Roadtrip USA 2011

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
CVPI
Posts: 808
Joined: Tue Nov 03, 2009 10:58 am

Re: Roadtrip USA 2011

Post by CVPI »

Mooie foto's man.

400 Miles met de Crown Vic? Netjes... Flexifuel? Wat moet ik me daarbij bedenken, ligt toch wel een V8 in neem ik aan?

Ik had een '04 Crown Victoria Police Package. Met de 4.6 V8 met ca. 270 PK en 300- nogwat koppel.
Met normaal rijden deed ik hier 315 mijlen per tank mee.
@ Sjak, achterin genoeg ruimte by the way.
LowCad
Posts: 265
Joined: Wed Oct 31, 2007 10:13 am

Re: Roadtrip USA 2011

Post by LowCad »

Hey Rob,

Zit weer met volledige afschuw naar die plaatjes te kijken :D

Zeker smullen al die pics. Ik moet snel het huis afmaken en weer een keer die kant op.

Old Gold Cars - brings back memories! 3 gasten in een Sebring convertible en bloed verziekend heet.... 4 dagen een stijve nek (en de rest...) van al dat dikke spul (en dan doel ik niet op de 'dikke' wijven :) ). Moet 2003 geweest zijn?

Mr. Wayne..... als het goed heb.

Eerst vanaf de yard door het bos, langs bordjes met 'cemetery'.... wij dachten ergens midden in het bos een nekschot te krijgen :D

Blijken we op een open plek aan te komen en die Wayne te vragen 'You guys like a beer?'

Schuren vol met echt dik spul, tal van prachtige verhalen. Pallets met OEM alu koppen en intakes. LS6 blokken ex-GM tech center, LS6 Chevelle, LS7 big block in een '69 2-door station als ik het me goed herinner. Zal de pics en weer een bij moeten zoeken.

http://www.oldgoldcars.com/

Nog langs A1 Automotive / Robey Gentry?

Veel plezier daar en groeten aan Daan (die is jou en die auto's natuurlijk spuugzat nu :arrow: )

Keep the pics coming.

Groet, Michiel
ChevyKo
Posts: 1569
Joined: Tue Dec 07, 2004 2:52 pm

Re: Roadtrip USA 2011

Post by ChevyKo »

Zijn toch meest allemaal schitterende exemplaren tijdens die "cruise" in Pigeon Forge, `n lust voor het oog gewoon.

Valt me op dat de `69 Camaro`s ruim vertegenwoordigd zijn.

Nog een plezierig vervolg tijdens jullie roadtrip daar aan de overkant Rob :thumbs: ;)
(vieze) Freek
Posts: 209
Joined: Sat Feb 07, 2004 10:21 pm

Re: Roadtrip USA 2011

Post by (vieze) Freek »

themidnightcruiser wrote:Ik zie geen enkele afgeragde Caprice met cherrybombs
Ze lopen daar nog wat achter, die trend moet nog overwaaien vanuit Holland
De baggerwielen zijn ook nog onbekend daar zie ik
Mean Lean
Posts: 259
Joined: Mon Apr 12, 2004 9:38 pm

Re: Roadtrip USA 2011

Post by Mean Lean »

Weet iemand toevallig een site waar al die cruise- en meeting evenementen opstaan. Ik wil volgend jaar ook een maandje rondtrekken en wil uiteraard niets missen.
chevycaprice91
Posts: 653
Joined: Sat Oct 03, 2009 7:26 pm

Re: Roadtrip USA 2011

Post by chevycaprice91 »

ik heb het kwijl op mijn laptop zitten :D
Old iron
Posts: 45
Joined: Sun Aug 29, 2010 9:34 pm

Re: Roadtrip USA 2011

Post by Old iron »

Wat een oneindige lading beautiful rides. Wat zul jij genieten daar.

Keep posting them pics!
Peter Pontiac
Posts: 1948
Joined: Wed Feb 04, 2004 1:17 am

Re: Roadtrip USA 2011

Post by Peter Pontiac »

Ja die Wayne heeft aardig wat centjes verdiend in de jaren negentig met export naar Skandinavie, hij begreep niet waar die Noren en Zweden het geld vandaan haalden :lol: :lol:

Rob mocht je nog in Gainesville komen doe de groeten aan Randy van Roadside Relics, hij herinnert zich die Hollander nog wel die heel wat wagon parts op zijn yard heeft bemachtigd.

rij ook even langs de carlot van mijn beste vriend Ride's Auto aan main street, hij koopt zeer veel op de Adesa veiling in Ocala.

En de dames zijn altijd zeer gecharmeerd van Anna Maria Island is ook lekker dichtbij Fort Wales 8)

En vergeet niet als je wat leuks tegenkomt, onderhandelen is de laatste tijd zeeeeer goed mogelijk in de USA

Veel plezier!!
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Roadtrip USA 2011

Post by smokey »

Mean Lean wrote:Weet iemand toevallig een site waar al die cruise- en meeting evenementen opstaan. Ik wil volgend jaar ook een maandje rondtrekken en wil uiteraard niets missen.
Here you go Leen:

http://carcruises.com/
Mean Lean
Posts: 259
Joined: Mon Apr 12, 2004 9:38 pm

Re: Roadtrip USA 2011

Post by Mean Lean »

Thanks man!
Post Reply