29 juni SPN Den Bosch Special

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by Detroitsteel »

takel wrote:overigens erg gave, bergings truck

Zo iets als dit had op dat moment beter gestaan...

Image

Alleen was die op de eerste de beste rotonde klem komen te staan met die lengte :lol:
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by takel »

Detroitsteel wrote: Alleen was die op de eerste de beste rotonde klem komen te staan met die lengte :lol:

Valt wel mee toch?
Knightwolf
Posts: 1569
Joined: Thu Mar 24, 2005 9:22 pm

Re: 29 juni SPN Den Bosch Special

Post by Knightwolf »

Nou, zou serieus zomaar kunnen, die dingen zijn niet gemaakt om rond een minirotonde te kunnen.

harry_clamshell wrote: :smack: :smack: :smack: :foei:
Op het moment van deze foto begon de kabel net strak te staan. Meteen daarna ben ik om precies de reden die je aankaart een eind verder weg gaan staan, naar de kant waar die kabel niet heen kan schieten :)

Chief big ol'Cadillac wrote:De bescherming aan de onderkant van de Reo zal nu wel grotendeels opgelost zijn, wat een stinkzooi in dat badje... volgende keer maar een andere car-wash opzoeken want dit is niks...
Lol :D

Rob Rules wrote:Ik heb ut geprobeerd, mja, boeie, lekker gespeeld en een top avond gehad..
Wel zo attent van je dat je juist met dit soort activiteiten het nummerbord niet weghaalt.. :smack:
Uhhhh
1: Iedereen kent jouw kenteken al en staat al 100.000x op internet en anderszins ben je er nooit ingeinteresseerd om dat weg te poetsen. Dus niet zeiken :)
2: Zijn niet mijn foto's.
Post Reply