Speaker gaten verbergen

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Speaker gaten verbergen

Post by FritsVrolijk »

Daar maak ik me niet druk om dat komt allemaal goed oke de Rdw een beetje dan haha

En pruts details heb jij niet gezien hoe groot die speakers zijn dat noem ik echt geen pruts details hoor


Zelfs het lpg verhaal is alleen een kwestie van geld thats all

oké
Maar was sowieso niet van plan me druk te maken hoor en al zeker niet niet om een Pick up wordt eigenlijk alleen enthousiaster hoe dichter de boot richting Rotterdam komt


Ga gelijk eens ff kijken waar dat ding nu rond dobbert :)
Ton
Posts: 3269
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:49 pm

Re: Speaker gaten verbergen

Post by Ton »

muddy bandit wrote: Tue Jun 20, 2017 12:51 am Ik zou me eerst maar even druk gaan maken over een een zeer uitgebreide onderhoudsbeurt, een fatsoenlijke single lpg installatie, de kentekenkeuring en een zeer degelijke roestpreventie... al dat soort prutsdetails als kaartenbakjes, spiegels enz. kan je later wel doen.
:thumbs:
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Speaker gaten verbergen

Post by Jeroen_Sp »

Waar ga je dan de fatsoenlijke speakers laten? Dit is toch een mooie plaats ervoor?
Ik zou me eerder ergeren aan de lak welke gewoon over de deurrubbers is gespoten.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Speaker gaten verbergen

Post by FritsVrolijk »

:thumbs:
Ton wrote: Tue Jun 20, 2017 7:41 am:thumbs:
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Speaker gaten verbergen

Post by FritsVrolijk »

Jeroen_Sp wrote: Tue Jun 20, 2017 11:21 am Waar ga je dan de fatsoenlijke speakers laten? Dit is toch een mooie plaats ervoor?
Ik zou me eerder ergeren aan de lak welke gewoon over de deurrubbers is gespoten.
Nou een beetje kleinere speakers was nog te doen maar dit is erg erg recht in je gezicht

En tzt wordt als de Truck verder goed is toch helemaal over gespoten dus ook daar maak ik me niet druk om

Overdrijven is ook een kunst hoor haha beetje lakstift op een stukkie rubber dan weet ik wel ergere dingen en beter wat lak op je rubbers dan een doorgerot misbaksel kopen de vorige eigenaar is er gewoon zuinig op geweest :idea:


Het valt me wel op dat veel mensen zich druk maken niet doen heeft geen zin


En nu een koude pils
grandmaster n
Posts: 392
Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm

Re: Speaker gaten verbergen

Post by grandmaster n »

Ik vind het enthousiasme van Frits wel leuk.
Laat hem toch lekker prutsen.

gr
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Speaker gaten verbergen

Post by FritsVrolijk »

Ha ha grandmaster ik ken dit gedoe er zijn toch altijd mensen die zich ergens druk over maken zelfs als iemand vragen stelt op een Forum en blij is met zijn nieuwe aankoop en enthousiast is en alles wil weten



Dan hou je niet gewoon je mond maar dan ga je lopen zeuren dat een ander zeurt das ff wat dan


Maar wil niemand tot last zijn hier dus ik vraag verlopig ff helemaal niks meer en hoop dat de mensen die zeuren over anderen niet meer zeuren dan :D



Waar een mens zich druk om kan maken ongelooflijk aslof er geen dingen zijn waarover je je echt druk over moet maken


Ga hier in de lees modus tot latersssssss :thumbs:
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Speaker gaten verbergen

Post by Wilf »

I'm with grandmaster n. Je zorgt voor röhring en je bent lekker enthousiast, leuk toch? :)
jelmoer
Posts: 300
Joined: Mon Mar 28, 2011 11:55 am

Re: Speaker gaten verbergen

Post by jelmoer »

Maar als jij stopt met je vragenlijstje val er niks meer te lezen.....
Dus wordt je leesmodus eigenlijk een lange stilte ;)

Gewoon lekker genieten van je voorpret.
Straks blijkt dat hij zonder wielen en speakers op de boot is gezet.
Kun je weer hele nieuwe topics aanmaken en blijft het een zeer aktief forum :thumbs:
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Speaker gaten verbergen

Post by FritsVrolijk »

