oproep!! pech in frankrijk

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
gambaa
Posts: 1070
Joined: Sat May 22, 2004 3:56 pm

oproep!! pech in frankrijk

Post by gambaa »

hallo,

Een kennis van mij staat al zins zondag met een kapotte dynamo, van de tol weg afgesleept en staat nu op een industrie terein in Montpellier.

Hij staat tegen over een garage waar totaal geen vertand hebben en willen om aan de chevy van uit '99 te sleutelen, ik kan hier over uitbrijden en de anwb praten maar dat wordt een lang verhaal.

Mijn oproep is weet iemand een kennis,een garage daar in de buurt die wilt en kan sleutelen???

Graag bellen 0651825695


Hoor het graag af
zwam
Posts: 613
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:22 pm

Re: oproep!! pech in frankrijk

Post by zwam »

rij zelf ff heen, doe niet zo lullig tegenover je kennis! Meestal helpen vrienden/ kennissen elkaar toch.........
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: oproep!! pech in frankrijk

Post by Texas Boy »

sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: oproep!! pech in frankrijk

Post by sjak_brak »

Dynamo bestellen bij betrouwbaar adres en per UPS Express of Fedex Prio oid naar hotel waar je verblijft sturen.
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: oproep!! pech in frankrijk

Post by RickyV8 »

Heb ook weleens een gereviseerde dynamo naar Mallorca laten sturen voor m'n Firebird.. Helaas kwam ik er bij Girona achter dat hij niet zo goed gereviseerd was :D

Heb toen een zooi accu's "con cargo" , acculader en 4 setjes startkabels gekocht en zo richting huis gereden. Bij Dyon een F1 hotelletje genomen en alles naast m'n bed opgeladen met de acculader en startkabels... was blij dat ik thuis was...

In Spanje en Frankrijk rijden maar weinig Amerikanen en ben je aan de goden overgeleverd..

Ik was toen zo slim om geen ANWB reis en kredietbrief te nemen, "was toch niet nodig" dacht ik toen :D
johnny
Posts: 1593
Joined: Wed Aug 25, 2004 5:55 pm

Re: oproep!! pech in frankrijk

Post by johnny »

sinds zondag......dan had je het beste gelijk maandagochtend iets naar hem toegestuurd maar ik kan me niet voorstellen dat je daar geen Delco-Remy dynamo kunt vinden.....feit blijft dat-ie hem dan wel zelf zal moeten uit- en inbouwen want die Fransozen zullen daar niet aan beginnen.....heb zelf eens gestaan in Montelimar met een kapotte Blazer, afgesleept naar een industrieterrein en daar laten ze je fijn staan, .....rekenen een tarief van weet ik hoeveel per dag of nacht dat het ding daar staat, nemen niet de moeite om de motorkap te openen en verdienen makkelijk hun poen, de afsleepkosten en de tijd dat je daar staat, hoe langer, hoe liever natuurlijk.....uiteraard word alles door de ANWB betaalt als je lid bent.....
DutchTBI
Posts: 1087
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:57 pm

Re: oproep!! pech in frankrijk

Post by DutchTBI »

Mocht er ooit iemand in noord Spanje met panne komen te staan, deze lui

http://www.garatgematas.com/

hebben mij destijds prima geholpen toen de elektronica van mijn Tahoe vreemde kuren begon te vertonen, waarvan uiteindelijk een gare accu de oorzaak bleef te zijn. Ze vonden het prachtig om aan een amerikaan te werken en hebben snel voor een vervangende accu ( uit één of ander opel bedrijfswagen) kunnen zorgen.
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: oproep!! pech in frankrijk

Post by RickyV8 »

Klote zeg, wil hem wel ophalen, mooi klusje.. bijna 1200 km..

Chevy Franky bellen voor een dynamo en per koerier op laten sturen?

http://www.americanperformance.nl/
gambaa
Posts: 1070
Joined: Sat May 22, 2004 3:56 pm

Re: oproep!! pech in frankrijk

Post by gambaa »

Dank voor jullie reactie's , top

Ik had idd de dynamo op kunnen sturen naar ze,,,,,maar ze willen niet sleutelen aan bus!!! ze willen er echt totaal geen moeite voor doen.

Nou had de anwb een monteur geregeld voor vrijdag die de (oude)dynamo er af ging halen, nummers bekijken en dan kijken waar hij het kan bestellen (als het even tegen zit besteld die druiloor hem nog in amerika),,,,,,ga van uit dat het niet zo is en dat de nieuwe dynamo er dinsdag hooguit woensdag aankomt,,,,,,,dan moet die monteur tijd maken(hij had het maar erg druk!!!pfff) dus al met al mogen ze blij zijn dat ze donderdag mischien weer op pad kunnen !

Heb nu besloten om in de auto te stappen en er heen ga rijden.


evengoed dank voor de tips


groet gambaa
kikkegek
Posts: 2004
Joined: Wed Jul 14, 2010 8:56 am

Re: oproep!! pech in frankrijk

Post by kikkegek »

ZE willen niet sleutelen aan HUN bus?

maar JIJ rijdt er nu wel heen?

zijn het je SCHOONOUDERS soms?
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: oproep!! pech in frankrijk

Post by gerrutcamaro »

denk dat 'ze' de monteurs zijn en niet de eigenaren
kikkegek
Posts: 2004
Joined: Wed Jul 14, 2010 8:56 am

Re: oproep!! pech in frankrijk

Post by kikkegek »

gerrutcamaro wrote:denk dat 'ze' de monteurs zijn en niet de eigenaren
die eigenaren kunnen dan toch heus wel een dynamo vervangen? dus ik denk serieus dat ZE, de eigenaren zijn
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: oproep!! pech in frankrijk

Post by gerrutcamaro »

ik kan geen dynamo vervangen.... :oops:
gambaa
Posts: 1070
Joined: Sat May 22, 2004 3:56 pm

Re: oproep!! pech in frankrijk

Post by gambaa »

als het mijn schoon ouders waren had ik ze laten staan :lol: :lol:

Ik krijg weinig info, vraag deze vragen ook en sta met een bek vol tanden, ik begrijp niet als er uiteindelijk wel een monteur gevonden is (van een andere garage) die bereid is om de dynamo te demonteren en bestellen,zodat ik er voor zorg dat hij de juiste nieuwe dynamo in handen krijgt en dan niet wilt monteren!!!!!!!!!!!!!!!, no no kijken en bestellen en anders take it or l ,,,dat is ook het eenige engels dat ze kunnen daarow.

ik begrijp dat er onbegrip is maar meer weet ik ook niet hoe het gaat daar , ik weet alleen dat die franzooitjes , t##ringleiers zijn, amre (oude)mensjes moeten 6 KM lopen om boodschappen halen berg op,,,, en zo kan ik nog 10 voorbeelden geven.


greeetzz
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: oproep!! pech in frankrijk

Post by RickyV8 »

Fransen zijn idd min kutvolk, heb dat van het voorjaar nog ervaren.
Arrogante klootzakken.
Post Reply