Wat is ie nog waard...?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: Wat is ie nog waard...?

Post by MarkV »

De 'golden era' voor oude brikken is wel voorbij, zo'n 15 jaar geleden was alles wat belastingvrij was, lpg en een staartje apk had goud waard en werden er waanzinnige bedragen gevraagd en betaald. De vele niet-liefhebbers die alleen maar belastingvrij reden om knaken te jagen hebben uiteindelijk die mooie regeling ook zelf weer verpest (en kwamen er achter dat ze de knaken die ze hadden gewonnen weer ruimschoots kwijt waren aan onderhoud en reparaties).
Ergo: de markt is nu veel kleiner en weer in handen van de liefhebbers die veelal een echt mooie auto willen bezitten of zelf restaureren en dan hun beoogde droomauto aanschaffen (vintage<'60 en/of muscle en/of coupé/convertible).
Deze matzwart gerolde Colony Park zal 2 á 2½K opleveren.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Wat is ie nog waard...?

Post by thunderbuick »

Die prijs lijkt mij wel realistisch voor iemand die er belang bij heeft, als iemand me 2,5k bood kreeg ie hem mee.
Roel
Posts: 139
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:25 am

Re: Wat is ie nog waard...?

Post by Roel »

Baggerwheels :-) Gelukkig zijn de meesten al weggeroest
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Wat is ie nog waard...?

Post by Renev »

MarkV wrote:De 'golden era' voor oude brikken is wel voorbij, zo'n 15 jaar geleden was alles wat belastingvrij was, lpg en een staartje apk had goud waard en werden er waanzinnige bedragen gevraagd en betaald. De vele niet-liefhebbers die alleen maar belastingvrij reden om knaken te jagen hebben uiteindelijk die mooie regeling ook zelf weer verpest (en kwamen er achter dat ze de knaken die ze hadden gewonnen weer ruimschoots kwijt waren aan onderhoud en reparaties).
Ergo: de markt is nu veel kleiner en weer in handen van de liefhebbers die veelal een echt mooie auto willen bezitten of zelf restaureren en dan hun beoogde droomauto aanschaffen (vintage<'60 en/of muscle en/of coupé/convertible).
Deze matzwart gerolde Colony Park zal 2 á 2½K opleveren.
Klopt aardig alleen denk ik dat de desbetreffende auto max. €1000,- tot €1500,- opbrengt en dan met name voor de onderdelen.
En als niemand onderdelen nodig heeft blijf je er nog mee zitten.
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Wat is ie nog waard...?

Post by Ranch73 »

;) Eveneens mijn gedachten. Vermoed dat het interieur ook wel enige aandacht behoeft.
Post Reply