaatwerk dicht te maken , ik heb mijn voorraam er uit en daar zit aan de onderkant van dat spul over de naden en uiteraard zit dat los en is afgebrokkeld , kan dat ook gewoon met 2k plamuur ?
MotiV8
Posts: 1141
Joined: Thu Sep 08, 2005 9:25 pm

Re: vulmiddel

Post by MotiV8 »

gert
Posts: 3738
Joined: Sun Mar 28, 2004 7:03 pm

Re: vulmiddel

Post by gert »

eigenlijk net zoiets als JB-Weld......
rene74monte
Posts: 4622
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: vulmiddel

Post by rene74monte »

had een pot gehaald die speciaal geschikt was om naden te vullen , soort kit , moet er met een kwast op gedaan worden , nou , heb de hele pot aan de kant gedonderd , wat een rotzooi zeg , alles er uit gekloot en gewoon polyplamuur in gedaan , bekijk het maar met al die dure hipstergoedjes :-) :-)
muddy bandit
Posts: 659
Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm

Re: vulmiddel

Post by muddy bandit »

Strijkkit. :D
Is best wel goed spul mits je het gebruikt op de goede plaatsen.

Image
rene74monte
Posts: 4622
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: vulmiddel

Post by rene74monte »

ja , zo wil het wel inderdaad , maar bij mij niet , zit ook midden in het zicht :-)
Robin_Chevelle
Posts: 736
Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm

Re: vulmiddel

Post by Robin_Chevelle »

Met plamuur wel opletten dat het niet scheurt, met als gevolg dat er vocht in kruipt.

De genoemde Debrasel Alsi 12 gebruik ik ook, spul wordt bizar hard. Maar voor een naad die kan bewegen weet ik niet of dat verstandig is. Zou je ook af kunnen kitten met Innotec adheseal. (is overspuitbaar met alle lak systemen).
rene74monte
Posts: 4622
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: vulmiddel

Post by rene74monte »

nou , wat er nu in zat was ook al helemaal gescheurd dus het is nu alleen maar een verbetering :-) :-) hoop dat het raam nu snel komt robin , dit is niets zo
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: vulmiddel

Post by Wilf »

Ik heb met een soort hammerite over een kit gerold, die kit is er door de vorige eigenaar 9 jaar geleden op gedaan, maar mijn verf is na 1 maand op die plekken nog steeds niet droog (blijft pekkig en afgeven). Ligt dat dan aan het vulmiddel of aan de verfsoort?
Post Reply