Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by HarleyRob »

mikie62 wrote:echt balen voor Hans dat ze richting Spanje moeten en een hoop dingen in de steek moeten laten.

maar ik weet dat er nog een Nederlandse jongen in Texas zit , niet ver van Hans.
kan feitelijk hetzelfde werk doen ( doet hij nu ook al )

wil het werk niet uit Hans zijn mond trekken maar het zal voor hem toch iets problematischer worden als er in Texas calamiteiten zijn betreft een zending terwijl hij in Spanje is.
begrijp dat Hans het niet 123 op wilt geven , maar bij problemen kan naar mijn mening de afstand toch problemen worden!! :(
Hans zal dit verdedigen natuurlijk maar er zit toch een kern van waarheid in hetgeen wat rakkert beschrijft, komt mogelijk wat ongenuanceerd over van hem.
Hé Mike: hoe goed bedoeld (*kuch*) je reactie ook is, de timing sucks man!
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Detroitsteel »

Tééring, als ondernemer ontwikkel je wel een dikke huid in de loop der jaren gezien wat voor shit er op je pad komt...

En in dit geval van dat gluiperige shit :x
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Corp »

the vultures have arrived
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Texas Boy »

Corp wrote:the vultures have arrived

They are way too early, we are alive and kicking :)
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Wilf »

Afgunst is ook een vorm van complimenteren moet je maar denken :D
nikki
Posts: 43
Joined: Sat Feb 07, 2004 7:40 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by nikki »

Die jongen in Texas ken ik das mijn broer
Björn
Posts: 571
Joined: Sun Mar 07, 2010 11:49 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Björn »

nikki wrote:Die jongen in Texas ken ik das mijn broer

ja en :?:
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Corp »

dat 't z'n broer is... :lol:
Björn
Posts: 571
Joined: Sun Mar 07, 2010 11:49 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Björn »

lekker belangrijk
valt me wel op dat hij ook weer post na die post over Hans
Mike25
Posts: 563
Joined: Wed Jun 29, 2005 7:51 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Mike25 »

Ik doe ook altijd veel zaken via Hans en Bianca, met name met Bianca altijd veel van doen gehad, schat van een mens, vroeg haar altijd de oren van dr kop, maar ze bleef vriendelijk en behulpzaam, terwijl ik soms best lastig ben????
Het enige wat ik jammer vind is dat bestelde goederen straks in Amerika niet meer kunnen worden gecontroleerd op partnumbers/schade.
Dat was voor mij altijd een belangrijk issue.
Ook was het gratis opslaan van goederen op Holland Ranch natuurlijk ook een topservice.
Maar goed, wellicht kan deze service in de toekomst ook weer worden verleend.

Ik blijf ze cool vinden, die Texas rangers uut Holland :)
Siemi
Posts: 176
Joined: Fri Sep 19, 2008 5:51 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Siemi »

Met alle respect, maar er zit wel een kern van waarheid in. Hans weet zelf ook dat zijn Unique selling point (aanwezigheid in Texas) straks weg is. Daar heeft Hans volgens mij al lang over nagedacht om dat goed in te richten. Het blijft natuurlijk een risico. Maar zolang Hans en Bianca gewoon blijven doen waar ze goed in zijn (probleemloos leveren) komt dat wel goed.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Texas Boy »

Siemi wrote:Met alle respect, maar er zit wel een kern van waarheid in. Hans weet zelf ook dat zijn Unique selling point (aanwezigheid in Texas) straks weg is. Daar heeft Hans volgens mij al lang over nagedacht om dat goed in te richten. Het blijft natuurlijk een risico. Maar zolang Hans en Bianca gewoon blijven doen waar ze goed in zijn (probleemloos leveren) komt dat wel goed.
Dit klopt en hebben we ook gemeld aan onze klanten, maar we zullen nooit een rommelaar worden waar de exportwereld mee vol zit, allemaal vage adressen, hotmail accounts en je moet maar wachten wat je straks thuis krijgt. Op het moment dat we het gevoel krijgen dat we geen goede service meer kunnen verlenen kappen we gelijk ermee, we zijn de export per ongeluk ingerold en er niet afhankelijk van vandaar dat we ook denk ik meer kunnen, heb geen personeel, geen overhead etc. Het is uit de hobby ontstaan en zo proberen we ermee om te gaan omdat we weten hoe onze klanten zijn (de meesten dan ;) ). We worden constant aangevallen door zgn. collega's die het allemaal beter weten en blijkbaar ook weten hoe ons bedrijf in elkaar zitten, diverse van deze bedrijven zijn ook bij ons langs geweest in Texas omdat ze met ons wilden samenwerken, dit hebben we geweigerd omdat we dan niet meer achter ons bedrijf staan. Wij denken dat we een leuke toko en absoluut niet perfect en we hebben boze klanten omdat hun verwachting anders was dan we konden bieden, so be it, we hebben meer dan 1000 klanten dus dan is de kans groot dat er ergens wat mis gaat zo nu en dan, je koopt geen brood bij de lokale bakker.

Holland Ranch / USA2NED blijft bestaan en voor de personen die hier van balen SUCK ON IT :P
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by RickyV8 »

Image
DartSwinger360
Posts: 120
Joined: Tue Dec 25, 2012 10:27 am

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by DartSwinger360 »

Image
Pirana
Posts: 7487
Joined: Tue Feb 03, 2004 11:01 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Pirana »

Ik heb niet alles doorgelezen,en ken jullie exacte bezigheden daar niet.
Maar is de business de enige reden voor jullie om te mogen en willen blijven.?
Lijkt me als je in de USA opzich wilt blijven dat t dan een optie is om een baan te zoeken?
Post Reply