Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Earring

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Torino
Posts: 2
Joined: Sat Jul 28, 2012 4:07 pm

Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Earring

Post by Torino »

Gisteren was ik wat onverwacht bij audities voor de nieuwe Videoclip van de Golden Earring. Als je de onderstaande tekst leest begrijp je waarom ze specifiek nog een Cadillac zoeken.

=========================
Heb jij een stoere nette zwarte Cadillac en wil die jij in de nieuwste video clip van de Golden Earring terug zien? Reageer dan snel.

De opnames gaan plaatsvinden op de avonden 9 en 10 Augustus in Amsterdam (+ een uur in de avond van 26 augustus ook in Amsterdam. Dan zullen de opnames met de rijdende Barry Hay gemaakt worden.).

Gezocht wordt een stoere zwarte Cadillac. Geen romantische met grote vleugels. Voorkeur voor rechte - hoekige lijnen zoals in de jaren 67 en 68. Voorkeur gaat uit naar een niet convertible, maar convertible kan eventueel ook.

De video clip is voor het nummer „STILL GOT THE KEYS TO MY FIRST CADILLAC” van hun nieuwste CD. In de clip zullen veel jonge, stoere & sexy meiden zijn.

Er wordt niet gezocht van een huur auto met dito vergoeding. Wel is er brandstofvergoeding + af te stemmen kleine vergoeding.

Indien geïnteresseerd en op die opname dagen beschikbaar reageer dan graag met foto en contactgegevens.

Groeten,-)
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by Corp »

en wat levert 't op?
Champy
Posts: 196
Joined: Wed Sep 29, 2010 9:38 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by Champy »

Corp wrote:en wat levert 't op?
Brandstofvergoeding + af te stemmen kleine vergoeding

En de telefoonnummers van veel jonge, stoere & sexy meiden
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by Corp »

ja, maar wat is een kleine vergoeding? een mcflurry bij de mcbuikloop??
mikus
Posts: 211
Joined: Thu May 10, 2012 11:14 am

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by mikus »

hahahaha heb net mijn vierkante cadillac wit met zwart geschildert om maar van het matzwarte af te zijn :lol:
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by Funk »

Cool. Een rockband van 'formaat', een nummer over hun eerste Cadillac (fictief vermoedelijk) en dan een week van tevoren nog een Cadillac moeten regelen en er ook nog eens amper voor willen betalen.

:lol: :lol: :lol:
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by Corp »

Funk wrote:Cool. Een rockband van 'formaat', een nummer over hun eerste Cadillac (fictief vermoedelijk) en dan een week van tevoren nog een Cadillac moeten regelen en er ook nog eens amper voor willen betalen.

:lol: :lol: :lol:
ik begon al te twijfelen dat ik als enige er zo over dacht
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by kn@pestaart »

Ik speelde in hun voorprogramma... Wat een kutband....
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by BigBlockMopar »

Ik heb nog nooit een 'stoere' en 'nette' Cadillac tegelijk gezien. Zelfs niet eens alleen een stoere Cadillac eigenlijk uit die jaren (behalve in de US). :?
In Nederland zijn het voornamelijk suffe trouwauto gebakjes, of gewoon... afgetrapte gebakjes. :lol:

Misschien moeten ze het nummer aanpassen naar 'Chrysler'... dan weet ik misschien wel wat... :D
En daarnaast, laat ze gewoon iets in hun 'roots-stad' Den Haag regelen, waar wel stoere auto's rondrijden.
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by smokey »

kn@pestaart wrote:Ik speelde in hun voorprogramma... Wat een kutband....
Ik hoor die "kutband" regelmatig hier in de states op de radio. Wordt de muziek van jouw superband in Nederland al op de radio gedraaid?
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by kn@pestaart »

Ja.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by Texas Boy »

Als de Earring zingt over STILL GOT THE KEYS TO MY FIRST CADILLAC dan is het dus een Caddy uit de jaren 30 :lol: Niet doorvertellen, maat van me is manager van de Golden Earring :P
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by Corp »

welke band is dat dan? ben wel benieuwd nu.....

Die Barrie Hooi is toch van rond de jaren 50? Dan zou 't dus een midden jaren 60 moeten zijn
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by smokey »

Barry Andrew Hay (born August 16, 1948) is the vocalist/frontman for Dutch rock band Golden Earring.
Hay was born in Faizabad, India, and moved to the Netherlands at the age of eight. He lived in Amsterdam and later in The Hague. In the summer of 1967, he joined the Golden Earrings, as they were then called, replacing Frans Krassenburg. Hay created the cover art for some of Golden Earring's albums.


En voor knapestaart:

Golden Earring are a Dutch rock band, founded in 1961 in The Hague as the Golden Earrings (the 's' was dropped in 1969). They had international chart success with the songs "Radar Love" in 1973, "Twilight Zone" in 1982, and "When the Lady Smiles" in 1984. In their home country, they had over 40 hits and made over 30 gold and platinum albums.

Niet slecht voor een kutband, noem eens een hit van jouw band?
iron eagle
Posts: 420
Joined: Tue May 13, 2008 8:07 pm

Re: Stoere cadillac gezocht voor Nieuwe Videoclip Golden Ear

Post by iron eagle »

kn@pestaart wrote:Ik speelde in hun voorprogramma... Wat een kutband....
Ik zal niet zeggen kutband (omdat ik ze niet persoonlijk ken), maar kutmuziek en vocals......dat durf ik dan weer wel te zeggen :D ;)
Post Reply