1971 Plymouth Roadrunner (14-01-10, restauratie van start)

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
El-Vezzz
Posts: 10
Joined: Fri May 22, 2009 11:13 pm

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (20-04-09, restauratie van start)

Post by El-Vezzz »

Inclusief verwijderings bijdrage toch?
Veel meer moet voor zo iets niet gaan betalen hoor!
Ten eerste is het model '71 net niet...
en ten tweede vind $75 voor zo'n gare pannekoek meer dan vet betaald :(
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (20-04-09, restauratie van start)

Post by transam-400 »

wat moet die wagen kosten ?? vind t wel een dikke wagen 8)

nieuw projectje :)
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (20-04-09, restauratie van start)

Post by smokey »

El-Vezzz wrote:Inclusief verwijderings bijdrage toch?
Veel meer moet voor zo iets niet gaan betalen hoor!
Ten eerste is het model '71 net niet...
en ten tweede vind $75 voor zo'n gare pannekoek meer dan vet betaald :(
Het is ook niet mijn smaak maar dat is geen reden om zo denigrerend te doen.
Wat rij je zelf?
Allard
Posts: 94
Joined: Tue Sep 12, 2006 12:31 pm

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (20-04-09, restauratie van start)

Post by Allard »

Ik vind het een leuk project en tof om te zien dat er straks weer een klassieke wagen op de nederlandse wegen rijdt. Ik vind het jammer dat er steeds vaker negatief commentaar komt.
El-Vezzz
Posts: 10
Joined: Fri May 22, 2009 11:13 pm

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (20-04-09, restauratie van start)

Post by El-Vezzz »

Ik doe niet denigrerend!......en om hier een mening te mogen geven, moet je zelf ook een vette bak hebben...... anders mag je niets over de auto van een ander zeggen?
Ik vind het een beetje dom om een matzwart gekliederde musclecar via Ebay te kopen zonder te gaan kijken.
Ik zie op de Ebay foto's al dat dit een pannenkoek is.... en dan staat ie hier en dan moeten ze erineens 20k in pompen om er iets redelijks van te maken....als dat al lukt, want als die raamlijsten en wielranden al zo rot zijn dan is de rest ook gaar.
Maargoed ieder zijn ding....succes met je restauratie.

groet El-Bundy.
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (20-04-09, restauratie van start)

Post by smokey »

El-Vezzz wrote:Ik doe niet denigrerend!......en om hier een mening te mogen geven, moet je zelf ook een vette bak hebben...... anders mag je niets over de auto van een ander zeggen?
Ik vind het een beetje dom om een matzwart gekliederde musclecar via Ebay te kopen zonder te gaan kijken.
Ik zie op de Ebay foto's al dat dit een pannenkoek is.... en dan staat ie hier en dan moeten ze erineens 20k in pompen om er iets redelijks van te maken....als dat al lukt, want als die raamlijsten en wielranden al zo rot zijn dan is de rest ook gaar.
Maargoed ieder zijn ding....succes met je restauratie.

groet El-Bundy.
Miel wrote: jaja mensen mijn droom heeft eindelijk werkelijkheid mogen worden. ik ben 10 dagen naar NY geweest om een 1971 Roadrunner te checken. ik had al 150 foto's ontvangen maar alsnog. het is een 4 speed, sassy green runnertje. er zit nu een 440 in en een automaat(die er heel snel uit gaat) een 4:10 achterass en hij heeft wat bodywork nodig. de balken zijn echt keihard en de motor mankeert ook niks aan(vorige eigenaar is een monteur). hij staat nog in de states, ben nog met de laatste dingen bezig. ik verwacht hem rond de kerst(eind december) hier
Get your facts straight El-Stupido.
thenewpappa
Posts: 662
Joined: Tue Aug 01, 2006 11:20 am

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (20-04-09, restauratie van start)

Post by thenewpappa »

El Dinges, wat schiet de topic starter ermee op dat jij zijn auto een matzwart gekliederde pannekoek muscle car noemt die in jouw ogen niet meer dan 75 USD waard is?? Dit waarde oordeel zegt meer over jou dan over de Roadrunner... Het kan jouw smaak niet zijn maar dan hoef je hem nog niet af te fikken. Tis ook mijn smaak niet maar elk (serieus) restauratieproject verdiend 'a certain amount of respect'. :arrow:
En ik vind het wel stoer als je dit aantreft en dan niet bij de pakken neer gaat zitten en gewoon zegt tjakka, die pak ik aan! :thumbsup:
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (20-04-09, restauratie van start)

