EFI ipv. 425 impco???

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: EFI ipv. 425 impco???

Post by BigBlockMopar »

Ik tank altijd maximaal!

Efteling is voor martelaars die zich urenlang tussen kleine etterbakjes willen begeven en er nog voor willen betalen ook.
Die stakkers vragen er zelf om :)
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: EFI ipv. 425 impco???

Post by FritsVrolijk »

Wilf wrote: Sat Nov 11, 2017 11:53 pm Dat is maar net hoe je tankt. Voor mijn daily rijd ik naar goedkope pompen en houd ik mijn rechtervoet hoog maar in mijn hobbyauto’s tank ik smiles per gallon. De pompprijs kijk ik niet naar. Een dag Efteling is duurder dan een dag cruisen op benzine. Prioriteiten :D
Nou rij jij ook niet echt met een strepen trekker hoor haha :D
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: EFI ipv. 425 impco???

Post by Crash »

Heb ook net me Holley Sniper EFI kit binnen, Kit ziet er netjes uit.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: EFI ipv. 425 impco???

Post by FritsVrolijk »

Crash wrote: Fri Nov 17, 2017 11:53 am Heb ook net me Holley Sniper EFI kit binnen, Kit ziet er netjes uit.
Monteren ff foto maken en gas geven daar


Veel plezier ermee :thumbs:
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: EFI ipv. 425 impco???

Post by Nick_nl »

Ik ben benieuwd of het ook net zo prettig is in gebruik als in de reclame :)
Welke kit heb je gekocht?
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: EFI ipv. 425 impco???

Post by Corp »

Geloof er maar niks van.
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: EFI ipv. 425 impco???

Post by Pavement Pounder »

1-7 met mpfi is makkelijk haalbaar zeker met een 700r4. Mischien met zon tbi setje ook.
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: EFI ipv. 425 impco???

Post by Nick_nl »

Als ik het zo bekijk is het een soort elektrische carburateur welke zich zelf kan bij sturen. Toch een hele verbetering tov een gewone Holley eigenlijk.
MPFI is een stuk complexer en bij een oldtimer minder mooi met al die slangen / fuel rails. Al heeft het natuurlijk voordelen om per cilinder de brandstofhoeveelheid te kunnen bijsturen al moet je dan weer 8 lamdasondes hebben.
Post Reply