Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Locked
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Remon. »

silentchaos wrote:Wat een administratieve rompslomp... Bezigheidstherapie voor de ambtenaren en ik vermoed dat de geschatte opbrengsten hierdoor veel te hoog zijn ingecalculeerd...
Niet.. :eek:


:D
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by silentchaos »

Ik snap gewoon niet dat ze dat zelf niet inzien :D
De meeste politici hebben toch een WO opleiding en zijn theoretisch beter onderlegd dan ik met m'n HTS, maar de meest simpele dingen worden niet gezien :D

Beetje het idee van NASA toen ze de ruimte ingingen... Ze hadden een balpen nodig die ook in gewichtsloze toestand kon schrijven... Heel team op gezet etc...
De Russen waren veel slimmer, die gebruikten gewoon een potlood....
mikus
Posts: 211
Joined: Thu May 10, 2012 11:14 am

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by mikus »

Denk dat ze daar ook wel wat op verzinnen, het grapje met steeds wisselen tussen gereduceerd tarief en volle belasting hebben de heren in DH denk ik ook wel meegenomen in hun ideeën.
Het hele "wat als ik in die 3 maanden naar de APK moet" verhaal is ook snel te ontkrachten. Je kunt nu al 2 maanden voor verloop laten keuren. Bij een standaard auto kun je dus 14 maanden APK hebben.

Dan zou er nog een maand overblijven, en dat is simpel zeggen de heren waarschijnlijk want dan laat je hem in november vast keuren, je levert dan 1 keer een paar maanden in en het jaar erop ga je gewoon weer in november.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Wilf »

WO-opleidingen, Martin? :| Driekwart heeft volgens mij geen enkele opleiding genoten... Althans, bij de PVV in ieder geval, bij de rest weet ik het niet zeker :D
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by silentchaos »

Wilf wrote:WO-opleidingen, Martin? :| Driekwart heeft volgens mij geen enkele opleiding genoten... Althans, bij de PVV in ieder geval, bij de rest weet ik het niet zeker :D
Nou ja de meeste VVD-ers hebben in ieder geval allemaal bij de JOVD gezeten en over het algemeen politiekologie gestudeerd in Leiden ;)

De mensen die ik ken die iets in de politiek doen hebben iig allemaal wel een WO opleiding genoten :P
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Texas Boy »

Wilf wrote:WO-opleidingen, Martin? :| Driekwart heeft volgens mij geen enkele opleiding genoten... Althans, bij de PVV in ieder geval, bij de rest weet ik het niet zeker :D
Er moeten wel mensen werken om al die opleidingen te betalen die naar geen baan leiden :P
RobDodge
Posts: 4591
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:17 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by RobDodge »

silentchaos wrote:Wat een administratieve rompslomp... Bezigheidstherapie voor de ambtenaren en ik vermoed dat de geschatte opbrengsten hierdoor veel te hoog zijn ingecalculeerd...
Dat wordt dus overwerk voor de dames/heren ambtenaren.. En ook dat kost weer pleuro's!
2015 dan toch de tarieven maar weer verhogen :x
Die crisis is er helemaal niet omdat de mensen hun centen in hun zak houden. Ze betalen het aan deze geld verslindende regering!
Homer
Posts: 1318
Joined: Thu Oct 07, 2004 10:53 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Homer »

Ik dacht gelezen te hebben dat kwarttarief niet samen gaat met schorsen in een jaar, laat het maar over me heen komen.

Begin komend jaar met schorsen,doe dit eind dec, LPG eruit , en dan ergens in maart maar weer aanmelden, mocht dat niet in een jaar gaan , schrijven we het kenteken maar weer over op de partner, en weer terug, lijkt wel ruim 25 jaar terug om de boete van wegenbelasting te ontduiken :D
RobDodge
Posts: 4591
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:17 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by RobDodge »

Als dit circus doorgaat schors ik hem de laatste werk dag der opvreters voor de kerst!
Ik ga ECHT geen wegenbelasting betalen :foei:
Weekers kan naar de KLOTE lopen met z'n zooitje :moony:
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by boyanka »

8) ik gooi met de kerst 3 auto's in de schorsing, van 1 gaat de lpg eruit en zodra het in het late voorjaar mooi weer is ga ik ermee naar de rdw. De rest blijft gewoon geschorst staan en wacht wel af of de regeling dan ooit nog eens terug gedraaid gaat worden
chevystan67
Posts: 1418
Joined: Thu Jan 17, 2008 8:51 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by chevystan67 »

ik hoorde gister dat de tweede maasvlakte 150 miljoen goedkoper uitvalt,
geef die aan weekers :D
nee je kan beter pool, bulgaar, roemeen, hongaar en weet ik veel allemaal watnog meer hier rijd,
die betalen al die jaren ook geen rooie cent aan belasting dat ze hier rond rijden, laten ze daar eens godver naar kijken ipv de oldtimerbranche naar zijn graf helpen
Bromgabber
Posts: 3059
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Bromgabber »

Flikker die wegenbelasting gewoon in de brandstofprijs..
Ieder die in nederland rijd betaald er dan voor, rij je veel betaal je veel rij je weinig betaal je minder.
Ohnee was uit millieu overweging :arrow:
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by silentchaos »

RobDodge wrote:Dat wordt dus overwerk voor de dames/heren ambtenaren.. En ook dat kost weer pleuro's!
2015 dan toch de tarieven maar weer verhogen :x
Die crisis is er helemaal niet omdat de mensen hun centen in hun zak houden. Ze betalen het aan deze geld verslindende regering!
Overwerken wordt vaak niet betaald :D Tenzij het uitzendklachten zijn die het werk doen :P
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Texas Boy »

chevystan67 wrote:ik hoorde gister dat de tweede maasvlakte 150 miljoen goedkoper uitvalt,
geef die aan weekers :D
Te laat, ook gisteren
Nederland maakt 350 miljoen extra over aan Brussel
350 miljoen en waarschijnlijk 500 miljoen dienen er naar Brussel door Nederland te worden overgemaakt
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Akkoord over wegenbelasting voor oldtimers.

Post by Texas Boy »

silentchaos wrote:Overwerken wordt vaak niet betaald :D Tenzij het uitzendklachten zijn die het werk doen :P
Enigste wat werkt bij de ambtenaren zijn de houten buro's en kasten :P
Locked