zoek auto spuiter

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
hdtattoo
Posts: 148
Joined: Wed Mar 17, 2004 9:15 pm

zoek auto spuiter

Post by hdtattoo »

Mannen , wie weet een goede auto spuiter ? ik weet wat het kost om een 6 mtr Lincoln te spuiten bij een
schade bedrijf ....Dat kan ik niet betalen .....
let me know...
gert
Posts: 3763
Joined: Sun Mar 28, 2004 7:03 pm

Re: zoek auto spuiter

Post by gert »

zoek je een goede, of een goedkope (slechte) spuiter?
goed en goedkoop gaan meestal niet samen.
Waggel
Posts: 1223
Joined: Tue Feb 10, 2004 5:54 pm

Re: zoek auto spuiter

Post by Waggel »

Ik denk ook niet dat hij dat bedoeld. Meer een prijs kwaliteit verhouding. Ben ik zelf ook wel beniewd naar. Niet duur en goed moet best mogelijk zijn als je de auto al grotendeels hebt gestript.
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: zoek auto spuiter

Post by Nick_nl »

Ik heb mijn auto de 2e keer in Maastricht laten spuiten. Dit is best netjes gedaan voor een redelijke prijs. Alleen is het nadeel van spuiten dat er erg veel uren gaan zitten in het strak maken en dat is de basis van alles.
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: zoek auto spuiter

Post by SRB12 »

Welke regio zit je?
hdtattoo
Posts: 148
Joined: Wed Mar 17, 2004 9:15 pm

Re: zoek auto spuiter

Post by hdtattoo »

Oke , dit is wat ik zoek , iemand die weet hoe die een Lincoln moet strippen ! Hoe alle lijst klemmen en schroeven zitten!
Verder wil ik de auto tot kaal staal hebben , dan epoxy dan primer , dan kleur en dan blanke lak..
Ik wil nog net niet naar nat schuren en polijsten gaan !!! Hhahha LOL
Dit is niet mijn eerste rodeo ! Ik ga hier geen prijzen noemen .....ik weet wat het kan gaan kosten !
Ik verwacht geen rot aan de auto en hij is rete strak, maar lak is dun en hij staat buiten.
Een schade spuiter zegt gewoon 10.000 euro ! meer om me weg te sturen daar hun bedrijf daar niet op
ingesteld is.
Ik wil een serieus gesprek met een vakman over de prijs...ik woon in Bleiswijk
camaro rs
Posts: 441
Joined: Mon Jun 30, 2008 9:51 pm

Re: zoek auto spuiter

Post by camaro rs »

Ik heb in 1994 omgerekend 4500 euro betaald om mijn camaro 68 rs convertible te laten strak maken en spuiten, laswerk en plaatwerk heb ik zelf gedaan.
Als je nu de auto ziet na 27 jaar is het of hij juist van bij de spuiter komt.
Goed werk kost wat.
jobnu
Posts: 693
Joined: Sun Mar 11, 2007 9:12 am

Re: zoek auto spuiter

Post by jobnu »

Ik heb mijn auto (Buick Regal) in 2005 laten spuiten bij Vis in Nieuwekerk. Vader en zoon. Doen ook vrachtwagens.
Zelf gestript en blank geschuurd. Blank schuren is echt een rot klus. Met 2 man 2 dagen bezig geweest. En lange dagen.
De oude Amerikaanse verf word een soort vloeibaar als het warm word met schuren.

Het is wel beter. Nieuwe verf op die oude Amerikaanse laag kan gaan werken.
Het zit er nu 15 jaar op, dik tevreden. Ik was bij Vis 1800 euro kwijt. Incl wat laswerk. Auto was wel redelijk strak.

Bij andere bedrijven was ik rond de €5000 kwijt.
Hij is niet rete strak nee. Als je er langs kijk dan zie hier en daar wel een dingetje. Maar wel netjes gespoten.

Rete strak en goedkoop kan niet. Das een keuze.
Post Reply