auto uit zweden

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
gert
Posts: 3742
Joined: Sun Mar 28, 2004 7:03 pm

auto uit zweden

Post by gert »

hallo mensen, ik heb een auto op het oog die in zuid zweden te koop staat bij een handelaar.
nou zoek ik iemand die daar ter plekke de auto kan onderzoeken.
ik heb daar geen familie of kennissen, en ik kan er niet zelf naar toe.
weet iemand iets, of woont daar zelf die zoiets voor me kan doen?
Onne Ford
Posts: 65
Joined: Wed Nov 25, 2020 8:14 pm

Re: auto uit zweden

Post by Onne Ford »

Zelf vaak geweest onderweg naar Noorwegen je bent er in halve dag (vanuit Friesland). Vanwege de coronashow dit jaar helaas niet met alle beperkingen :( wellicht via zweeds forum iets vragen? Ze spreken daar zeer goed Engels

Onne
gert
Posts: 3742
Joined: Sun Mar 28, 2004 7:03 pm

Re: auto uit zweden

Post by gert »

ik kan es zoeken naar een zweeds forum, het gaat om een Ford, het moet natuurlijk wel een kenner zijn......
Onne Ford
Posts: 65
Joined: Wed Nov 25, 2020 8:14 pm

Re: auto uit zweden

Post by Onne Ford »

Snap ik idd, hoop dat je een oplossing vind👍Succes
Onne Ford
Posts: 65
Joined: Wed Nov 25, 2020 8:14 pm

Re: auto uit zweden

Post by Onne Ford »

Ford oldtimer?😎
gert
Posts: 3742
Joined: Sun Mar 28, 2004 7:03 pm

Re: auto uit zweden

Post by gert »

ja, een T-bird
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: auto uit zweden

Post by Wilf »

Het is nu idd lastig. Ik heb er zelf 4 auto’s gekocht. Meeste geprobeerd terug te rijden (altijd wel ergens gestrand en later opgehaald) maar eentje met een boot getransporteerd. Zweden zijn over het algemeen heel relaxed en meegaand als je met voorstellen komt.

Ik ken wel wat Zweden maar niet zó goed dat ik er eentje voor je op pad kan sturen helaas. Ik heb ook weer eentje zien staan, normaal zou ik dan er naartoe rijden of vliegen maar nu is het inderdaad vrij lastig.

Je kan ook met de verkoper overleggen of hij of zij een oplossing heeft. De netwerken zijn vaak groot. Zo had ik die verscheepte auto geregeld omdat de verkoper een vriend heeft die op een papierboot van midden-Zweden naar Amsterdam vaart en voor €250 ging de auto RORO mee.
Post Reply