Cadillac lijkwagen

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

Mijn Cadillac heeft er weer een nieuwe APK opzitten, goed voor 2 jaar rijplezier...

Nieuwe fuseekogel, stuurkogel, veerstrop, stuk uitlaat en wat kleine dingetjes moest ik eraan doen. Op de brug van een vriend mocht ik het in orde maken. Een pers om de nieuwe fuseekogel erin te doen had hij ook dus een dagje sleutelen en alles is weer als nieuw...

Image

Image

Image

Van wat een lomp materiaal is die Cadillac gemaakt; geen wonder dat ie 3 ton weegt....
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: Cadillac lijkwagen

Post by 29er Hot Rod »

maakt blijft een ruige bak gvd !! :D
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Ranch73 »

Zie nu pas die schop achterop,hemels :P
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

Ranch73 wrote:Zie nu pas die schop achterop,hemels :P
Kom jij nooit naar de meetings? Die schop zit er al jaaaaaaren op... :lol:
Cougar67
Posts: 27
Joined: Thu Jan 21, 2010 8:58 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Cougar67 »

Kom ik net tegen op de Amerikaanse Ebay

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cadillac ... 2571a0ca39
el eric
Posts: 475
Joined: Wed Sep 29, 2010 9:31 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by el eric »

:lol: die eene foto met die tekst op de deur: G reaper....
warriorair
Posts: 832
Joined: Sat Jul 19, 2008 7:56 pm

Re: Cadillac lijkwagen

Post by warriorair »

Deze is net ff ruiger....
http://www.thefinalcruise.co.uk/
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Cadillac lijkwagen

Post by HarleyRob »

Ranch73 wrote:Zie nu pas die schop achterop,hemels :P
Me too! Hoorde denk ik bij de standaard uitrusting...... 8)
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by watahyahknow »

eerste hulp na ongeluk
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

Nou weet ik waarom iedereen zijn auto mat zwart rolt.... gister ging ik even informeren naar een paarsig-metallic kleurtje wat ik tzt wil gebruiken voor mijn Cadillac. Volgens de verfboer komt dat op ongeveer 200 euri per liter.... :eek: ik dacht te beginnen met een litertje om mijn Jeep weer op kleur te hebben maar dat valt me enorm tegen hoor... hier en daar opgebeld en per telefoon werd gezegd voor metallic 60 euro per liter; maar dan komt er nog verharder bij, verdunning, blanke lak, btw en weet ik wat nog; € 200 voor een liter... :?
nou wil ik geen mat zwart maar dan maar es verder kijken. Bestaat er ook mat-paars? of oranje, of groen... nee, geen legergroen want dat heb ik zat staan maar dat wil ik niet op mijn lijkwagen hebben.... of heeft iemand ergens nog een restje waar hij of zij vanaf wil? tis niet voor de hele lijkwagen maar delen ervan; de rest wil ik toch airbrushen :???:
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by watahyahknow »

of je neemt hammerite/rustoleum en white spirit met een schuimrubber rollertje
http://board.moparts.org/ubbthreads/sho ... art=1&vc=1
Image
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Cadillac lijkwagen

Post by HarleyRob »

Chief big ol'Cadillac wrote:Nou weet ik waarom iedereen zijn auto mat zwart rolt.... gister ging ik even informeren naar een paarsig-metallic kleurtje wat ik tzt wil gebruiken voor mijn Cadillac. Volgens de verfboer komt dat op ongeveer 200 euri per liter.... :eek: ik dacht te beginnen met een litertje om mijn Jeep weer op kleur te hebben maar dat valt me enorm tegen hoor... hier en daar opgebeld en per telefoon werd gezegd voor metallic 60 euro per liter; maar dan komt er nog verharder bij, verdunning, blanke lak, btw en weet ik wat nog; € 200 voor een liter... :?
nou wil ik geen mat zwart maar dan maar es verder kijken. Bestaat er ook mat-paars? of oranje, of groen... nee, geen legergroen want dat heb ik zat staan maar dat wil ik niet op mijn lijkwagen hebben.... of heeft iemand ergens nog een restje waar hij of zij vanaf wil? tis niet voor de hele lijkwagen maar delen ervan; de rest wil ik toch airbrushen :???:
Ik denk dat na ''het debakel'' de oranje verf overal in de aanbieding is..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

Tja, oranje autolak heb ik nog wel staan maar die kleur zie ik nou niet echt zitten voor op mijn Cadillac te spuiten, de Jeep ook niet... :?
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by watahyahknow »

volgens mij word het paars als je er blauw bij gooit
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

Zo istie nu, staat tijdelijk even ergens in een stalling, maar daarna wordt er gestaag aan verder gegaan, tenzij iemand 'm wil kopen

Image
Post Reply