big power meet 2017

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
68cougar
Posts: 17
Joined: Fri Oct 21, 2016 5:11 pm

Re: big power meet 2017

Post by 68cougar »

Even voor de mensen die gaan :

Ga je naar Lidkoping of Västerås (of beide) en waarom ?
68cougar
Posts: 17
Joined: Fri Oct 21, 2016 5:11 pm

Re: big power meet 2017

Post by 68cougar »

dussssss.....we zijn de enige :roll:
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: big power meet 2017

Post by Wilf »

Of we twijfelen allemaal nog :D heb een camping in lidköping maar de meeste mensen die ik ken gaan (met vliegtuig) naar Västerås…
Bert-amc
Posts: 166
Joined: Wed Mar 15, 2006 7:51 pm

Re: big power meet 2017

Post by Bert-amc »

Ik ga met de edsel eerst nar Lidkoping en later evt. naar Vasteres.
Ik vertrek op maandag vanuit Groningen.
68cougar
Posts: 17
Joined: Fri Oct 21, 2016 5:11 pm

Re: big power meet 2017

Post by 68cougar »

Bert-amc wrote: Wed May 17, 2017 7:52 pm Ik ga met de edsel eerst nar Lidkoping en later evt. naar Vasteres.
Ik vertrek op maandag vanuit Groningen.
Daar zit ik ook een beetje aan te denken, is in principe te doen (mooi ritje door de bossen van Zweden)
Alleen kijken of je dan ´s avonds weer terug rijdt naar lidköping of een slaapplaats in Västerås zoekt
Bert-amc
Posts: 166
Joined: Wed Mar 15, 2006 7:51 pm

Re: big power meet 2017

Post by Bert-amc »

Je kunt daar gewoon langs de kant van de weg gaan liggen. Zag ik vorig jaar ook een motorrijder liggen in het gras. Met pak en al aan. 😂
1970charger
Posts: 6
Joined: Wed Nov 23, 2016 8:21 am

Re: big power meet 2017

Post by 1970charger »

Wij gaan naar Lidkoping. Waarom? Omdat we daar op 2km van het terrein een paar campingplaatsen geboekt en betaald hebben.
en al zou de helft van de verwachte 35000 auto,s naar Vasteras gaan dan zie je ze nog niet allemaal in die paar dagen.
wij vertrekken maandagmorgen met 3 auto,s uit het midden van NL.
gaan niet met de lange boot,lekker rijden en tot waar we maandag komen zien we nog wel.
Olds Willem
Posts: 2123
Joined: Sun May 07, 2006 5:16 pm

Re: big power meet 2017

Post by Olds Willem »

Lidkoping staat ook bij mij op de planning. Ik ga het hele end rijden, dus ook de Sontbrug pakken. Om het wat uitdagender te maken, rijdt mijn auto alleen op lpg. Dus ik ben een beetje aan het uitzoeken en plannen waar ik allemaal kan tanken. En idd, maandag, of mss zelfs al zondag middag, vertrekken.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: big power meet 2017

Post by Wilf »

Wij gaan definitief ook naar Lidköping, de campingplaatsen heb ik op de valreep betaald (Kronocamping), lang uitgesteld ivm twijfel Västerås. We gaan met een /6 Mopar op benzine, scheelt weer centen. Hoe we gaan heb ik nog geen idee over. Misschien bruggen, misschien bootje Kiel… we zien wel. We vertrekken de week ervoor dus tijd zat om te bedenken. Nu eerst druk met de auto afstellen voor de lange rit :)

Mocht Lidköping tegenvallen is er volgend jaar vast wel weer Västerås en mocht het op dag 1 al tegenvallen rijden we maar door. :D
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: big power meet 2017

Post by Wilf »

Komt er nu al snel aan! Aankomend weekend rijden.
1970charger
Posts: 6
Joined: Wed Nov 23, 2016 8:21 am

Re: big power meet 2017

Post by 1970charger »

Yep ! De laatste puntjes op de i zetten en inpakken!👍
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: big power meet 2017

Post by Wilf »

We vertrekken zaterdag en nemen de lange bruggenroute door DK. Is (verreweg) goedkoper en leuker dan met de boten. Maandag rijden door Duitsland lijkt me wel een crime. Altijd werk aan de weg, altijd files. Als je eenmaal Hamburg voorbij bent gaat het wel maar voor die tijd sta je behoorlijk lang stil.

We rijden alleen want het is voor ons ook vakantie.
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: big power meet 2017

Post by SRB12 »

Gaaf, veel plezier!
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: big power meet 2017

Post by sjak_brak »

Wilf wrote: Wed Jun 28, 2017 7:20 amMaandag rijden door Duitsland lijkt me wel een crime.
Ook afwijkende route proberen kan schelen. Rondom Hamburg is altijd druk, maar om daar te komen heb je nog wat opties.

Vanuit midden-NL niet de gebruikelijke route via Oldenzaal/Osnabruck die iedere navigatie berekent, maar probeer eens de Duitse A31, je kan die zowel vanaf Oldenzaal grens over, als voorbij Emmen pakken; de A31 loopt een stuk parallel aan de NL/DE-grens. Bij Leer (D) gaat de 31 over in de 28 naar Oldenburg, en dan Bremen.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: big power meet 2017

Post by Wilf »

Die A31 vind ik niet zo prettig (jaja) maar dat komt omdat ik wel eens van bijvoorbeeld Oldenzaal naar Delfzijl moest voor werk en dan die weg af, maar je brengt me wel op een idee en bekijk nu de optie Utrecht - Lelystad - Groningen - Westerstede - Bremerhaven - Gluckstadt - Itzehoe (METAAAAAL!!!!!) - Rendsburg en dan gewoon weer verder de gewone weg Flensburg, Kolding, Odense, Kopenhagen - Malmö - Göteborg - Lidköping. Is in kilometers korter, in tijd (mogelijk) langer maar ook wel weer toeristischer/rustiger.

We kunnen met onze wagen geen 220 km/u dus zo haal je de druk er ook een beetje af (niks kutter dan op een Duitse snelweg in je achteruitkijkspiegel op de rechterbaan een auto op je af zien vliegen die 120 km/u harder gaat dan jij maar zichzelf klemrijdt omdat iemand anders hem nog voorbij komt - en als je 90 rijdt op de snelweg in Duitsland gebeurt dat nogal veel).
Post Reply