Raamsnorren/rubbers vervangen Camaro ?

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
@lex
Posts: 46
Joined: Sun Apr 03, 2011 5:23 pm

Raamsnorren/rubbers vervangen Camaro ?

Post by @lex »

Hoi , hoe kan ik het best de rubbers bij mijn ramen vervangen?Als ik mijn raam helemaal naar beneden draai dan kan ik niet bij de schroefjes?
Heeft er iemand een tip !!
Frans455
Posts: 11812
Joined: Thu Apr 08, 2004 9:56 pm

Re: Raamsnorren/rubbers vervangen Camaro ?

Post by Frans455 »

Heb je je deurpaneel al gedemonteerd?

Zo ja, dan kan je nog de onderste stop (onder in je deur - een L met een rubbertje erop) losbouten en zo het raam nog iets laten zakken, dan kan je er wel bij.

Vergeet niet het plastic, wat tegen je deur geplakt zit, te vernieuwen - dat scheelt vocht in de auto.
@lex
Posts: 46
Joined: Sun Apr 03, 2011 5:23 pm

Re: Raamsnorren/rubbers vervangen Camaro ?

Post by @lex »

Frans455 wrote:Heb je je deurpaneel al gedemonteerd?

Zo ja, dan kan je nog de onderste stop (onder in je deur - een L met een rubbertje erop) losbouten en zo het raam nog iets laten zakken, dan kan je er wel bij.

Vergeet niet het plastic, wat tegen je deur geplakt zit, te vernieuwen - dat scheelt vocht in de auto.
Nee Frans , ik heb heb het deurpaneel nog niet verwijderd.Ik heb gisteren alleen gekeken hoe de strip vast zat.Ik ga vandaag jou tip proberen , bedankt. :thumbs:
Frans455
Posts: 11812
Joined: Thu Apr 08, 2004 9:56 pm

Re: Raamsnorren/rubbers vervangen Camaro ?

Post by Frans455 »

:thumbs:
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Raamsnorren/rubbers vervangen Camaro ?

Post by rulez »

ff goed de schroefjes inspuiten met kruipolie oid dan gaan ze iets beter los.

ik kon bij mijn el camino de raamgeleiders (die bovenin zitten, met die borsteltjes op) iets losdraaien, hierdoor het raam iets bewegen en met een smalle schoevendraaier het laatste schroefje loskrijgen :-)
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: Raamsnorren/rubbers vervangen Camaro ?

Post by gerrutcamaro »

heb je eigenlijk originele gm of aftermarket rubbers gekocht?
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: Raamsnorren/rubbers vervangen Camaro ?

Post by rulez »

ik heb voor mijn el camino een set goede after market, weet niet meer welk type of merk, maar paste er prima op.
althans de raamsnoren aan de buitenzijde, de binnezijde alsmede roofrail en waether moet ik nog doen, na het nodige schuur en verfverk, zodat ze er de komende tijd niet meer af hoeven als ik de rest ga opknappen.
Post Reply