Rembekrachtiger GMC CCKW (Hydrovac)

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Rembekrachtiger GMC CCKW (Hydrovac)

Post by Chief big ol'Cadillac »

Net als we op het punt staan om naar Normandy te vertrekken begeeft de hydrovac het; (rembekrachtiger) intern een lek. Het grote rubber (leer, cup, hoe noem je dat ding) is goed maar er zit een kleiner cupje in wat gescheurd is. Waar kan ik nu nog snel) een revisiesetje vinden? Korte dikke hydrovac. Of een andere (goede) Hydrovac ? Wie heeft zoiets?
1942 GMC CCKW 353

Image
patsy 'n gene
Posts: 644
Joined: Sun Oct 08, 2006 10:27 pm

Re: Rembekrachtiger GMC CCKW (Hydrovac)

Post by patsy 'n gene »

Maatje van me zit ook in de W.O II hobby wie weet kan hij je op weg helpen met iets of iemand stuur je wel p.m. met nummer.
zwam
Posts: 613
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:22 pm

Re: Rembekrachtiger GMC CCKW (Hydrovac)

Post by zwam »

C en c brake parts, zit in Nederland en hebben veel appart spul. Vriendelijk personeel!
jambroes
Posts: 342
Joined: Thu Jul 12, 2007 4:05 pm

Re: Rembekrachtiger GMC CCKW (Hydrovac)

Post by jambroes »

wie o wie heeft een hydrovac wij hebben wat liggen voor oude trucks
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Rembekrachtiger GMC CCKW (Hydrovac)

Post by Chief big ol'Cadillac »

patsy 'n gene wrote:Maatje van me zit ook in de W.O II hobby wie weet kan hij je op weg helpen met iets of iemand stuur je wel p.m. met nummer.
Wanneer?
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Rembekrachtiger GMC CCKW (Hydrovac)

Post by Chief big ol'Cadillac »

jambroes wrote:wie o wie heeft een hydrovac wij hebben wat liggen voor oude trucks
Mijn ervaring met jullie is dat als ik iets kom ophalen en neem een voorbeeld mee krijg ik altijd wat ik hebben moet maar als we iets laten opsturen is dat meestal het verkeerde en dan is het een moeilijke zaak om dat weer goed te krijgen alsof het onze fout is als jullie iets anders opsturen als dat we gevraagd hebben en aangezien ik met de GMC in de buurt van Maastricht bezig ben heb ik even geen tijd om even naar jullie te komen rijden. Alle respect voor jullie enorm magazijn en de grote kennis van zaken, ideaal voor als ik tijd genoeg heb maar dat is nu effe niet....
igor
Posts: 1215
Joined: Fri Jun 25, 2004 1:56 am

Re: Rembekrachtiger GMC CCKW (Hydrovac)

Post by igor »

hahahaha ik heb zelfs de ervaring dat als je er iemand heen stuurt met het oude onderdeel dat ze dan nog het verkeerde meegeven , wat ze meegaven was maar 5 a 6 keer zo groot als dat we moesten hebben(hulpstuurarm naar spoorstang) , degene die het kwam halen was niet helemaal lekker in de bovenkamer en daar hebben ze van geprofiteerd , het onderdeel was ook maar 3 keer zo duur als het gewenste onderdeel en dit bleef maar voortduren op deze manier, jambroes ballentent
Last edited by igor on Sat Jun 14, 2014 3:18 am, edited 1 time in total.
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Rembekrachtiger GMC CCKW (Hydrovac)

Post by Ranch73 »

:o :P
Post Reply