Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Locked
Alwin
Posts: 186
Joined: Thu Apr 28, 2011 7:16 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Alwin »

Ik zie het nog wel gebeuren dat Weekers dit er doorheen rost. Voor 1 januari. En dat dan de belastingdienst het even moet implementeren. Ik zie die man van de belasting al op het nieuws komen met de melding dat ze de mensen er niet voor hebben om dit aan te passen. Misschien worden die ambtenaren wel onze redding.
Gisteren hoorde ik nog dat ze een spelletje aan het spelen waren, "wie het eerst beweegt is af". :D
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Texas Boy »

Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Remon. »

Texas Boy wrote:Tja, wie had dat verwacht


http://www.telegraaf.nl/binnenland/2159 ... _op__.html

En godverdomme maar denken dat ze het wel gaan rooien met wat lastenverzwaringen.. En dan die Rutte die het allemaal maar weg lacht.. Wordt helemaal ziek van de huidige politieke houding.

Maar... zullen we nog wat geld en troepen naar Mali sturen anders?
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Corp »

Goh raar he als je alles duurder maakt dat mensen de hand op de knip houden, de economie kapot gaat en je vervolgens minder binnenkrijgt ipv meer.. regeren is vooruitzien allen heeft de haagse maffia oogkleppen op
Krultang72
Posts: 9610
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Krultang72 »

HarleyRob wrote:quote="Autoweek"Langsvliegende bestelauto's op de linkerstrook zijn binnenkort verleden tijd: de Europese Commissie heeft besloten tot het invoeren van een snelheidsbegrenzer voor bestelauto's.

De milieucommissie van het Europees Parlement heeft hier maandag toe besloten. De begrenzer, die ingrijpt bij 120 km/h, is vanaf 2014 verplicht voor alle bedrijfsauto's./quote

En terecht! Het is een bedrijfsauto, voor de uitoefening van je beroep. Geen race-auto. Als je ziet dat ze soms 3/4 ton aan gereedschap en zooi achter in die bak hebben liggen, en dan met 170 km/h over de linkerbaan voorbij komen.......
ach, het volgende topic zal worden dat bestelbussen elkaar op 2-baans wegen inhalen met 1km/h verschil,.. en op 130km/h wegen niet harder kunnen dan 120.. kunnen jullie daar weer over gaan liggen zeiken...


mensen moeten niet zo janken...

gegroet

een bestelbus-rijder
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Corp »

gewoon opbokken met je kutbus :lol:
Krultang72
Posts: 9610
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Krultang72 »

Corp wrote:gewoon opbokken met je kutbus :lol:
:D :D , dat denk Harleyrob straks ook als ik een collega bestelbusrijder aan het inhalen ben op een 2-baans weg met 1 km/h verschil in snelheid, waar ik dan vervolgens 5 km over doe.... :D :D


ik kan er zelf eigenlijk niet wakker van liggen.. 8)
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Ranch73 »

Idd slaapverwekkend ,met 1km/h snelheidsverschil inhalen.
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by HarleyRob »

@Krultang: je haalt maar in hoor, no problem. Ik haal je links in, of rechts, of kom er gewoon tussendoor. Simpel. :lol: :lol:
capricelimburg
Posts: 535
Joined: Sun Jul 11, 2010 12:46 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by capricelimburg »

Door de economische crisis kopen mensen ook minder auto's of juist extra zuinige, die minder kosten in de belasting. Mensen drinken en roken ook minder. Dat leidt tot 0,5 miljard euro minder aan opgehaalde motorrijtuigenbelasting en 0,6 miljard minder aan accijnsinkomsten.
Goh ze hebben net nog 150 miljoen "verdiend" door de klassiekers te pakken, komen ze nu alsnog 500 miljoen tekort. Ik zie de bui al hangen.

Wie zei ook al weer dat belastingverhogingen gif voor de economie zijn? Oh ja het was meneer Rutte, vóór de verkiezingen. Was ik het roerend mee eens. Daarom zijn naam aangekruist op stembiljet. Voel me besodemieterd.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Texas Boy »

capricelimburg wrote:Goh ze hebben net nog 150 miljoen "verdiend" door de klassiekers te pakken, komen ze nu alsnog 500 miljoen tekort. Ik zie de bui al hangen.

Wie zei ook al weer dat belastingverhogingen gif voor de economie zijn? Oh ja het was meneer Rutte, vóór de verkiezingen. Was ik het roerend mee eens. Daarom zijn naam aangekruist op stembiljet. Voel me besodemieterd.

Nou verdiend, dat zijn rekenmethoden die regeringen hanteren want je kan niets in de toekomst verdienen, was dat maar waar, je kan wat begroten en dat doet men standaard met een roze bril op want hoe vaak hoor je over meevallers en hoe vaak hoor je over tegenvallers en meeste van de tegenvallers hoor je nog geeneens. Slecht nieuws brengt men meestal op vrijdag, mensen hebben weekend, dus verdwijnt snel uit geheugen en ook de pers doet weinig in het weekend. Op maandag laat weer ergens een rebel een scheet en kan men daar weer de aandacht oprichten.
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Ranch73 »

/\/\ :!:
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by boyanka »

:? nu las ik ergens dat als je een bedrijfsauto kenteken (grijs kenteken) hebt dat je gewoon op lpg toch maar de 120 euro max zou moeten betalen.
Weet iemand hier wat meer van? Dan hoef ik m'n lpg er niet uit te halen.
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by franky »

boyanka wrote::? nu las ik ergens dat als je een bedrijfsauto kenteken (grijs kenteken) hebt dat je gewoon op lpg toch maar de 120 euro max zou moeten betalen.
Weet iemand hier wat meer van? Dan hoef ik m'n lpg er niet uit te halen.
waar las je dat dan ergens ???
Locked