Dus reviseren was waarschijnlijk niet nodig geweest ?
Of had je andere klachten ?
Verschil in een 4L60E bak
Re: Verschil in een 4L60E bak
Klopt de 4.3 is hetzelfde maar wat voor bak zit er dan volgens jou onder de 4e generatie 6-cilinder f-body`s ?????????bezerk wrote:de 4.3's hebben de zelfde belhousing als de v8'en en alles wat onder de 4.3's zit delen niet dezelfde bak. dus andere belhousing maar ook geen 700r4 of 4l60E oid
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: Verschil in een 4L60E bak
de 3.4 is dat toch? geen idee, maar om eerlijk te zijn koop je daar toch ook geen amerikaan voor? maar daar hangen ze vast geen 4l60É achter. en de 3.4 is ook geen afgeleide van een 5.7 ofzo.Renev wrote: Klopt de 4.3 is hetzelfde maar wat voor bak zit er dan volgens jou onder de 4e generatie 6-cilinder f-body`s ?????????
een 2L30E?
Re: Verschil in een 4L60E bak
Eerst was het de 3.4 en vanaf half `96 de 3.8 deze V6 motoren hebben een blokhoek van 60 graden ipv 90 graden en komen uit de stal van Buick en daar hing wel degelijk een 4L60(E) achter.
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: Verschil in een 4L60E bak
Dan is dat waarschijnlijk een bop bak ?
Re: Verschil in een 4L60E bak
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen maar mijn gevoel zegt van niet omdat die blokhoek ook anders is.
Re: Verschil in een 4L60E bak
Ik heb de bak toch maar laten reviseren bij Transco.
Alles was kapot binnen de bak, maar inmiddels is de bak teruggebouwd en schakelt als een zonnetje.
Alles was kapot binnen de bak, maar inmiddels is de bak teruggebouwd en schakelt als een zonnetje.