Hefbrug

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
j-king
Posts: 672
Joined: Sun Aug 08, 2004 11:28 pm

Re: Hefbrug

Post by j-king »

dit houd ook hoor

Image

Image

Image
Peter Pontiac
Posts: 1948
Joined: Wed Feb 04, 2004 1:17 am

Re: Hefbrug

Post by Peter Pontiac »

olof wrote:Heb binnekort nog een schuurbrugje te koop..op 380v maar gewoon betrouwbaar ding..wel wat ouder en ziet er inmiddels niet meer uit.. :? ..maar voor weinig en daar kan je met een gerust hart onder gaan liggen... :P



Thx Olof, ik zoek echt iets dat verrijdbaar is, kan via een vriend die bij een schadebedrijf werkt regelmatig schuurbruggen overnemen ( als er iets nieuws uit is wordt dat daar gelijk aangeschaft :oops: ) maar daarmee blokkeer ik de ingang van mijn garage onder het huis
M@ikel
Posts: 4293
Joined: Sat Jul 29, 2006 11:53 am

Re: Hefbrug

Post by M@ikel »

wij hebben ook al jaren zo'n losse voor op de wielen, heerlijk voor restauratie werk (body off wordt erg makkelijk :) )

maar 1 hoek optillen lijkt me niks.

M@Ik
LowCad
Posts: 265
Joined: Wed Oct 31, 2007 10:13 am

Re: Hefbrug

Post by LowCad »

Hallo Peter,

Ik ben bekend met de Autec AL1210 en kan wellicht wat meer duidelijkheid geven.

De AL1210 is een ‘hulphefmiddel’, geen vervanging van hefbrug oid. Met name geschikt voor carrosseriewerk; niet om onder de auto te werken dus. Ook handig voor werken aan voertuigen (oa. Golfjes) dmv dorpelopname de wielen te kunnen wisselen (per kant). Het is dus een stand-alone hefmiddel, niet zoals eerder in dit topic bedoeld als set van 4 mobiele kolommen.

Ik zag trouwens op de Autec website dat er vandaag t/m donderdag openhuis is (14:00 – 21:00 uur). Lijkt mij de uitgelezen kans om e.e.a. zelf te beoordelen en de showroom te bekijken wat er nog meer aan moois te koop is op oa. hefgebied http://www.autec-vlt.nl/schuif/volop-ka ... autec-vlt/

Succes en groeten, Michiel
underground
Posts: 245
Joined: Sun Feb 28, 2010 10:09 pm

Re: Hefbrug

Post by underground »

Peter Pontiac wrote:Nee, voor de Sub heb ik geen krik nodig......kan ik zo onder is hoog genoeg.

Met de Pontiac kom ik binnenkort naar je toe ( nog wat uitlaatmodificaties nodig 8) en dan gelijk door naar Ben Prins die zit tegenwoordig bij jou in de buurt.

Brug past idd niet onder mijn huis, maar ja je kan niet alles hebben, ik ga gewoon door met losse kriks thx for the replys :thumbs:

is je uitlaat niet goed dan ?? :eek:
ja, dat zag ik inderdaad, die zit in noordwijk he ?? ben er nog niet wezen kijken eigenlijk.


weet jij niet toevallig nog een mooie 4 koloms brug voor me staan ??


greetz, michel.
Peter Pontiac
Posts: 1948
Joined: Wed Feb 04, 2004 1:17 am

Re: Hefbrug

Post by Peter Pontiac »

Uitlaat zit perfekt, een of andere lasser is daar een tijdje geleden mee bezig geweest en zit er nu prima onder :lol: :lol:
Bochten over de achteras moeten anders omdat de as wat gemodificeerd is ......... :P

4 kolommer weet ik er geen van te koop
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Hefbrug

Post by HarleyRob »

Peter Pontiac wrote:Uitlaat zit perfekt, een of andere lasser is daar een tijdje geleden mee bezig geweest en zit er nu prima onder :lol: :lol:
Bochten over de achteras moeten anders omdat de as wat gemodificeerd is ......... :P

4 kolommer weet ik er geen van te koop
Wie zoekt zal vinden: 4-koloms hefbrug op MP. Goedkoopste = 200 Euro.....

http://www.marktplaats.nl/z.html?query= ... ption=true

Graag gedaan :D
spieker
Posts: 112
Joined: Thu Mar 10, 2011 10:15 pm

Re: Hefbrug

Post by spieker »

Heb zelf een schaarbrug is ideaal als je hem niet gebruikt heb je er geen last van alleen lassen aan dorpels is af en
toe beetje lastig omdat dan de platen in de weg zitten heb hem ook 2de hands gekocht .
Weet niet waar je vandaan komt maar hier in de buurt zit een kerel die dat spul verkoopt
ene tone uit luttenberg en heeft z n opslag in lemelerveld (ov)
Post Reply