Opruiming

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Opruiming

Post by Chief big ol'Cadillac »

Ik krijg net een aanbieding voor minimaal een jaartje (terug) naar Canada. Omdat ik nog steeds heimwee daar naar heb is de kans heel groot dat ik dat ga doen, maar dan moet ik wel eerst hier alles opruimen; Ik ga niet weg met de mogelijkheid om nooit meer terug te komen met de gedachte dat ik hier nog een berg auto's en dergelijke heb staan dus bij deze alles aangeboden: 1969 Cadillac lijkwagen, 1980 Oldsmobile Military Police, 1982 GMC 4x4 Ambulance, 1966 Reo M36A2 legertruck, 1929 A-Ford pickup project (gedemonteerd), Renaultje 4, BM-16 zeilboot compleet incl aanhanger, 380V 2 cyl compressor 200 liter geloof ik, Reo aanhangers, fietsen, modeltreintjes, modelautootjes, piano, inboedel huis, gereedschappen, stuk bosgrond in België vlak onder Valkenswaard, familie, etc etc

Zo'n beetje op volgorde want als het niet doorgaat ga ik niet in de alleen overgebleven lijkwagen 'wonen' ...
Ton
Posts: 3269
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:49 pm

Re: Opruiming

Post by Ton »

De Reo vind ik wel geinig.
Wat doet zo'n ding in 2014 in de wegenbelasting?
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: Opruiming

Post by lowrida »

Ongeveer de dagwaarde van een challenger denk ik? :D
Ton
Posts: 3269
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:49 pm

Re: Opruiming

Post by Ton »

20.000 euro?


:lol:

maar effe serieus.

De Reo vind ik wel geinig.
Wat doet zo'n ding in 2014 in de wegenbelasting?
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: Opruiming

Post by Rob Rules »

Ik wilde de caprice al ruilen tegen de Reo, maar daar trapt ie niet in :P
cees
Posts: 2581
Joined: Sun Mar 19, 2006 12:20 pm

Re: Opruiming

Post by cees »

Compressor???????? type staat plaatje????
Pimpmeister
Posts: 1888
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:48 pm

Re: Opruiming

Post by Pimpmeister »

Familie? Per stuk of alles in een keer?
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: Opruiming

Post by Rob Rules »

wat doet ect. tegenwoordig nog per stuk? :P
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Opruiming

Post by Chief big ol'Cadillac »

Ton wrote:
maar effe serieus.

kan dat op AAP?

2014 belasting? geen idee, hou ik me niet mee bezig, al dat negatief geleuter... het zijn je eigen gedachten wat de wereld om je heen creëert. De vele mensen die zich bezig houden met denken over wat zij niet willen en hun ongerustheid, ontmoediging, boosheid, verdriet en ongeduld over die situaties scheppen meer hiervan in hun persoonlijke leven en in de wereld. Dat soort gedachten en gevoelens zijn beladen met negativiteit die de situaties verlengen die zij juist willen beëindigen!
Wil je toch weten wat de belasting dan is moet je zelf maar uitzoeken. Nu issie belastingvrij.

Ik zal op de compressor kijken wat er op het plaatje staat. Het is een Atlas Copco uit de 'jaren stilletjes...' ('50er jaren ergens)
Pimpmeister
Posts: 1888
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:48 pm

Re: Opruiming

Post by Pimpmeister »

Chief big ol'Cadillac wrote:
2014 belasting? geen idee, hou ik me niet mee bezig, al dat negatief geleuter... het zijn je eigen gedachten wat de wereld om je heen creëert. De vele mensen die zich bezig houden met denken over wat zij niet willen en hun ongerustheid, ontmoediging, boosheid, verdriet en ongeduld over die situaties scheppen meer hiervan in hun persoonlijke leven en in de wereld. Dat soort gedachten en gevoelens zijn beladen met negativiteit die de situaties verlengen die zij juist willen beëindigen!
Jij bedrijft ook politiek. Struisvogelpolitiek. ;)
Wolfman
Posts: 634
Joined: Tue Jan 25, 2011 8:40 pm

Re: Opruiming

Post by Wolfman »

The secret....
Bromgabber
Posts: 3059
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: Opruiming

Post by Bromgabber »

Vraagprijzen lijkwagen en olds?
M@ikel
Posts: 4293
Joined: Sat Jul 29, 2006 11:53 am

Re: Opruiming

Post by M@ikel »

tis jammer dat alle plek vierkant vol staat anders zou ik je vragen naar dat a-fordje pickup

(maar als je denkt dat we een deal kunnen maken mag je me altijd mailen, dan hang ik de peugeot pickup uit hetzelfde jaar wel aan het plafond)

M@Ik
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Opruiming

Post by Chief big ol'Cadillac »

Tja... stel es iets voor?
M@ikel
Posts: 4293
Joined: Sat Jul 29, 2006 11:53 am

Re: Opruiming

Post by M@ikel »

nooit via publiek forum, sorry

(en ik begin nooit met bieden, het enige wat ik kan bieden is een goei huis met 2 a-ford zusjes en een peugeot nichje en 30 soort van kleinkinderen ;) , over centen mag jij beginnen )

M@ik
Post Reply