Totale kosten importeren

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by Texas Boy »

Ik weet dat je geen fan bent Sjak, maar Facebook is veel meer geworden dan mensen die foto's plaatsen wat ze net gegeten hebben, het is bijna onmisbaar geworden als reclame middel met een zeer groot bereik en ook de discussie groepen zijn trending. Mijn pagina De Amerikaan kent bijna 13000 leden, elke dag gemiddeld 50 erbij en tientallen berichen per dag, het is misschien niet perfect maar wel een leuk medium geworden.
hemi
Posts: 633
Joined: Sun May 02, 2010 7:52 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by hemi »

sjak_brak wrote: Sun Jun 11, 2017 12:27 pm Dat kan veel makkelijker met email oid. En als je foto's liever op een site hebt, er zijn genoeg andere sites waar je foto's kan delen, en je vaak ook nog beter kan aangeven wie wel en niet kan meespieken.

Daarnaast is de layout van facebook beroerder dan een 3-jarig mongooltje in 3 minuten had kunnen bedenken.

Facebook is leuk voor de feitelijke gebruikers, nl de big-data-verzamelaars, maar voor degenen die hun meuk daar posten....
Ik ben het 100% met je eens.
Je komt er ook de meest domme berichten tegen en de mensen geloven het nog ook.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by FritsVrolijk »

Texas Boy wrote: Sun Jun 11, 2017 1:17 pm Ik weet dat je geen fan bent Sjak, maar Facebook is veel meer geworden dan mensen die foto's plaatsen wat ze net gegeten hebben, het is bijna onmisbaar geworden als reclame middel met een zeer groot bereik en ook de discussie groepen zijn trending. Mijn pagina De Amerikaan kent bijna 13000 leden, elke dag gemiddeld 50 erbij en tientallen berichen per dag, het is misschien niet perfect maar wel een leuk medium geworden.
Voor de handel is het perfect kost geen drol en je bereikt veel mensen de baas van mijn Vriendin zit er ook op


Maar sommige denderen door met hun verhalen en dan is het ook weer je hoeft het niet te lezen
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by Texas Boy »

hemi wrote: Sun Jun 11, 2017 2:44 pm Ik ben het 100% met je eens.
Je komt er ook de meest domme berichten tegen en de mensen geloven het nog ook.
We leven in een tijd van fake news en meest afgrijselijke reality shows en daarnaast wil je de mooiste vrouwen ter wereld 's morgens niet tegen komen zonder make-up, veel is nep :cry:
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Totale kosten importeren

Post by Jeroen_Sp »

Texas Boy wrote: Sun Jun 11, 2017 1:17 pm onmisbaar geworden als reclame middel
Dat is precies de reden waarom ik weg ben gegaan. het is echt alleen maar reclame wat ik daar aan het lezen ben.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by FritsVrolijk »

Spamfilter erop :lol:
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by Wilf »

Reclame voor bedrijven, reclame voor het fantastische illusionaire leven van de mensen die erop zitten en dé plek waar mensen radicaliseren omdat ze in echokamers leven; men omringt zich met bepaalde vrienden met bepaald gedachtegoed en Facebook selecteert dan ook nog eens de reclames en filmpjes en statusupdates die daar het beste bij passen. Zo veranderen redelijke, ruimdenkende mensen in one trick ponies die bijvoorbeeld hartstochtelijk voor of tegen wilders, ford trucks, buitenlanders, zwarte piet of andere futiliteiten zijn waar men normaal niet mee bezig zou zijn.

Geez, nu ben ik net een ex-roker die het over de tabaksindustrie heeft :lol:
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by Texas Boy »

Jeroen_Sp wrote: Thu Jun 15, 2017 11:23 am Dat is precies de reden waarom ik weg ben gegaan. het is echt alleen maar reclame wat ik daar aan het lezen ben.
Je kan het meeste uitzetten maar het is inderdaad beetje commerciele televisie maar kleine bedrijven hebben ook een gratis medium om hun boodschap te verkondigen en zelfs vaak op lokaal niveau, het heeft zijn nadelen maar ook voldoende voordelen. In mijn groep trouwens geen verkoopberichten, alleen geouwehoer over auto's ed ;)
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: Totale kosten importeren

Post by SRB12 »

Gaat dit allemaal nog goed? Aangezien er een "kleine" storing is.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by FritsVrolijk »

Ja hoor volgende week arriveert mijn Pick -up in de Haven van Rotterdam haha
Roger
Posts: 131
Joined: Wed Mar 18, 2015 6:55 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by Roger »

Ja hoor volgende week arriveert mijn Pick -up in de Haven van Rotterdam haha
nog even Frits, de dagen aftellen.....want geduld is niet je sterkste kant zoals je zelf al zei. ;)
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by FritsVrolijk »

Jeb volgende week staat hij voor de deur

En heb geduld genoeg hoor meestal tenminste wil alleen wel weten of ik een misbaksel of een topper heb gekocht :D
Ary
Posts: 126
Joined: Sun Aug 28, 2011 9:32 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by Ary »

FritsVrolijk wrote: Wed Jul 05, 2017 8:38 pm Jeb volgende week staat hij voor de deur

En heb geduld genoeg hoor meestal tenminste wil alleen wel weten of ik een misbaksel of een topper heb gekocht :D
Nou, met jouw positieve instelling, kan het alleen maar meevallen 👍👍
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by FritsVrolijk »

Ja aan negatieve doem denkers geen gebrek hier das waar

Die zal je toch in het echte leven rond je hebben hangen dan ben je ff klaar
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Totale kosten importeren

Post by FritsVrolijk »

Ary wrote: Thu Jul 06, 2017 3:07 pm Nou, met jouw positieve instelling, kan het alleen maar meevallen 👍👍
En valt het tegen vergaat de wereld ook nog niet hoor lekker belangrijk verder er zijn er meer gemaakt :P
Post Reply