Welke zaak levert pushrods ?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Welke zaak levert pushrods ?

Post by mercury1970 »

Ik wil een set pushrods gaan bestellen: https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /overview/
Liefst in NL welke zaak zou dit op voorraad kunnen hebben ?
Kom niet veel verder dan C&P parts.....?
O ja een set Polylocks met 7/16"draad heb ik ook nodig, zijn er zaken in NL die zich meer op "Speedparts" hebben toegelegd ?
Hoor het graag, alvast bedankt.
Bromgabber
Posts: 3057
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: Welke zaak levert pushrods ?

Post by Bromgabber »

Je zou een motor revisie bedrijf kunnen proberen, die willen nog wel eens van die stoterstangetjes op voorraad hebben liggen.
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: Welke zaak levert pushrods ?

Post by mercury1970 »

Heb idd al een mail verstuurd naar een bedrijf in de buurt, vraag me wel af, als zij het moeten bestellen uit USA, kan ik het toch net zo goed zelf doen
of vergis ik me ?
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Welke zaak levert pushrods ?

Post by FritsVrolijk »

Ja dan kun je net zo goed zelf gaan shoppen en de winst die hun er op maken in je zak steken
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Welke zaak levert pushrods ?

Post by Renev »

Ik denk dat je deze beter rechtstreeks kunt bestellen, Nederlandse bedrijven hebben over het algemeen weinig speciaal spul op voorraad.
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: Welke zaak levert pushrods ?

Post by mercury1970 »

Ik heb nu contact met een revisiebedrijf die ook Ford motoren bouwt.
Voordeel voor mij is dat hij de Polylocks op voorraad heeft, maar de stoterstangen moeten besteld worden, dat is tricky bij met name de wijze van opmeten, daar zijn nog wel eens verschillende manieren voor en niet de bijbehorende uitleg......
Dus mocht ik toch besluiten om 1 piece pushrods te gebruiken boven de "cut to lenght" ligt de verantwoording bij de verkoper en is het voor mij makkelijker om een zending te retourneren, als de lengte niet klopt.
Post Reply