't begin is er,dag 2

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
muller
Posts: 3493
Joined: Sun Feb 08, 2004 4:50 pm

't begin is er,dag 2

Post by muller »

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Last edited by muller on Wed Oct 24, 2007 3:32 pm, edited 1 time in total.
muller
Posts: 3493
Joined: Sun Feb 08, 2004 4:50 pm

Re: 't begin is er

Post by muller »

dit is hoe de swinger er nu bijstaat,elke dag komen we een stukje verder....elke dag een beetje zandstralen :)

tot op heden heb ik een stukje onder de motor ruimte gedaan,de bovenkant van de motorkap,een stukje onderkan motorkap,de deuren,bestuurderskant achterscherm

de bedoeling is dat 'ie helemaal kaal word,dan in de epoxy..en dan het plaatwerk doen...
verder word het k-member geswapt voor 1 met schijfremmen (en het grotere wielbout patroon)

binnenkant word bijna allemaal alu. dus deurpanelen,kickpanels voor en achter en er moet een firewall inkomen (achterin) en een custom alu. dash

de frameconnectors heb ik al binnen..dus zodra deze erin zitten dan kan de rolkooi erin gelast worden.

motor ben ik nog niet over uit,ik zou m'n huidige motor er weer in kunnen zetten met een paar kleine upgrades...(magnum r/t heads,grotere nokkenas,dual tunnelram........)
of deze met de oude wagen verkopen en weer een hele verse opbouwen...eerst kijken wat m'n kasboekje toelaat....
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: 't begin is er

Post by smokey »

Klinkt goed Barry, ik ben benieuwd! :thumbsup:
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Re: 't begin is er

Post by tamara »

:thumbsup:
HEMIRAM
Posts: 1861
Joined: Mon Nov 01, 2004 8:10 pm

Re: 't begin is er

Post by HEMIRAM »

komt goed muller :thumbsup: :thumbsup: ik hoop wel dat je een beetje kunt stoken in je garage want de winter komt er weer aan ;)
MopariO
Posts: 5261
Joined: Wed Apr 21, 2004 9:50 am

Re: 't begin is er

Post by MopariO »

:lol:

inderdaad koude klauwen :D

Goed begin Muller :thumbsup:

Dat stuurtje is dat nou zo een tuffstuff geval ?


Aloha MariO
muller
Posts: 3493
Joined: Sun Feb 08, 2004 4:50 pm

Re: 't begin is er.weer wat verder

Post by muller »

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

zo we hebben er weer een avondje opzitten,weer wat meer gestraald,en de binnenkant van de deuren in de epoxy gezet,morgen de buitenkant...

en gelijk wat fototjes van de shop erbij gezet,en op een paar van de foto's kan je de heater zien....met -30 buiten nog lekker +20 binnen....dus zolang ik het stralen af kan hebben voor de sneeuw komt gaat alles goed :P

voorlopig zouden we vandaag weer 22 graden krijgen (met veel wind,wat goed is met het stralen)
Last edited by muller on Mon Jan 14, 2008 5:52 pm, edited 2 times in total.
C300Brecht
Posts: 78
Joined: Wed Jun 06, 2007 3:33 pm

Re: 't begin is er,dag 2

Post by C300Brecht »

erg goed bezig :thumbsup: , man. Waaaw, is dat uw eigen garage ???, is ieder geval goed geecupeerd hoor, makkelijk zo alles bij de hand.
grtzz Brecht
Shev Ed
Posts: 5352
Joined: Thu May 18, 2006 9:35 pm

Re: 't begin is er,dag 2

Post by Shev Ed »

Wat een werk.... maar wat gaaf 8)

Succes kerel :thumbsup:
muller
Posts: 3493
Joined: Sun Feb 08, 2004 4:50 pm

Re: 't begin is er,dag 2

Post by muller »

C300Brecht wrote:erg goed bezig :thumbsup: , man. Waaaw, is dat uw eigen garage ???, is ieder geval goed geecupeerd hoor, makkelijk zo alles bij de hand.
grtzz Brecht
nope,ik ben nog niet de eigenaar....voor nu run ik alles daar,en zodra de eigenaar met pensioen wil dan heb ik de eerste optie op kopen....'t is wel lekker...zo'n 3 minuten van m'n huis vandaan 8)

vandaag lekker bezig met een spijkertrekker en krimper om een beetje overtollig plamuur te voorkomer.....ik zal er later wel een paar fototjes van maken
C300Brecht
Posts: 78
Joined: Wed Jun 06, 2007 3:33 pm

Re: 't begin is er,dag 2

Post by C300Brecht »

Echt mooi werk, en hopelijk voor je in de toekomst dat je eigenaar mag van worden 8) , is je zeker gegund. top!!!
grtzz Brecht
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: 't begin is er

Post by smokey »

MopariO wrote:Dat stuurtje is dat nou zo een tuffstuff geval ?Aloha MariO
Nope, is een Grant Classic. ;)
MopariO
Posts: 5261
Joined: Wed Apr 21, 2004 9:50 am

Re: 't begin is er,dag 2

Post by MopariO »

;) :thumbsup:
HEMIRAM
Posts: 1861
Joined: Mon Nov 01, 2004 8:10 pm

Re: 't begin is er,dag 2

Post by HEMIRAM »

komt goed muller :thumbsup: :thumbsup: en 22 gr is netjes hoor ,hier is het er 12 . :( en we hebben de eerste nacht vorst al gehad
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Re: 't begin is er,dag 2

Post by Ed »

:thumbsup: Gaat lekker daar zeg, superdik. Zo'n kale body 8) en zelf stralen is toch wel erg leuk om te doen.
Post Reply