Garage Rolling Dutchman Oldenzaal

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Big Alf
Posts: 2574
Joined: Fri Dec 16, 2005 1:07 am

Garage Rolling Dutchman Oldenzaal

Post by Big Alf »

Is er iemand die ervaring heeft en/of bekent is met Garage Rolling Dutchman in Oldenzaal?
Een kennis heeft een verhoogde Chevrolet en wil de auto weer verlagen
Hij kan de liftkit verkopen, echter wil de koper deze laten demonteren bij de bovengenoemde garage.
Omdat mijn kennis een zeer slechte ervaring heeft met een andere garage (toevalligerwijs ook uit het noorden) en het bedrijf niet kent.
Wil hij vooraf weten of er soms slechte ervaringen zijn met het genoemde bedrijf
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: Garage Rolling Dutchman Oldenzaal

Post by SRB12 »

Ik ben er wel eens langs geweest voor informatie betreffende mijn eigen restauratie. En een beetje de werkplaats in gekeken. Ik hoefde toen niets te laten doen verder, maar het zag er wel ok uit. Niet echt inside info, maar beter dan niets :-)
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: Garage Rolling Dutchman Oldenzaal

Post by Funk »

Iedereen heeft wel een kennis met slechte ervaring met een garage toch?
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Garage Rolling Dutchman Oldenzaal

Post by sjak_brak »

In de beschreven situatie ben je kameraad geen partij in de overeenkomst tussen die knakker en de garage, terwijl wel zijn auto daar staat.

Kan ie niet zelf die liftkit eronderuit schoppen, of dit bv bij een bekend/vertrouwd adres laten doen?
Big Alf
Posts: 2574
Joined: Fri Dec 16, 2005 1:07 am

Re: Garage Rolling Dutchman Oldenzaal

Post by Big Alf »

sjak_brak wrote: Mon May 29, 2017 10:13 am In de beschreven situatie ben je kameraad geen partij in de overeenkomst tussen die knakker en de garage, terwijl wel zijn auto daar staat.

Kan ie niet zelf die liftkit eronderuit schoppen, of dit bv bij een bekend/vertrouwd adres laten doen?

Hij heeft wel een vertrouwd adres om de liftkit er onderuit te halen, maar moet dan achteraf de liftkit zien te verkopen.
Nu kwam er een aspirant koper die het werk bij zijn eigen garage wilde laten uitvoeren omdat de kit daarna weer onder de auto van de koper moet komen. Puur omdat hij een nare ervaring heeft met zijn vorige auto en de bewuste garage niet kent, is hij wat terughoudend om de auto
ver weg naar een voor hem onbekende garage te brengen en is dus op zoek naar wat info over de garage.
De website geeft niet echt een inkijk in het bedrijf, er staan mooie worden op maar geen foto's van voltooide projecten o.i.d.
Hij wil eigenlijk gewoon wat ervaringsinfo over het bedrijf en is niet specifiek op zoek naar slechte ervaringen.
Maar blijkbaar zijn er erg weinig mensen bekend met het bedrijf.
Post Reply