Import Impala '65

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Mieke
Posts: 21
Joined: Tue Jul 01, 2014 9:18 pm

Re: Import Impala '65

Post by Mieke »

:-) Dat wil ik je niet aandoen Hans.
Ik stimuleer de Nederlandse economie gewoon een beetje door onze oer hollandse vakmannen aan het werk te zetten.
Is ook leuk toch, kan ik er lekker met m'n neus bovenop zitten en ik hou wel van persoonlijk contact. Kan er niets aan doen, voor mij gaat een kleine zelfstandige die ook nog eens goede adviezen kan geven ook altijd boven een grote internet-tent die lage kosten heeft. (ondanks dat het dan soms een beetje duurder is)
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: Import Impala '65

Post by silentchaos »

Ik heb overigens nog wel deze voor je liggen voor onder de kofferbak:
Image
Image
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Import Impala '65

Post by Texas Boy »

Impala zit bijna in de container, foto van de loods, staat nog meer leuk spul

Image
Mieke
Posts: 21
Joined: Tue Jul 01, 2014 9:18 pm

Re: Import Impala '65

Post by Mieke »

silentchaos wrote:Ik heb overigens nog wel deze voor je liggen voor onder de kofferbak:
Image
Image
Dank je voor het aanbod! Ik wil eerst even wachten tot hij hier is.
Die strip is bijna de enige die er wél op zit :-) maar is op een foto altijd lastig te zien in welke staat hij is.
De rest van de strips e.d.ligt blijkbaar achterin maar ik weet natuurlijk niet zeker of het compleet is.
Mieke
Posts: 21
Joined: Tue Jul 01, 2014 9:18 pm

Re: Import Impala '65

Post by Mieke »

Texas Boy wrote:Impala zit bijna in de container, foto van de loods, staat nog meer leuk spul

Image
Inderdaad Hans, als ik zo op al die foto's die ik van je kreeg kijk, jemig... Als ik rijk was zou ik het niet redden met 1 container hoor :-)
urban86
Posts: 137
Joined: Sat Aug 22, 2009 11:09 am

Re: Import Impala '65

Post by urban86 »

In 2011 heb ik m'n huidige auto, 1986 LTD "ongezien" gekocht en door Marlog laten transporteren van Pachecco CA.
Wat ik heel jammer vind is dat ik geen foto's heb van de omgeving van waar de auto toen thuis hoorde
en van het transport van de auto zoals jij die hebt.
Het enige dat ik zeker weet is dat mijn auto achterste voren op de trein heeft gestaan, als eerste, dus gelijk
achter de locomotief en waarschijnlijk op de bovenste laag. Hoe ik dat weet ?
Er zaten echt heel veel dode insecten op m'n achterruit. En zó hard gaat zo'n log apparaat niet hoor. Zeker niet
achteruit. :lol:

Veel plezier met je nieuwe oude auto én met het opknappen / compleet maken ervan! Ik vind het een heel mooi model.
Spannende tijden!
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Import Impala '65

Post by Texas Boy »

urban86 wrote:Het enige dat ik zeker weet is dat mijn auto achterste voren op de trein heeft gestaan, als eerste, dus gelijk
achter de locomotief en waarschijnlijk op de bovenste laag. Hoe ik dat weet ?
Er zaten echt heel veel dode insecten op m'n achterruit. En zó hard gaat zo'n log apparaat niet hoor. Zeker niet
achteruit. :lol:
Waarom met de trein, was de boot vol :P
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Import Impala '65

Post by rulez »

Texas Boy wrote:Impala zit bijna in de container, foto van de loods, staat nog meer leuk spul

Image

loods..welke loods, ik zie alleen een heule grooote carport.

staat er nog een loods met zoveel wagens, jummie jummie :P
urban86
Posts: 137
Joined: Sat Aug 22, 2009 11:09 am

Re: Import Impala '65

Post by urban86 »

Texas Boy wrote:
Waarom met de trein, was de boot vol :P
:) Nee hoor Hans, de auto ging over land naar Houston. Althans, dat hebben ze me wijs gemaakt.
Ik was er niet bij..... :P
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Import Impala '65

Post by Texas Boy »

Er gaan veel containers via Houston vanuit LA, maar de auto's zitten dan al in een containers, auto's los op treinen zal niet gebeuren.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Import Impala '65

Post by watahyahknow »

misschien hebben ze een autotrailer op de trein gezet
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Import Impala '65

Post by Texas Boy »

Wie weet, maar gezien ook het extreme klimaat in Amerika is een container wat safer. De vliegen kunnen ook van het inland transport zijn naar LA, op kleiner laad men weleens achteruit, heb ook diverse auto's zo op mijn trailer gehad.
Post Reply