:D Ha ha nou ik laat het nog ff op me inwerken weetje ik sta relaxt in het leven en ben een gelukkig mens en snap echt geen drol van mensen die zich druk maken om helemaal niks


Heel de wereld staat op instorten van ellende en dan je druk maken om iemand die misschien iets teveel en te snel wil weten


Als ik hier iets lees waarvan ik denk oke waar gaat het over dan laat ik het gaan en denk gelukkig zijn we allemaal anders


En nee ben niet van het geloof maar geloof wel in leef en laat leven


Amen :D
muddy bandit
Posts: 659
Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm

Re: Speaker gaten verbergen

Post by muddy bandit »

No hard feelings Fritsie, ik gun je de voorpret echt wel en je hoort mij ook absoluut niet klagen dat ik je lastig vindt. ;) (je geeft hooguit een groot beetje chaotisch impulsieve indruk :holy: )

En ik heb inderdaad gezien hoe groot die speakers zijn... zijn minimaal van hetzelfde formaat als wat de vorige eigenaar van mijn '71 Wagoneer in de portieren heeft geparkerd, alleen heb ik dan nog de pech dat m'n Waggie 4 portieren (en dus 4 van die bleerijzers) heeft i.p.v 2. :(
Maar die dingen zijn vrij simpel te vervangen en/of weg te werken, het hoe is alleen even afhankelijk van wat je verder van plan bent met de audio...dus nog wel of geen speakers meer in de portieren?

Het lpg-verhaal kan inderdaad alleen een kwestie van geld zijn... misschien is het echter ook wel gemakkelijk dat je je eerst even goed voorbereid over het hoe en waar je de gasmeuk allemaal netjes weg wilt werken, want ik neem tenminste aan dat je je mooie truckje niet gelijk wilt (laten) verpesten met zo'n prachtige plastic vuldop midden op de flank van je laadbakkie en een halve meter gasarm + sportfilter over je blokkie. :foei:
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Speaker gaten verbergen

Post by FritsVrolijk »

No hard feelings verder vanaf deze kant en impulsief ben ik zeker dat klopt zal ook wel nooit overgaan achja elke gek zijn gebrek :P


Nou wat de Truck aangaat kan ik heel simpel zijn als het een goede harde Truck is met een fatsoenlijk blok gaat deze Truck mij nog een hoop geld kosten


Die Speakers is me laatste zorg verder hoor mocht het me echt irriteren dan maak ik zalf iets moois


En mocht het een kneus zijn dan doe ik wat de meeste dan doen door verkopen haha beetje zaagsel in het blok en veel bondo en spuitbussie op kleur :D


Ja dat LPG verhaal dat gaat nog wat worden wat ik graag wil wordt afgeraden door kenners op LPG en benzine rijden dus tja wie ben ik

Een grote Lpg Tank in de laadbak ziet er eigenlijk ook niet uit hoewel deze wel gesloten kan worden maar wat is het alternatief 2 tanken onder je Truck en elke week tanken ook geen topper


En daar komt bij dat onderbouw ook weer lastiger is dus het zal wel alleen op Lpg rijden worden met een 425 mixer en een passende verdamper


Heb waarschijnlijk al een 200 liter tank met frame en het goedkeuren van die tank is al geregeld via een lpg boer


Maar eerst doen wat ik moet doen en dat is een kenteken regelen liefst met 18.2 keuring en blauwe platen hoop dat dat gaat lukken



Zo en nu knorren morgen weer een hete en lange dag


Bedankt voor je antwoord


Mvg Fritsie :thumbs:
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Speaker gaten verbergen

Post by FritsVrolijk »

hemi wrote: Mon Jun 19, 2017 4:51 pm Ik ga dit volgen want ik heb hetzelfde probleem
Hier moet je naar zoeken GMC CHEVROLET LOWER KICK DOOR PANELS :thumbs:
hemi
Posts: 633
Joined: Sun May 02, 2010 7:52 pm

Re: Speaker gaten verbergen

Post by hemi »

FritsVrolijk wrote: Sun Jun 25, 2017 8:59 am Hier moet je naar zoeken GMC CHEVROLET LOWER KICK DOOR PANELS :thumbs:
Dank je ;)
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Speaker gaten verbergen

Post by Wilf »

Ik snap sowieso niet zo goed waarom er bij veel mooie Classics in de deur is gezaagd. Je speaker daar is zo eighties… :D
Post Reply