ben ook benieuwd hoe je dat voor elkaar wilt krijgen..
als die 250 origineel is kun je aan het in/uitlaat spruitstuk al niet zo heel veel veranderen.. en "meer pit" krijg je niet door een openluchtfilter oid
jullie hebben hier zo te zien geen vertrouwen in de 6 cilinder in lijn!
maar v8 zie je veel en een 6l zie je niet zo veel en aangezien de auto in belgie en het hier niet kan voor de keuring een andere motor aangezien de keuring hier gaat verandere voor old.blijf ik normaal gezien bij de 6l vind het een uitdaging.
de in en uitlaat worden wel veranderd (clifford) enz
caprice coupe 79 wrote:jullie hebben hier zo te zien geen vertrouwen in de 6 cilinder in lijn!
maar v8 zie je veel en een 6l zie je niet zo veel en aangezien de auto in belgie en het hier niet kan voor de keuring een andere motor aangezien de keuring hier gaat verandere voor old.blijf ik normaal gezien bij de 6l vind het een uitdaging.
de in en uitlaat worden wel veranderd (clifford) enz
Allemaal heel leuk maar dan moet je ook de cilinderkop vervangen. Er zit nu een intergraded head op (inlaatspruitstuk en kop in 1 stuk gegoten gietijzer).
De koppen hebben een waardeloze flow, daar is wat aan te doen lump-port kitje er in batsen. Zoek maar even op google.
hey
ik denk dat de 6l niet de origineel is want de inlaatstuk kan er volgens mij af
heb dat eens goed bekeken en zie er toch volgens mij een dichting en bouten zitten.
en die lump-port kitje heb ik al naar zitten kijken en denk die er ook in te steken maar dit alles zal niet direct zijn.
ga eerst wat aan de buiten kant het nodige doen
weet er iemand van jullie of de achter ruit gelijm of met rubbers is wan daar is allemaal silicone aan gespoten?
waar ik nu zal prijs voor heb gevraagt was :-ontsteking
-inlaatspruitstuk ( 1 of 2 carbu hoor graag jullie mening)
-uitlaatspruitstuk
-nokkenas
-lump-port
als er zaken zijn die ik over het hooft zie voor de motor laat maar weten (graag zelfs)
ook zoek ik de voorste chroom delen rond de lichten in goede staat graag
hoi,
achterruit zit gelijmd maar was vaak van slechte kwaliteit vandaar die later toegevoegde kit.
ik zou hem ook gewoon orgineel houden met die 6-cilinder.
denk dat er heel weinig van die coupe,s rondrijden met een 6-cilinder.
schijnt een oerdegelijk blok te zijn heb ik ooit gehoord.
groeten
maak eens een foto van je blok, aan de zijkant van je spruitstukken?
L6 zijn oerdegelijke blokken, alleen weinig pit en niet zoveel zuiniger als een V8.
Ja man, die lijn 6'en zijn tof. Ik was eerder ook een beetje huilerig als er geen V8 in zat maar fuck dat, die dingen zijn onverwoestbaar en klinken ook best OK. Lopen ook heerlijk rustig.