Kopen op kijiji in Canada

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Speedy18
Posts: 573
Joined: Thu Mar 02, 2006 8:38 am

Kopen op kijiji in Canada

Post by Speedy18 »

Ik heb een advertentie gezien op www.kijiji.ca, ik heb geprobeerd contact te zoeken met de verkoper, maar omdat ik van buiten Canada kom word blijkbaar mijn email niet doorgestuurd. Ik heb reeds contact gehad met de site en deze bevestigen dat ik niet kan kopen van buiten Canada.

Heeft toevallig iemand van jullie een contact in Canada die voor mij iets wil kopen daar, en het daarna doorsturen naar mij? Uiteraard vergoedt ik alle kosten en eventueel ook wat extra voor handling.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Kopen op kijiji in Canada

Post by Texas Boy »

Kan hij het niet sturen naar Amerika, we krijgen veel spul binnen uit Canada, we sturen dan naar je door.
Speedy18
Posts: 573
Joined: Thu Mar 02, 2006 8:38 am

Re: Kopen op kijiji in Canada

Post by Speedy18 »

Hallo Hans, bedankt voor je reactie. Het probleem is dat ik geen contact krijg met de verkoper. De site stuurt mijn reactie niet door. Misschien kun jij eens proberen.

Dit is de link waar het om gaat:
http://nipawin.kijiji.ca/c-cars-vehicle ... Z363813246
Dennis Bos
Posts: 70
Joined: Wed Feb 04, 2004 7:38 pm

Re: Kopen op kijiji in Canada

Post by Dennis Bos »

Ik wil wel kijken of ik contact kan leggen. Laat maar weten wat je van de verkoper wilt weten. Het is te ver voor mij om er heen te rijden (ruim 900 kilometer), dus je zult de verkoper moeten vertrouwen.
Speedy18
Posts: 573
Joined: Thu Mar 02, 2006 8:38 am

Re: Kopen op kijiji in Canada

Post by Speedy18 »

Bedankt voor het aanbod. Ik ben inmiddels met de verkoper in contact en deze is bereidt naar europa op te sturen....
Post Reply