Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by RickyV8 »

krypto wrote:en daar gaan we weer. :x

De toegevoegde waarde van hans en bianca is er zeker en daar voor wil ik best hun ook een marge gunnen. Als we alleen maar zaken gaan doen om de beste prijs krijgen we een nog betere wereld.
Gunnen is de basis van goede handel.
Helemaal mee eens.

Ik wil helemaal niet op de goedkoopste manier de onderdelen voor mijn (toch al niet economische) auto naar Nederland krijgen.

Het is hobby/passie, dus kost nou eenmaal geld. Als ik dan spullen bestel en de mensen verzorgen dat met de zelfde aandacht en passie is dit voor mij vele male belangrijker dan de goedkoopste prijs.

Als ik goedkoop wil autorijden, koop ik wel een Suzuki Alto ofzo.
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Supervaags »

Pimpmeister wrote:Edit: Die m.vr.gr komt mij bekend voor en zat volgens mij ook in Spanje....
memberlist.php?mode=viewprofile&u=7970
:)
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Texas Boy »

pintor wrote:is er in spanje wel werk dan? dat land ligt ook zowat op zijn gat.

We zijn niet afhankelijk van werk in Spanje, daarvoor gaan we ook niet Spanje, lijkt me wel een mooie omgeving, prettig klimaat en redelijk goedkoop vertoeven. Bianca doet bijvoorbeeld nog boekhouding voor bedrijven in Nederland, ik vormgeving en DTP en daarnaast dus export. Ik heb ook altijd wat gerommeld met antiek en ander oud spul, laatste 6 jaar weinig van gekomen en wil ik graag weer oppakken. Hier in Texas is er ook geen werk voor mij in loondienst, maar ben een ondernemer en dan zijn er vaak wel mogelijkheden zelfs in een recessie.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Wilf »

Werk is er wel voor hardwerkende mensen hoor... Dus net zoals in NL zijn het vooral buitenlanders die het werk hebben (hier de Polen daar de Nederlanders) :lol:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Texas Boy »

rakkert wrote:ik hoop dat jullie ogen eindelijk een beetje opengaan.
nu holland ranch geen pakketten meer kan samenstellen is hetgeen dat ze verder nog kunnen aanbieden niet meer zo interessant.
als je zo dom bent om te denken dat zij meer kunnen vanuit hun luie stoel in spanje dan jij vanuit jouw luie stoel in nederland.dan moet je lekker met ze in zee gaan om een auto naar nederland te halen.

maar ze laten zelf in deze thread vallen dat ze zaken doen via rinkers.dus waarom niet direkt kontakt opnemen met rinkers en op die manier de provisie van 'rancho holanda' omzeilen?
hier het adres: http://www.cfrrinkens.com

bij the weg:rinkers is de shipper van marlog.dus het is verstandig om meteen daar even een offerte op te vragen.
http://personal.marlog-car-handling.com/
rest mij nog te zeggen dat rinkers niet echt een goede naam heeft als het gaat om het schadevrij transporteren van auto,s.

we moeten allemaal op de kleintjes letten.dus waarom zou je hans nog langer spekken?
dit is geen persoonlijke aanval op die hans.maar gewoon een goede tip om geld te besparen.
precies hetzelfde als de tip die ik zo vaak lees hier, dat je bijvoorbeeld goedkoper bij rockauto kunt bestellen dan bij c en p.
dat is dan ook geen aanval op c en p.maar gewoon een goede tip voor hobbyisten onder elkaar.

laat je emoties je portomonee niet beheersen.leuk dat ze een service hadden die wij allemaal konden gebruiken.
maar die tijd is voorbij.
nu zijn ze niks meer of minder dan elke andere tussenpersoon voor een verscheper uit het buitenland.
en als er iets mis gaat.wie kun je dan aanspreken.ze gaan natuurlijk meteen met een vingertje naar rinkers wijzen.

m.vr.gr jacques

Naast dat het stikt van de onwaarheden moet je misschien aan sinterklaas een toetsenbord met hoofdletters vragen, kunnen we eventueel uit Amerika voor je leveren :P


1. Vanuit LA en andere locaties kunnen klanten verzamelen en we versturen in 1x keer, we verschepen ook vanuit andere locaties
2. Omdat wij toch een redelijk grote klant zijn hebben we flinke kortingen in Amerika en Nederland
3. Je kan goederen ook verzekeren
4. We verschepen al jaren met Rinkens en er was een schade geval en dit is opgelost door Rinkens
5. Naast Rinkens werken we nog met andere partijen in Nederland en Amerika
6. We hebben ook kortingen bij leveranciers in Amerika en als het goedkoper is om iets rechtstreeks te kopen geven we dat door aan de klant.
7. Als we het om het geld deden waren we nooit maar Amerika verkast, we verdienden VEEEL meer in Nederland

