1971 trans am

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Dillybird
Posts: 109
Joined: Sat Aug 16, 2008 11:17 pm

Re: 1971 trans am

Post by Dillybird »

Hey

Zie dat je ook met de spoilertjes bezig bent op de fenders, heb jesoms wat detail fotos van hoe die rubbertjes op de spoilers zitten? Zijn ze gelijmd?
Ik had er eentje op gelijmd, maar heb het weer mogen verwijderen, en rubber kapot.

Heb vandaag de tank er terug onder gezet en de brandstofleidingen geplaatst. Alsook het kachelhuis gemonteerd.

Bye
floffy
Posts: 439
Joined: Thu Apr 13, 2006 6:46 pm

Re: 1971 trans am

Post by floffy »

71transam wrote:
Heb al 1 offerte binnen wat het kost als ik het via een bedrijf bestel, wacht nu nog wat andere offertes af.
Het is wel om je dood te schrikken als je ziet wat het kost om het te verzenden.
Heb nu een lijstje van rond de 1800 dollar!!! en dat komt al rond de 3800!!! uit inclusief btw
goude handel volgens mij. :P

Dan zou ik toch eens een andere manier zoeken of het zelf bestellen. Ik weet niet wat je allemaal nodig hebt maar zoek anders op PY forums iemand waar je het naar toe kan sturen en die de hele handel in 1x naar jou stuurt??
71transam
Posts: 55
Joined: Wed Apr 18, 2012 9:04 pm

Re: 1971 trans am

Post by 71transam »

bedoel je de rubber strips die op de zijspoiler zitten?
deze zijn bij mij niet helemaal origineel, maar ze zitten niet gelijmd, worden vast geklemd tegen de body als je de spoilers vastdraai.

Ik was ze even vergeten, worden nu binnenkort met de fenders meegespoten. :)

De onderdelen ga ik maar gewoon zelf bestellen, scheelt wel heel erg in de kosten.
Alleen nog effe kijken hoe ik het blok ga doen, spuitbussen worden niet verstuurd :(
floffy
Posts: 439
Joined: Thu Apr 13, 2006 6:46 pm

Re: 1971 trans am

Post by floffy »

ik heb mijne met de hand geschilderd met een por set met pontiac metallic blue http://www.ebay.com/itm/POR-15-Engine-P ... 45f8a8f425 word gewoon verstuurd maar is wel een kut klus om te doen.
Maaaaaaaaaaar het resultaat is wel goed.
Image

Ik ben met een 72 bezig als je wat info nodig hebt mail je maar ff of bellen op 06 52665435.

Mvg,

Daan
71transam
Posts: 55
Joined: Wed Apr 18, 2012 9:04 pm

Re: 1971 trans am

Post by 71transam »

bedankt voor de tip.
schilderen heeft mij voorkeur ook niet, als spuiter zijnde :P
je blok ziet er in iedergeval zeer netjes uit.
floffy
Posts: 439
Joined: Thu Apr 13, 2006 6:46 pm

Re: 1971 trans am

Post by floffy »

71transam wrote:bedankt voor de tip.
schilderen heeft mij voorkeur ook niet, als spuiter zijnde :P
je blok ziet er in iedergeval zeer netjes uit.
Ik heb nog van die kleur enamel en als het goed is kan het ook over 2 comp. primer mocht je interesse hebben bel dan maar ff en je kan het ook spuiten maar dan moet je maar ff over internet strunen of daar info over staat.

Mvg,

Daan
kikkegek
Posts: 2004
Joined: Wed Jul 14, 2010 8:56 am

Re: 1971 trans am

Post by kikkegek »

dat ziet er f-ing nice uit man! wow!
Dillybird
Posts: 109
Joined: Sat Aug 16, 2008 11:17 pm

Re: 1971 trans am

Post by Dillybird »

71transam wrote:bedoel je de rubber strips die op de zijspoiler zitten?
deze zijn bij mij niet helemaal origineel, maar ze zitten niet gelijmd, worden vast geklemd tegen de body als je de spoilers vastdraai.

Ik was ze even vergeten, worden nu binnenkort met de fenders meegespoten. :)

De onderdelen ga ik maar gewoon zelf bestellen, scheelt wel heel erg in de kosten.
Alleen nog effe kijken hoe ik het blok ga doen, spuitbussen worden niet verstuurd :(

Kan je effe een detailfoto bezorgen van hoe dat rubbertje op je spoiler zit?
Als ik het rubbertje aanbreng, dan valt het er zo weer af.

Floffy,
Mijn fotos ontvangen van de brandstofleidingen?

Grts
Dilly
floffy
Posts: 439
Joined: Thu Apr 13, 2006 6:46 pm

Re: 1971 trans am

Post by floffy »

Zijn binnengekomen ,
Bedankt
71transam
Posts: 55
Joined: Wed Apr 18, 2012 9:04 pm

Re: 1971 trans am

Post by 71transam »

foto's kan even duren, de spoilers liggen namelijk thuis en de rubbers op het werk, maar zal m'n best doen :)
Dillybird
Posts: 109
Joined: Sat Aug 16, 2008 11:17 pm

Re: 1971 trans am

Post by Dillybird »

Thx!
71transam
Posts: 55
Joined: Wed Apr 18, 2012 9:04 pm

Re: 1971 trans am

Post by 71transam »

Hoi Dilly.

Ik heb helaas nog geen foto's van de spoilers.
Maar het kan ook maar op 1 manier bevestigd worden eigenlijk.
De rubber strip gaat over de rand van de spoiler en wordt vastgeklemd door de spoiler tegen het scherm als je de bouten aandraait.
Ik heb bij mij vorige project spoilers besteld bij classic industries maar die zijn anders en worden ook anders bevestigd.
Die werden aan de wielkast rand vast geschroefd en zitten toch iets minder vast.
71transam
Posts: 55
Joined: Wed Apr 18, 2012 9:04 pm

Re: 1971 trans am

Post by 71transam »

nog wat foto's van vorderingen, losse plaatwerk is gespoten en de onderdelen van classic industries zijn binnen.Image
Image
Image
Dillybird
Posts: 109
Joined: Sat Aug 16, 2008 11:17 pm

Re: 1971 trans am

Post by Dillybird »

Ja, we hebben al een test gedaan, en denk wel dat het gaat lukken. Heb jij die rubbertjes meegespoten?
Je spuitwerk ziet er toppie uit! Ik ga normaal eind november nr de spuiter.
Dit weekend in de spuitplamuur.
71transam
Posts: 55
Joined: Wed Apr 18, 2012 9:04 pm

Re: 1971 trans am

Post by 71transam »

ik heb ze gewoon meegespoten.
volgend weekend ga ik met de body aan de gang, planning is om hem eind dit jaar in iedergeval gespoten te hebben.
daarna verder met het mooie werk: opbouwen!!!
Post Reply