Cragar SS met BF Goodrichbanden

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
GTO-m4rque
Posts: 592
Joined: Thu Apr 03, 2008 8:32 pm

Cragar SS met BF Goodrichbanden

Post by GTO-m4rque »

Hallo mensen!

Ik zou graag Cragar wielen met BF Goodrichbanden onder m'n auto gooien...

Natuurlijk kan ik deze Amerika halen maar ivm verzending, belasting etc is dit prijzig!

Weet iemand een goed adres in Nederland of buurlanden??

Weet iemand ook de steekmaat van een 1966 Pontiac Ventura??

Voorbeeldje:

Image
ChevyKo
Posts: 1569
Joined: Tue Dec 07, 2004 2:52 pm

Re: Cragar SS met BF Goodrichbanden

Post by ChevyKo »

`66 Ventura is ook 5 X 5

Zelfde steek als je ex `66 Olds ;)
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: Cragar SS met BF Goodrichbanden

Post by Crash »

Heb zelf en kennisen goede ervaringen met Carmar in Deurne altijd goed advies hebben van alles wat op voorraad zodat je kan passen en kijken wat goed staat.
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Cragar SS met BF Goodrichbanden

Post by Renev »

De bedrijven/personen die dit spul hier in Nederland verkopen zijn helemaal losgeslagen qua prijzen dus ik zou ze lekker zelf in Amerika bestellen.
Ik zit de laatste tijd een beetje rond te kijken voor 17" of 18" wielen en dan zie ik prijzen van 360,- voor een velg die in Amerika 180,- kost en dan ben ik er al klaar mee.
BFG banden in Amerika bijv. 130,- hier 250,- :( :(
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Cragar SS met BF Goodrichbanden

Post by Wilf »

Nou, soms wou ik dat ik dingen in NL kon kopen, want tegenwoordig is kopen in de VS ook niet leuk meer; het komt nauwelijks meer voor dat het product dat je verzend duurder is dan de verzendkosten. En dan moet je nog BTW betalen ook. Soms heb iets nodig wat bijvoorbeeld 3 dollar kost, verzendkosten 40 dollar. En dan denk je: bestel ik er toch nog zooi bij zodat de verhouding verzendkosten/items gunstiger wordt? Bestel ik zooi voor 40 dollar, worden de verzendkosten 150... De verzenders daar zijn dus ook aardig losgeslagen de laatste tijd...
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: Cragar SS met BF Goodrichbanden

Post by mercury1970 »

Waar zijn de dozenschuivers van vroeger, die zelf in de states wonen, waar je de spullen naartoe kon sturen en die vervolgens in een gedeelte van een container gestopt werden......
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Cragar SS met BF Goodrichbanden

Post by Wilf »

Zijn er nog wel hoor, maar soms wil/moet je iets snel hebben ipv maanden wachten. Als tijd geen issue is dan is dat een veel goedkopere optie, gewoon even Hans (Holland Ranch) contacten.
GTO-m4rque
Posts: 592
Joined: Thu Apr 03, 2008 8:32 pm

Re: Cragar SS met BF Goodrichbanden

Post by GTO-m4rque »

Wilf wrote:Nou, soms wou ik dat ik dingen in NL kon kopen, want tegenwoordig is kopen in de VS ook niet leuk meer; het komt nauwelijks meer voor dat het product dat je verzend duurder is dan de verzendkosten. En dan moet je nog BTW betalen ook. Soms heb iets nodig wat bijvoorbeeld 3 dollar kost, verzendkosten 40 dollar. En dan denk je: bestel ik er toch nog zooi bij zodat de verhouding verzendkosten/items gunstiger wordt? Bestel ik zooi voor 40 dollar, worden de verzendkosten 150... De verzenders daar zijn dus ook aardig losgeslagen de laatste tijd...
Inderdaad! Heb gekeken voor 2 rubbertjes voor m'n zonnekleppen! Verzendkosten 6x zo duur als het product zelf.. :idea: :idea:

Maar misschien een idee om Hans weer eens te contacteren.... Hier in NL is er dus geen partij die het slimmer aanpakt dus... :?
perry
Posts: 619
Joined: Sun Sep 07, 2008 12:11 am

Re: Cragar SS met BF Goodrichbanden

Post by perry »

bestellen bij Raceways diecast models in de UK.
Heb ik een tijd geleden gedaan voor mijn cragars.
Precies in de maten die ik wilde en voor gunstige prijs.
Zelf bestellen in de US ben je onwijs meer kwijt heb ik uitgerekend dan bij hun.
Parisienne
Posts: 50
Joined: Wed Aug 23, 2006 9:53 pm

Re: Cragar SS met BF Goodrichbanden

Post by Parisienne »

Ik zou wel even je steekmaat goed nakijken. Ik heb een '66 Parisienne, maar de steek hiervan is 5x4.75
Post Reply