Kent iemand deze?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by Renev »

Thompson wrote:Ik begrijp uiteraard dat daar niet zomaar een prijs aan te hangen is. Maar het begint dus (bij Joost iig dan) vanaf ~4k.
Ben net op ebay wel echt een droomwagen tegengekomen, in de kleurstelling zoals ik hem graag zou willen;

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/V-Rare-S ... 27ba169c83

en het is een manual transmissen :idea:

En ook een echte RS neus :) :) en geen normale met doorgezaagde bumper :P
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

Renev wrote:

En ook een echte RS neus :) :) en geen normale met doorgezaagde bumper :P
Staat echter nog voor een week open voor biedingen en nu op 9700 USD.
Begreep dat transport zo rond de 1800 USD zit. Dan over prijs auto + transport nog 19% BTW. 500 euro agent kosten NL. En dan nog keuring/kenteken 500 euro.
Dan ga je met de prijs waar die nu op staat al snel over de 11k heen. Mjah als ik m voor die prijs voor de deur zou kunnen hebben zou ik het meteen doen maar dat zal wel niet :P
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

Nog iets leuks tegengekomen;
http://tinyurl.com/68rw54x

Heb even gemailed voor meer foto's en info. Je weet maar nooit, misschien wel een leuke vondst daar zo in Tjechie :)
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Kent iemand deze?

Post by sjak_brak »

Hou er rekening mee, dat in die Oost-Europese landen "weinig" karrosseriewerk heel wat anders kan betekenen dan hier (ivm uurloon). Maar het kan ook een leuke vondst zijn, je weet maar nooit.

Aan de andere kant, als je ziet wat ze op marktplaats wel eens kogelhard noemen :lol: :lol: :lol:
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

sjak_brak wrote:Hou er rekening mee, dat in die Oost-Europese landen "weinig" karrosseriewerk heel wat anders kan betekenen dan hier (ivm uurloon). Maar het kan ook een leuke vondst zijn, je weet maar nooit.

Aan de andere kant, als je ziet wat ze op marktplaats wel eens kogelhard noemen :lol: :lol: :lol:
Heb gevraagd om een wat uitgebreidere beschrijving wat er nog voor werk aan de auto zit en meer foto's. Stel dat dat erg goed bevalt is het misschien wel leuk om een city-trip naar praag te doen (lekker eten & drinken en mooie stad :)) en dan gelijk eens naar die auto te kijken. Kan voor dat geld een koopje zijn!
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

Zojuist 2 mailtjes met een 15-tal foto's gekregen van de camaro in Tjechie. Zal ze hier nog wel even neerzetten morgen voor de geinteresseerden maar voor mij zit er echt teveel werk aan de auto.
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by boyanka »

Thompson wrote:Nog iets leuks tegengekomen;
http://tinyurl.com/68rw54x

Heb even gemailed voor meer foto's en info. Je weet maar nooit, misschien wel een leuke vondst daar zo in Tjechie :)
vraag even naar de vin code, misschien is hij hier wel gejat 8)
Achtung
Posts: 34
Joined: Fri Feb 04, 2011 7:30 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by Achtung »

Ik heb bij mijn zoektocht naar een 2e generatie Camaro weleens getwijfeld om een Firebird (begin jaren 70) te kopen. De modellen lijken veel op elkaar en qua prijs verschillen ze ook niet veel van elkaar.

Een voorbeeld: http://auto.marktplaats.nl/pontiac/4325 ... ck=1#photo

Ik weet niet hoe erg je staat te popelen om een Amerikaan/musclecar te kopen, maar misschien is zo'n type auto wel een goed alternatief?
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by Renev »

Thompson wrote:Zojuist 2 mailtjes met een 15-tal foto's gekregen van de camaro in Tjechie. Zal ze hier nog wel even neerzetten morgen voor de geinteresseerden maar voor mij zit er echt teveel werk aan de auto.
Als het een echte RS/SS is dan is hij ook nog wel wat geld waard maar dat soort bedragen krijg je er hier in Europa nooit voor als er zoveel aan moet gebeuren.
jon
Posts: 349
Joined: Thu Sep 10, 2009 1:23 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by jon »

ChevyKo wrote:
mrktpl.
Mooie foto's bij z'n advertentie. Toch handig, zo'n watermerk erin. :)

Groet, Jon.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

Achtung wrote:Ik heb bij mijn zoektocht naar een 2e generatie Camaro weleens getwijfeld om een Firebird (begin jaren 70) te kopen. De modellen lijken veel op elkaar en qua prijs verschillen ze ook niet veel van elkaar.

Een voorbeeld: http://auto.marktplaats.nl/pontiac/4325 ... ck=1#photo

Ik weet niet hoe erg je staat te popelen om een Amerikaan/musclecar te kopen, maar misschien is zo'n type auto wel een goed alternatief?
Een firebird van 70~73 vind ik ook geweldige wagens. Heb diegene ook al een mail gestuurd met verzoek om meer foto's en informatie maar nog niks gehoord.
mat350
Posts: 501
Joined: Wed Oct 06, 2004 6:22 pm

Re: Kent iemand deze?

Post by mat350 »

Achtung wrote:Een voorbeeld: http://auto.marktplaats.nl/pontiac/4325 ... ck=1#photo
een 70 met t roof weer,en als ik het goed zie,met grote achterruit.dus is niet van 70-73.als ik het goed voorheb.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

mat350 wrote:
een 70 met t roof weer,en als ik het goed zie,met grote achterruit.dus is niet van 70-73.als ik het goed voorheb.
Daarom ook verzoek gestuurd voor meer foto's en informatie want hoort er oorspronkelijk inderdaad niet in. Maar heb niks van de verkoper gehoord.
In duitsland ook nog een gave impala gezien, ook gemailed voor meer info/foto's maar niks gehoord. Lijkt wel dat sommige mensen hun auto te koop zetten maar hem eigenlijk niet kwijt willen :P
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Kent iemand deze?

Post by sjak_brak »

En vaak krijg je als verkoper 1000000 mailtjes van fotokijkers die nooit meer wat laten horen :arrow:

Als er telefoonnummer bij staat kan je beter ff bellen.
Thompson
Posts: 703
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:14 am

Re: Kent iemand deze?

Post by Thompson »

sjak_brak wrote:En vaak krijg je als verkoper 1000000 mailtjes van fotokijkers die nooit meer wat laten horen :arrow:

Als er telefoonnummer bij staat kan je beter ff bellen.
Moet je maar een fatsoenlijke advertentie maken met meer dan 1 zin en meer dan 1 foto :D
Post Reply