Er zullen dingen veranderen, dat proberen we ook vroegtijdig aan te geven, we hebben genoeg collega's waar alles vaag is en je een paar maanden moet wachten tot je weet wat je gekocht hebt. Ik schrijf dit niet vanwege "Rakkert" maar om duidelijk te blijven wat we doen en kunnen en we zijn constant bezig te zoeken naar alternatieven en andere, betere oplossingen. Ons leven zit nu even in een stroomversnelling en we moeten even afronden en doorstarten en kijken wat de toekomst brengt en vooral op een leuke manier zaken blijven doen, het kan soms goedkoper, maar was goedkoop vaak niet duurkoop :?
Siemi
Posts: 176
Joined: Fri Sep 19, 2008 5:51 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Siemi »

Texas Boy wrote:Naast dat het stikt van de onwaarheden moet je misschien aan sinterklaas een toetsenbord met hoofdletters vragen, kunnen we eventueel uit Amerika voor je leveren :P
Is hij dat? Bloedirritant die hoofdletters. Ik dacht dat hij in de US woonde.

Maar gewoon niet op reageren op zulke dingen. Als het gaat om het geld, moet gewoon iedereen lekker zelf transport regelen. Als het ook goed moet gebeuren, dan is het handiger om het iemand te laten doen die het vaker heeft gedaan. Er kan zo veel mis gaan door onwetendheid. Het gebeurt nog steeds dat mensen zelf een container met spul uit China laten komen en er dan achter komen dat er in Rotterdam meer moet gebeuren dan de inhoud ophalen.

Wie in zo'n geval de opdracht gegund wordt is een kwestie van waar men de meeste vertrouwen in heeft. Voor het organiseren en er voor in staan dat het goed gaat maakt het niet uit of je in Texas, Barcelona of Wladiwostok zit.
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by HarleyRob »

@Hans: laat je niet uit je tent lokken door dit soort jaloerse kl**tzakjes.... Is niet de moeite waard.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Texas Boy »

HarleyRob wrote:@Hans: laat je niet uit je tent lokken door dit soort jaloerse kl**tzakjes.... Is niet de moeite waard.

Rakkert interesseert me niet, de reactie was meer voor anderen bedoeld :)
Art
Posts: 109
Joined: Thu Jun 10, 2010 9:51 am

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Art »

Texas Boy wrote: We verschepen al jaren met Rinkens en er was een schade geval en dit is opgelost door Rinkens
Oh? Dan weet jij meer dan ik!

Art
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Texas Boy »

Art wrote:[Oh? Dan weet jij meer dan ik!

Art
Loopt dit nog steeds dan, dacht dat het uiteindelijk opgelost was, mail me even wat de stand van zaken is.
willem
Posts: 1244
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:59 am

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by willem »

Hans en Bianca, waardeloos dit te lezen,
ik was in de veronderstelling dat jullie definitief en permanent in Texas woonden zonder afhankelijk te zijn van regelmatige toetsing door buiten de realiteit staande pennelikkers.

Las dat je Australie ook wel wat vindt, is zeker waar, supergaaf daar, toffe lui, mooie natuur, lekker weer, maar ook daar heb je kans op hetzelfde als wat je nu aan de hand hebt.
Spanje lijkt mij ook helemaal niet verkeerd om te wonen, zeker vergeleken bij hier in Nederland, ga jaarlijks even naar de buurt van Alicante, Benidorm, klimaat is daar doorgaans wel goed uit te houden in de winter.

Willem
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Wilf »

M'n ouders zijn nu even in NL, die zaten eergisteren thuis in Spanje nog in de zon in de tuin, die rilden van de kou ondanks dikke winterkleding. Dus ik denk dat Spanje je prima gaat bevallen :P
mikie62
Posts: 2
Joined: Sun Jan 27, 2013 8:21 am

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by mikie62 »

echt balen voor Hans dat ze richting Spanje moeten en een hoop dingen in de steek moeten laten.

maar ik weet dat er nog een Nederlandse jongen in Texas zit , niet ver van Hans.
kan feitelijk hetzelfde werk doen ( doet hij nu ook al )

wil het werk niet uit Hans zijn mond trekken maar het zal voor hem toch iets problematischer worden als er in Texas calamiteiten zijn betreft een zending terwijl hij in Spanje is.
begrijp dat Hans het niet 123 op wilt geven , maar bij problemen kan naar mijn mening de afstand toch problemen worden!! :(
Hans zal dit verdedigen natuurlijk maar er zit toch een kern van waarheid in hetgeen wat rakkert beschrijft, komt mogelijk wat ongenuanceerd over van hem.
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by RickyV8 »

En dit is ook "toevallig" jouw eerste bijdrage op dit forum...?? :D :lol:

Hou toch op met die onzin... zielig gedoe. Ga wat leuks doen vandaag :thumbs:
mikie62
Posts: 2
Joined: Sun Jan 27, 2013 8:21 am

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by mikie62 »

daar zal het zeker niet aan ontbreken, prettige zondag!
Post Reply