Jeroen_Sp wrote: ↑Thu Jun 08, 2017 10:44 am
Wat hans aangeeft inderdaad, of er zelf even heen vliegen. Zo duur is een ticket ook niet meer. Leuke korte vakantie en zekerheid of de auto is zoals je wilt.
Is lastig als je vliegangst hebt en goedkoop denk dat je toch ook weer 1000 kwijt bent
En ik heb aankoop garantie mocht het echt een baggerboot zijn kan hij ook weer terug naar de eigenaar in theorie
FritsVrolijk wrote: ↑Thu Jun 08, 2017 4:38 pmEn ik heb aankoop garantie mocht het echt een baggerboot zijn kan hij ook weer terug naar de eigenaar in theorie
een paar vrienden van mij halen regelematig autos uit amerika. Het is hun werk een tijdje geweest. Die gingen er wel heen, maakte er een leuke vakantie van en hadden meerdere containers vol met wagens op de boot terug. Dat ging altijd goed omdat ze wisten wat ze kochten. Een andere maat besteld altijd op basis van fotos. Die fotos zijn altijd prachtig en meestal de autos ook. Maar toch zit daar ook wel eens echt een zeepkist bij. Meestal is het een mindere auto welke even snel een nieuwe kleur heeft gekregen (dat mag vaak de naam "paintjob" niet eens krijgen).
Ik hoop oprecht dat je auto super is. En ik denk zo op de fotos te zien dat het ook zeker mee zal vallen. Maar wil je zekerheid dan altijd er even heen gaan. En haal je dan meerdere autos dan hou je er zelf 1. Verkoop je de rest met wat winst en was je vakantie gratis. Ook kan je dan meteen je eigen container laten komen ipv een gedeelde. Dan kan je gelijk ook onderdelen meenemen als je er toch bent. Misschien een leuk idee voor de volgende keer
Niemand die zegt dat de wagen een kansloze puinbak is. We wijzen je alleen op de risico's van rijden met een niet geteste wagen. Het staat niet vast, dat deze risico's zich daadwerkelijk zullen verwezenlijken, maar de kans is ook niet gelijk aan nul.
Bij een wagen zonder kenteken heb je doorgaans geen recht op wegenwacht (ligt beetje aan de verzekering die je hebt afgesloten, maar als er al dekking is, dan is deze meestal beperkt tot reparatie ter plaatse, maar niet wegslepen naar adres van je keuze)
Als je zelf gaat ophalen: neem een volle jerrycan mee om bij de loods te vullen. En ga daarna bij het eerstmogelijke tankstation de tank helemaal volgooien. Het tweede haal je nl misschien niet
Heb je trouwens geen foto's van de loods gekregen, zijn ook belangrijk als er schade is onstaan met transport of in de loods en je weet gelijk meer van de auto, normaal is dat de loods veel foto`s maakt en een rapport opstelt en het gaat meestal goed hoor, we zitten in de business, dus ben hier niet om het af te kraken, sterker nog, veel meer mensen moeten het doen ;-)
Daarentegen zijn die fotos wel erg nuttig die ene keer dat er wel wat is. Anders willen partijen nog wel eens naar elkaar wijzen met als uiteindelijk effect dat je zelf voor de kosten van de schade opdraait.
Jeroen_Sp wrote: ↑Fri Jun 09, 2017 10:07 am
een paar vrienden van mij halen regelematig autos uit amerika. Het is hun werk een tijdje geweest. Die gingen er wel heen, maakte er een leuke vakantie van en hadden meerdere containers vol met wagens op de boot terug. Dat ging altijd goed omdat ze wisten wat ze kochten. Een andere maat besteld altijd op basis van fotos. Die fotos zijn altijd prachtig en meestal de autos ook. Maar toch zit daar ook wel eens echt een zeepkist bij. Meestal is het een mindere auto welke even snel een nieuwe kleur heeft gekregen (dat mag vaak de naam "paintjob" niet eens krijgen).
