1980 CHEVROLET Monza 2+2 from Kloosterzande
Re: 1980 CHEVROLET Monza 2+2 from Antwerp
Hoy all,
dit is de bewuste pen,
verkrijgbaar in verschillende kleuren .
Ook verkrijgbaar in winkels met tekenmateriaal .
Grtz
Peter
dit is de bewuste pen,
verkrijgbaar in verschillende kleuren .
Ook verkrijgbaar in winkels met tekenmateriaal .
Grtz
Peter
-
- Posts: 394
- Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm
Re: 1980 CHEVROLET Monza 2+2 from Antwerp
Thnx, en in vele kleuren verkrijgbaar, zie ik:
http://www.molotow.com/products/marker- ... s-s-227hs/
gr
http://www.molotow.com/products/marker- ... s-s-227hs/
gr
Re: 1980 CHEVROLET Monza 2+2 from Antwerp
Nog even bij vermelden dat dit rood enkel mat is en geen blinkend dus .
Succes
Peter
Succes
Peter
Re: 1980 CHEVROLET Monza 2+2 from Antwerp
Maat van me heeft ook ooit zo`n monza gehad. Was een Spyder uitvoering
Re: 1980 CHEVROLET Monza 2+2 from Antwerp
Last edited by zzip on Sat Feb 13, 2016 9:11 pm, edited 1 time in total.
Re: 1980 CHEVROLET Monza 2+2 from Kloosterzande
Gisteren, heb ik alweer naar mijn electrisch circuit gekeken ( en aan gewerkt ook) .
Door de aanslepende problemen met de benzinetoevoer heb ik nu zelf een schema samengesteld van de electrische leidingen .
Er moet ergens een draad een slecht contact geven .
Bij de eerstvolgende zonnige dag, Monza staat buiten, begin ik de kleuren van de bedrading te checken van mijn Monza met het schema .
Want deze kloppen niet met de fabrieksschema's .
Grtz
Peter
http://www.h-body.nl
Door de aanslepende problemen met de benzinetoevoer heb ik nu zelf een schema samengesteld van de electrische leidingen .
Er moet ergens een draad een slecht contact geven .
Bij de eerstvolgende zonnige dag, Monza staat buiten, begin ik de kleuren van de bedrading te checken van mijn Monza met het schema .
Want deze kloppen niet met de fabrieksschema's .
Grtz
Peter
http://www.h-body.nl
Re: 1980 CHEVROLET Monza 2+2 from Kloosterzande
Heeft zo'n wagen dan een electrische pomp ??
Dat zal dan niet origineel zijn toch ??
Dat zal dan niet origineel zijn toch ??
Re: 1980 CHEVROLET Monza 2+2 from Kloosterzande
Hoy Renev,
sorry voor de late reactie .
De H-Body L4 2500cc (1975-1980) en misschien vroeger ook hadden mechanische benzinepompen .
De V6 3200, 3800 cc en V8 4300, 5000 en 5800 cc (1975-1980) hebben benzinepompen in de tank ingebouwd .
Grtz
Peter
http://www.h-body.nl
sorry voor de late reactie .
De H-Body L4 2500cc (1975-1980) en misschien vroeger ook hadden mechanische benzinepompen .
De V6 3200, 3800 cc en V8 4300, 5000 en 5800 cc (1975-1980) hebben benzinepompen in de tank ingebouwd .
Grtz
Peter
http://www.h-body.nl
Last edited by zzip on Thu Feb 18, 2016 9:32 am, edited 1 time in total.
Re: 1980 CHEVROLET Monza 2+2 from Kloosterzande
Heb snel even opgezocht, dit is een afbeelding van een inbouw-benzinepomp . (geen afbeelding van mij)
thx to Rick, (monzacoupe)
Grtz
Peter
http://www.h-body.nl
thx to Rick, (monzacoupe)
Grtz
Peter
http://www.h-body.nl
Re: 1980 CHEVROLET Monza 2+2 from Kloosterzande
En daar maak je de eerste vergissing, de afbeelding geeft nl geen benzinepomp weer, maar het vlottersysteem om de hoeveelheid benzine die in de tank aanwezig is weer te geven.zzip wrote:Heb snel even opgezocht, dit is een afbeelding van een inbouw-benzinepomp . (geen afbeelding van mij)
thx to Rick, (monzacoupe)
Grtz
Peter
http://www.h-body.nl
Re: 1980 CHEVROLET Monza 2+2 from Kloosterzande
Oeps, je hebt absoluut gelijk, heel attent van je .
Dat de pomp niet aanwezig is, dat is me wel even ontgaan, nu ja vergissen is menselijk .
Maar geen getreur, ik heb er een oude foto van mij bijgehaald .
Hier is de pomp wel gemonteerd al ontbreekt er wel een verbindingsstukje en filter en nog enkele deeltjes .
Hieronder mijn oude filter, zoals hij uit de tank is gekomen vorig jaar .
Het geheel samen, pomp en vlottersysteem heet fuelpump assembly en is wel degelijk standaard .
Grtz
Peter
http://www.h-body.nl
Dat de pomp niet aanwezig is, dat is me wel even ontgaan, nu ja vergissen is menselijk .
Maar geen getreur, ik heb er een oude foto van mij bijgehaald .
Hier is de pomp wel gemonteerd al ontbreekt er wel een verbindingsstukje en filter en nog enkele deeltjes .
Hieronder mijn oude filter, zoals hij uit de tank is gekomen vorig jaar .
Het geheel samen, pomp en vlottersysteem heet fuelpump assembly en is wel degelijk standaard .
Grtz
Peter
http://www.h-body.nl
Re: 1980 CHEVROLET Monza 2+2 from Kloosterzande
Ok dat wist ik niet, ik dacht dat er op al die modellen een mechanische pomp zat.
Re: 1980 CHEVROLET Monza 2+2 from Kloosterzande
In 1976 is er een V8 5000cc motor uitgebracht met een mechanische benzinepomp .
De motor zou het motortype (Q) zijn .
Verder heet de filter aan de benzinepomp een 'strainer' .
Peter
http://www.h-body.nl
De motor zou het motortype (Q) zijn .
Verder heet de filter aan de benzinepomp een 'strainer' .
Peter
http://www.h-body.nl
Re: 1980 CHEVROLET Monza 2+2 from Kloosterzande
ben je geimmigreerd trouwens, eerst Antwerpen en nu Kloosterzande ????
Re: 1980 CHEVROLET Monza 2+2 from Kloosterzande
Hee peter....zzip wrote: ↑Thu Feb 18, 2016 9:36 am In 1976 is er een V8 5000cc motor uitgebracht met een mechanische benzinepomp .
De motor zou het motortype (Q) zijn .
Verder heet de filter aan de benzinepomp een 'strainer' .
Peter
http://www.h-body.nl
Las,je oude post over de benzinepomp van een starfire.
Heb je deze nog aan de gang gekregen?
Ben met een starfire bezig maar krijg geen stroom op de pomp...
Kan je me tips,geven mbt de bedrading of relais?
Thnx