Autoliefhebbers gezocht om auto te showen! + Gratis kaarten

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
irenedejong
Posts: 2
Joined: Mon Oct 15, 2012 1:54 pm

Autoliefhebbers gezocht om auto te showen! + Gratis kaarten

Post by irenedejong »

Hallo autoliefhebbers!

Voor een evenement waarbij een auto-game gereleased wordt, ben ik op zoek naar auto liefhebbers die hun mooie auto willen showen bij dit evenement! Het is een festival in de buurt van Katwijk, waar heel veel game- en autoliefhebbers op afkomen. We hebben een oprijbaan met LED verlichting, een carwash met mooie babes en binnen in de loods verschillende activiteiten. Nu is het nog de bedoeling dat er wat mooie auto's aanwezig zijn, met hun trotse bestuurders, zodat er niet alleen hele standaard auto's te zien zijn. Je hoeft nergens verplicht aan mee te doen en het kost niets (alleen de benzine en tijd), het is puur voor je fun en om je auto (project) te showen! Heb je een mooie/speciale auto en wil je hem graag showen op 25 oktober? Reageer op dit bericht of stuur een persoonlijk bericht naar me, dan stuur ik entreekaartjes op!

Post meteen een foto van je mooie auto erbij, dan zie ik meteen wat voor auto het is! :)

Irene
Last edited by irenedejong on Mon Oct 15, 2012 5:00 pm, edited 1 time in total.
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Re: Autoliefhebbers gezocht om auto te showen! + Gratis kaar

Post by Thing »

:evil:

pakt popcorn..
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: Autoliefhebbers gezocht om auto te showen! + Gratis kaar

Post by RickyV8 »

Yep.. Na de honden kalender voor dat dierenasiel doe ik ook nergens meer aan mee :D
Last edited by RickyV8 on Mon Oct 15, 2012 3:28 pm, edited 1 time in total.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Autoliefhebbers gezocht om auto te showen! + Gratis kaar

Post by Texas Boy »

RickyV8 wrote:Yep.. Na de honden kalender voor dat dierenasiel doe ik ook nergens mee aan mee :D
Dacht dat deze kalender een succes was?
The Menace
Posts: 1210
Joined: Fri May 07, 2004 2:39 pm

Re: Autoliefhebbers gezocht om auto te showen! + Gratis kaar

Post by The Menace »

Texas Boy wrote:Dacht dat deze kalender een succes was?

Geen hond die hem kocht..... :D
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: Autoliefhebbers gezocht om auto te showen! + Gratis kaar

Post by RickyV8 »

Texas Boy wrote:Dacht dat deze kalender een succes was?
Dat zal best, maar merk er weinig van... wil ook niet te veel zeiken... zit niet echt in m'n aard maar doe het toch effe:

Heb daar dus vanaf 's ochtends vroeg tot 5 uur s'middags gestaan met m'n combi en een C3 Corvette van een vriend.
Geen koffie (maakt niet uit, haal ik zelf wel effe bij de Mac, alles voor het goede doel)

Was best koud, heel veel wachten buiten op straat.. best.

C3 van de trailer af... later de Ford losgekoppeld van de trailer veel foto's gemaakt... leuk, later het circus weer opladen.

2 maanden later nog niets van hun gehoord (zou in ruil wat foto's krijgen) en had eigenlijk ook wel op een kalendertje gehoopt, dus stuur ze maar ff een mailtje. Na 2 weken nog geen reactie. Dan nog maar een keer gestuurd. Nu wel een reactie dat ze vergeten waren om foto's van alleen de auto's te maken en dus niets voor me hadden. Wel (dat is dan wel weer netjes) boden ze aan om nog een keer wat foto's te schieten van de auto's...

Al met al heb ik dus geen zin meer om een hele dag te wachten met een klein kapitaal aan spullen bij me, en nog geeneens minimaal een bakkie koffie krijgen... Dat was even mijn zeikverhaal en onderbouwing om niet meer aan dit soort dingen mee te doen.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Autoliefhebbers gezocht om auto te showen! + Gratis kaar

Post by BigBlockMopar »

Nu staat er helaas;
Je hoeft nergens verplicht aan mee te doen en het kost ons niets (alleen jouw benzine en tijd),
Zou eigenlijk gewoon moeten zijn;
Je hoeft nergens verplicht aan mee te doen maar omdat je ons evement opleukt met een gave wagen kost het jou niets (De benzine en tijd krijg je vergoed uiteraard),


:)
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: Autoliefhebbers gezocht om auto te showen! + Gratis kaar

Post by RickyV8 »

Ja inderdaad. Ik sta daar heel de dag met m'n p*k te spelen en heb voor meer dan een halve ton aan spullen ter beschikking gesteld. Daar staat dus niks tegenover. Dat vind ik een beetje jammer.