Post by mercury1970 »

Blijft de vraag aan El Fart wat ie zelf rijdt of durft ie dat niet meer te vermelden??? :evil:
CharlieCamaro
Posts: 1326
Joined: Mon Feb 02, 2004 11:20 pm

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (20-04-09, restauratie van start)

Post by CharlieCamaro »

een 440 met een 4 speed.. leuk! ik vind 'm eigenlijk wel vet ook zo mat zwart.. uiteraard met wat body work, een nieuwe paint job, andere velgen kan ie natuurlijk veel mooier worden maar zoals ie op de 1e foto's was vond ik 'm er best cool uit zien..
Miel
Posts: 337
Joined: Thu Feb 16, 2006 6:41 pm

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (20-04-09, restauratie van start)

Post by Miel »

zozo, jullie zijn actief geweest op dit topic:P.

achja wat El-vezzz van mijn auto vind moet hij zelf weten, die mening is hem goed recht. gelukkig verschillen smaken daarin.
ik ben even van weg geweest maar ik heb zo mijn reden (mercury1970; ik weet dat je deze auto af wilt zien ;)), maar het was even niet anders.

ik wil het wel weer goed gaan oppakken maar ik heb het zo druk :S. ik ga waarschijnlijk weer studeren dus dan wordt het ook al moeilijk.

MAAAR.....ik ben gisteren naar Rotterdam geweest en heb daar mijn HEMI 18-SPINE 4 speed opgehaald, WAT EEN DING ZEG :idea: .
tja de auto was eerst een handbak dus dan is het aan mij om dat weer terug te brengen naar zijn originele staat.
voor de mensen die niet weten wat voor handbak het is (lijkt me stug :hammer: ) het zijn de zwaarste in zijn soort voor mij auto, moeilijk te krijgen en qua datum komt hij ook nog eens erg dicht bij mijn auto in de buurt.

ik zal vanavond wat foto's proberen te uploaden (camera werkt niet mee).

Greets Miel
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (20-04-09, restauratie van start)

Post by Joost.... »

El-Vezzz wrote:Inclusief verwijderings bijdrage toch?
Veel meer moet voor zo iets niet gaan betalen hoor!
Ten eerste is het model '71 net niet...
en ten tweede vind $75 voor zo'n gare pannekoek meer dan vet betaald :(

Waarom post je niet onder je eigen naam? Beetje zielig om een sub-naam te registreren om iedereen af te zeiken:

http://amerikaanseautopagina.com/forum/ ... 4&sr=posts
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (20-04-09, restauratie van start)

Post by Ranch73 »

Joost.... wrote:Waarom post je niet onder je eigen naam? Beetje zielig om een sub-naam te registreren om iedereen af te zeiken:http://amerikaanseautopagina.com/forum/ ... 4&sr=posts
Kom heren,aan dit soort pubers met populaire naam moet je totaal geen aandacht besteden, :?
Voor de rest,VETTE wagen, meer foto,s a.u.b.!! :thumbsup:
Miel
Posts: 337
Joined: Thu Feb 16, 2006 6:41 pm

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (14-01-10, restauratie van start)

Post by Miel »

nou hier zijn dan de foto's, het ziet er van binnen nog goed uit. hij is wel gebruikt (alleen een beetje slijtage bij z'n reverse versnelling)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Greets Miel
ZwetteVette
Posts: 73
Joined: Wed Jan 06, 2010 1:33 pm

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (14-01-10, restauratie van start)

Post by ZwetteVette »

wordt een mooie auto als hij eenmaal af is
alvast nog véél plezier met de verdere restauratie
greets
S
Sunbird
Posts: 79
Joined: Mon Jan 14, 2008 8:24 pm

Re: 1971 Plymouth Roadrunner (14-01-10, restauratie van start)

Post by Sunbird »

Idd mooie bak:D

En gewoon dat plaatje voor je houden van pagina 1 dat i er zo uit komt te zien.

Super man :thumbsup:

En ook al duurt het 10jaar voor die klaar is maar dan heb je hem wel zo als je zelf wilt.
Post Reply