Ik hoop oprecht dat je auto super is. En ik denk zo op de fotos te zien dat het ook zeker mee zal vallen. Maar wil je zekerheid dan altijd er even heen gaan. En haal je dan meerdere autos dan hou je er zelf 1. Verkoop je de rest met wat winst en was je vakantie gratis. Ook kan je dan meteen je eigen container laten komen ipv een gedeelde. Dan kan je gelijk ook onderdelen meenemen als je er toch bent. Misschien een leuk idee voor de volgende keer
Hoi Jeroen ik snap je verhaal helemaal ik heb bewust een niet overgespoten auto gekocht deze staat in de eerste lak
En zoals ik zei voor een auto die ook niet de wereld kost ga ik niet ff afreizen naar Amerika heb je vliegangst Frits ja Jeroen tis niet mijn ding zeker niet in deze achterlijke tijd .
Als hij hier is ben ik eerlijk genoeg om te zeggen als het een misbakse als dat zo mocht zijn l is geen enkel probleem
En ik surf veel op het net en zie wat er hier in Nederland verkocht wordt voor prijzen waar je broek van afzakt dan ben ik er al klaar mee .
Texas Boy wrote: ↑Fri Jun 09, 2017 6:12 pm
Heb je trouwens geen foto's van de loods gekregen, zijn ook belangrijk als er schade is onstaan met transport of in de loods en je weet gelijk meer van de auto, normaal is dat de loods veel foto`s maakt en een rapport opstelt en het gaat meestal goed hoor, we zitten in de business, dus ben hier niet om het af te kraken, sterker nog, veel meer mensen moeten het doen ;-)
Nou laat nou niet iedereen dit gaan doen zoals we hebben gehad met de 25 jaar oude Oldtimers hoef jou niet te vertellen hoe dat is afgelopen
Zie nu alweer een hoop geluk zoekers die hele containers ouwe troep importeren en dan met de leus belasting vrij rijden .
Als er weer teveel komen is het straks weer klaar en mijn Oldtimer die ik voor de hobby heb geen drol meer waard
De transporteur heeft een hoop fotos' gemaakt en er is een rapport van de auto maar bedankt voor je tip
sjak_brak wrote: ↑Fri Jun 09, 2017 11:32 am
Niemand die zegt dat de wagen een kansloze puinbak is. We wijzen je alleen op de risico's van rijden met een niet geteste wagen. Het staat niet vast, dat deze risico's zich daadwerkelijk zullen verwezenlijken, maar de kans is ook niet gelijk aan nul.
Bij een wagen zonder kenteken heb je doorgaans geen recht op wegenwacht (ligt beetje aan de verzekering die je hebt afgesloten, maar als er al dekking is, dan is deze meestal beperkt tot reparatie ter plaatse, maar niet wegslepen naar adres van je keuze)
Als je zelf gaat ophalen: neem een volle jerrycan mee om bij de loods te vullen. En ga daarna bij het eerstmogelijke tankstation de tank helemaal volgooien. Het tweede haal je nl misschien niet
Dank Sjak je hebt ook gelijk maar dar risico wil ik lopen een auto kopen blijft altijd een gok
En ik laat de auto bezorgen wou eerst met een eendags kenteken RDW lekker naar huis rijden .
Maar wil geen gezeur en wat scheelt het nu staat hij voor 150 euro voor de deur kan ik op me gemak hem RDW klaar maken en kost het uiteindelijk maar 100 euro meer
FritsVrolijk wrote: ↑Fri Jun 09, 2017 8:06 pm
Nou laat nou niet iedereen dit gaan doen zoals we hebben gehad met de 25 jaar oude Oldtimers hoef jou niet te vertellen hoe dat is afgelopen
Zie nu alweer een hoop geluk zoekers die hele containers ouwe troep importeren en dan met de leus belasting vrij rijden .
Als er weer teveel komen is het straks weer klaar en mijn Oldtimer die ik voor de hobby heb geen drol meer waard
De transporteur heeft een hoop fotos' gemaakt en er is een rapport van de auto maar bedankt voor je tip