Trekgewicht GMC c 25

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Trekgewicht GMC c 25

Post by boyanka »

Idd, mailtje sturen naar veendam en daarin vragen of ze je trekgewicht willen vermelden.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Trekgewicht GMC c 25

Post by FritsVrolijk »

ikke wrote: Mon Dec 11, 2017 4:46 pm heb hetzelfde gehad met mijn suburban, uiteindelijk via een zeer behulpzame medewerker van de rdw het telefoonnummer gekregen van kantoor in veendam, de medewerker daar vertelde mij dat als ik mijn kenteken naar hem zou opsturen dat hij er zonder dat de auto naar lelystad zou moeten er een trekgewicht van 1680 kg op mocht zetten, alles opgestuurd en inderdaad dezelfde week alles weer terug met 1680 kg trekgewicht op kenteken.
dus even nummer opzoeken en bellen zou ik zeggen, is altijd prettig als je er iets aan mag hangen he.
Maar jij hebt dat nummer toch haha pb mag ook hoor


Bedankt voor de info ik ga er zeker achteraan :thumbs:
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Trekgewicht GMC c 25

Post by FritsVrolijk »

boyanka wrote: Mon Dec 11, 2017 4:50 pm Idd, mailtje sturen naar veendam en daarin vragen of ze je trekgewicht willen vermelden.
Ga er nog achteraan Boyanka eerst maar me kenteken binnen hebben


En de keurmeesters blijven volhouden ook vandaag weer dat ik het niet op kenteken ga krijgen ivm type goedkeuring tja


Zei heb er toch echt een gezien zelfde motor zelfde type met 1900 kilo op kenteken


Maar je wil ook niet teveel herrie schoppen bij de RDW anders gaan ze je wel ff helpen met een berg ellende
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Trekgewicht GMC c 25

Post by boyanka »

Ik doe het altijd via Veendam. De technische dienst zoekt het uit daar
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Trekgewicht GMC c 25

Post by FritsVrolijk »

boyanka wrote: Mon Dec 11, 2017 7:02 pm Ik doe het altijd via Veendam. De technische dienst zoekt het uit daar
Nou of het zo makkelijk gaat geloof ik niet

Dus ik bel die mensen daar zeg wil ff trekgewicht op het kenteken en zei regelen dat????

Zal ze eens bellen en vragen hoe of wat


Heb wel een adres in Amerika waar ik alle Technische specs van me Truck kan op vragen die de Rdw wel accepteert
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Trekgewicht GMC c 25

Post by boyanka »

Op die manier kreeg ik op mijn pickup . een dodge d150 2000 kg geremd en 750 ongeremd. Telefonisch hadden ze niets dus vervolgens een mail naar Veendam.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Trekgewicht GMC c 25

Post by FritsVrolijk »

Oke wie ben ik om te zeggen dat het niet gaat lukken zo


Bedankt boyanka ik ga het eerst zo proberen niet geschoten altijd mis :P
Post Reply