Nou stop ik met zielig doen :D
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Autoliefhebbers gezocht om auto te showen! + Gratis kaar

Post by BigBlockMopar »

Dan ben je er nog goed vanaf gekomen lijkt me. Ik heb 2 dagen met totaal 4 ton aan spul gestaan daar... O wacht, je bedoelt niet in 'gewicht' misschien... :D
Gelukkig had ik een camera om mee te spelen tussendoor... :)
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Autoliefhebbers gezocht om auto te showen! + Gratis kaar

Post by Jeroen_Sp »

En ondertussen wel dik verdienen aan alles....wat een goede instelling toch altijd.
irenedejong
Posts: 2
Joined: Mon Oct 15, 2012 1:54 pm

Re: Autoliefhebbers gezocht om auto te showen! + Gratis kaar

Post by irenedejong »

Ha, ik begrijp dat niet iedereen hier even enthousiast over is. Laten we zeggen niemand.

Is dit vanwege de benzine kosten? Laat ik er dom weg van uit gegaan zijn dat er ook maar iemand interesse heeft in het showen van zijn/haar auto, puur omdat het een mooie auto is. Het gaat erom dat de bezoekers van het festival (en de mensen met de mooiste auto's) een leuke avond hebben, op dit festival. Of je nou game- of autoliefhebber bent of niet, er is genoeg te doen. Ik bied jullie gratis kaartjes aan en in ruil daarvoor komen jullie met jullie mooie Amerikaanse auto, in plaats van met de standaard gezinswagen.
Muziek, eten, gamen, driften, goodies krijgen, ge-airbrushte producten winnen en bier drinken.

Zelf weten, your loss. :D
mikus
Posts: 211
Joined: Thu May 10, 2012 11:14 am

Re: Autoliefhebbers gezocht om auto te showen! + Gratis kaar

Post by mikus »

Denk dat de meeste het zat zijn dat er steeds weer door diverse instanties word gevraagd om de meest dikke auto's en er vervolgens geen euro voor over hebben. En daar ben ik het volkomen mee eens. :D
olof
Posts: 1296
Joined: Tue Feb 02, 2010 3:29 pm

Re: Autoliefhebbers gezocht om auto te showen! + Gratis kaar

Post by olof »

Lijkt mij toch een hele normale vraag..met redelijk duidelijke voorwaardes...?

Of je nou naar een meeting gaat om je auto te showen of je doet hier aan mee...?
Je wilt niet weten waar de motoren die ik gespoten heb allemaal heen gaan om wat ooeess een aaahhss...is hun beleving en hobby..!

zou niet weten waarom je hier vergoeding voor moet krijgen..?
geronimo
Posts: 69
Joined: Sat Nov 12, 2011 7:50 pm

Re: Autoliefhebbers gezocht om auto te showen! + Gratis kaar

Post by geronimo »

irenedejong wrote:Hallo autoliefhebbers!

Voor een evenement waarbij een auto-game gereleased wordt, ben ik op zoek naar auto liefhebbers die hun mooie auto willen showen bij dit evenement! Het is een festival in de buurt van Katwijk, waar heel veel game- en autoliefhebbers op afkomen.

Misschien een linkje naar dit event zodat de Aapjes en hun Car's weten waar ze terecht komen??....
mikus
Posts: 211
Joined: Thu May 10, 2012 11:14 am

Re: Autoliefhebbers gezocht om auto te showen! + Gratis kaar

Post by mikus »

olof wrote:
zou niet weten waarom je hier vergoeding voor moet krijgen..?

Dus een persoon die een aantal duizend euro in zijn auto steekt. Bloed zweet en tranen erin stopt gebruiken als promotie materiaal zonder iets voor te geven terwijl er wel enorm veel in de ontwikkeling van bijv. zo'n game word gestopt is normaal ?

Sorry maar als je niets aan promotie wilt uitgeven is dat in mijn ogen gewoon een slechte begroting.
Post Reply